Messi Cup 2022

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: VM 2022

Indlæg af Isageren »

A$AP skrev:
man dec 19, 2022 1:54 pm
Han er pisse klam at følge, ham Emi Martinez. Mange af de andre argentinere også, for den sags skyld.
Hold fast hvor var Dembele elendig. Jeg elsker ham mere nu end nogensinde. Han gjorde det for fodboldens skyld.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2022

Indlæg af A$AP »

Isageren skrev:
man dec 19, 2022 1:57 pm
A$AP skrev:
man dec 19, 2022 1:54 pm
Han er pisse klam at følge, ham Emi Martinez. Mange af de andre argentinere også, for den sags skyld.
Hold fast hvor var Dembele elendig. Jeg elsker ham mere nu end nogensinde. Han gjorde det for fodboldens skyld.
Ja, han sagde til mig efter kampen, at alt han kunne tænke på var vores super copa kampe mod Betis næste måned, og storkampen mod Espanyol. Jeg fortalte ham, at det er okay, der kommer altid et nyt VM!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: VM 2022

Indlæg af Isageren »

A$AP skrev:
man dec 19, 2022 1:58 pm
Isageren skrev:
man dec 19, 2022 1:57 pm
A$AP skrev:
man dec 19, 2022 1:54 pm
Han er pisse klam at følge, ham Emi Martinez. Mange af de andre argentinere også, for den sags skyld.
Hold fast hvor var Dembele elendig. Jeg elsker ham mere nu end nogensinde. Han gjorde det for fodboldens skyld.
Ja, han sagde til mig efter kampen, at alt han kunne tænke på var vores super copa kampe mod Betis næste måned, og storkampen mod Espanyol. Jeg fortalte ham, at det er okay, der kommer altid et nyt VM!
Ja, Barca er vigtigst. Fedt at du har kontakt med ham! Hils ham
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Filten
Indlæg: 1751
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 169 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: VM 2022

Indlæg af Filten »

A$AP skrev:
man dec 19, 2022 1:54 pm
Han er pisse klam at følge, ham Emi Martinez. Mange af de andre argentinere også, for den sags skyld.
Hvad er der klamt ved ham og de andre argentinere?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: VM 2022

Indlæg af Antimadridista »

Filten skrev:
man dec 19, 2022 2:10 pm
A$AP skrev:
man dec 19, 2022 1:54 pm
Han er pisse klam at følge, ham Emi Martinez. Mange af de andre argentinere også, for den sags skyld.
Hvad er der klamt ved ham og de andre argentinere?
Tror bare ikke de er Dembele….

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2022

Indlæg af A$AP »

Filten skrev:
man dec 19, 2022 2:10 pm
A$AP skrev:
man dec 19, 2022 1:54 pm
Han er pisse klam at følge, ham Emi Martinez. Mange af de andre argentinere også, for den sags skyld.
Hvad er der klamt ved ham og de andre argentinere?
Er det et seriøst spørgsmål? Martinez’ opførsel er da noget af det mest usympatiske jeg længe har set. Hans konstante udbrud med at skulle provokere spillere, også i går da han sparker Tchouamenis bold væk, inden han skal tage sit straffespark. At han gør grin med Mbappe og Camavinga efter kampen, og så spillere som De Paul, Paredes og Otamendi. Hvis de havde været portugisere havde det nok lydt lidt anderledes om dem. Aguero der går på instagram og griner af franske spillere, selvom han ikke har været et minut på banen, deres udskiftningsspillere, som står og losser bolde væk og op på tribunerne :lol:. Og så var kampen mod Holland heller ikke en ensidig provokation fra hollænderne.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8331
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: VM 2022

Indlæg af Michman »

The Goat debat is soo fucking over..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: VM 2022

Indlæg af Antimadridista »

A$AP skrev:
man dec 19, 2022 4:18 pm
Filten skrev:
man dec 19, 2022 2:10 pm
A$AP skrev:
man dec 19, 2022 1:54 pm
Han er pisse klam at følge, ham Emi Martinez. Mange af de andre argentinere også, for den sags skyld.
Hvad er der klamt ved ham og de andre argentinere?
Er det et seriøst spørgsmål? Martinez’ opførsel er da noget af det mest usympatiske jeg længe har set. Hans konstante udbrud med at skulle provokere spillere, også i går da han sparker Tchouamenis bold væk, inden han skal tage sit straffespark. At han gør grin med Mbappe og Camavinga efter kampen, og så spillere som De Paul, Paredes og Otamendi. Hvis de havde været portugisere havde det nok lydt lidt anderledes om dem. Aguero der går på instagram og griner af franske spillere, selvom han ikke har været et minut på banen, deres udskiftningsspillere, som står og losser bolde væk og op på tribunerne :lol:. Og så var kampen mod Holland heller ikke en ensidig provokation fra hollænderne.
Du har et meget ensidigt syn.

Hollænderne var på ingen måde uskyldige.

Der er ofte flere sider end det man lige ønsker at se. Lur mig om ikke franskmændene har gjort sig fortjent til diverse argentinsk gas!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8331
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: VM 2022

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: VM 2022

Indlæg af Antimadridista »

Michman skrev:
man dec 19, 2022 4:56 pm
Billede
Maldini……!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2022

Indlæg af A$AP »

Ja, så er vi godt nok mange derude med et “meget ensidigt syn” i kampen mod Holland var det gengældt og bare to usympatiske hold, men igår var jo bare et pragteksempel på hvor gennemsyret usympatiske Argentina er, når det ikke går deres vej. Og de har alle spillerne til det. Om de så har Messi eller ej, så ved jeg virkelig ikke hvorfor det er så svært at acceptere, at det bare er måden de spiller på.

Filten
Indlæg: 1751
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 169 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: VM 2022

Indlæg af Filten »

A$AP skrev:
man dec 19, 2022 5:10 pm
Ja, så er vi godt nok mange derude med et “meget ensidigt syn” i kampen mod Holland var det gengældt og bare to usympatiske hold, men igår var jo bare et pragteksempel på hvor gennemsyret usympatiske Argentina er, når det ikke går deres vej. Og de har alle spillerne til det. Om de så har Messi eller ej, så ved jeg virkelig ikke hvorfor det er så svært at acceptere, at det bare er måden de spiller på.
Men du acceptere det jo ikke? Jeg synes personligt det er fedt. Fodbold vil sgu være kedelig, hvis alle var ens
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2022

Indlæg af A$AP »

Det er jo det jeg har gjort, jeg konstaterede det bare, hvor du så spurgte hvad der var klamt ved det argentinske hold, men det er da fint vi er enige om det ;-). Om det så er en fed ting er en anden diskussion.

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: VM 2022

Indlæg af Antimadridista »

A$AP skrev:
man dec 19, 2022 5:10 pm
Ja, så er vi godt nok mange derude med et “meget ensidigt syn” i kampen mod Holland var det gengældt og bare to usympatiske hold, men igår var jo bare et pragteksempel på hvor gennemsyret usympatiske Argentina er, når det ikke går deres vej. Og de har alle spillerne til det. Om de så har Messi eller ej, så ved jeg virkelig ikke hvorfor det er så svært at acceptere, at det bare er måden de spiller på.
Otamendi og paredes er tosser. Eller paredes er, Otamendi er bare jævnt usympatisk. Men er de franske spillere engle? Theo H og Rabiot eksempelvis?

De Paul gjorde det fremragende. Kan ikke se noget der.

Martinez og Agueros ytringer.!? Syntes du overdriver det meget. Martinez trøstede Mbappe efter kampen og Aguero var vel blot overstadig (og måske lidt fuld!?). Tænker du og jeg ville have fejret det på samme vis.

Man må sku godt kaste lidt smuds, det er ikke den kongelige ballet..

FCBSOCI
Indlæg: 2446
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: VM 2022

Indlæg af FCBSOCI »

Fantastisk finale. Det var som et eventyr, hvor prinsen (Messi) måtte gå grueligt meget igennem, inden han endeligt fik sin prinsesse.

Kampen i går var en sejr for:
1. Det argentinske folk - fedt at se den enorme passion de har for fodbold
2. Foldbold som underholdning - sikke en rutschebanetur, sikke et drama, sikke følelser osv.
3. Messi - nu kan ingen længere være i tvivl om, at han er GOAT

Omkring Argentina og deres opførsel: Ja, de gik over stregen af og til. Ja, Paredes burde være vist ud mod Holland. Ja, Martinez var usympatisk i straffesparkskonkurrencen. Deres opførsel bryder jeg mig ikke specielt om.

Alligevel elsker jeg Argentina på grund af Messi, og fordi de udviser en enorm vilje og passion og har haft følelserne uden på trøjen i hele turneringen. Det synes jeg er megafedt. I modsætníng til eksempelvis Frankrings pragtisme og arrogance.

Sorry to say, men jeg synes det var fedt at se Mbappes tudefjæs efter kampen. Han virker (på mig) ekstremt arrogant og usympatisk. Endelig vil jeg hellere se et hold som Argentina, som giver alt på banen, frem for Danmark der spillede totalt uden energi, vildskab osv. (selvom jeg naturligvis altid holder med Danmark).

Fodbold handler om følelser, og jeg har forsat ikke fået pulsen ned efter dramaet i går. Jeg beklager, hvis jeg har trådt nogen over tæerne mht. Frankrig…

Anyway, rigtig glædelig jul og godt nytår til jer alle.

VISCA EL BARCA!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster