Europa League

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Europa League

Indlæg af Filten »

PuyolErGud skrev:
man nov 07, 2022 2:16 pm
Filten skrev:
man nov 07, 2022 2:14 pm
PuyolErGud skrev:
man nov 07, 2022 2:12 pm
Selvfølgelig Man. United. Haha
Dem skal vi kunne slå
Selvfølgelig, men det er er imemrvæk stadig en ret potent modstander ift. alle de andre. United med Ten Hag kan udvikle sig mere i løbet af de næste måneder, så bliver to hårde kampe i et måske tæt program.
Ja det rigtigt, frygter os lidt at Uniteds erfarne spillere som casemiro, Eriksen, Ronaldo osv. kører den hjem på rutinen
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Europa League

Indlæg af Isageren »

Så vi trak det bedste hold i verden Bayern, det bedste hold i pot 3 Inter, og nu den bedste modstander i EL? Den Super League gjorde virkelig ondt på Ceferin hva?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Iniesta007
Indlæg: 527
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Europa League

Indlæg af Iniesta007 »

Nu var jeg lige så glad at Puta trak et hold hvor de kunne ryge tidlig ud, og så trækker Barca United :sick:
Nå bliver 2 fede kampe, havde dog håbet først at få dem i finalen. :crazy:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Europa League

Indlæg af Isageren »

Jeg ville have Midtjylland, men okay så. Tror vi går videre, og så møder vi nok Arsenal, hvis vi kan slå dem ud, så får vi højest sandsynlig Roma. Juve må blive vores semi modstander og i finalen tror jeg Midtjylland står og venter.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Europa League

Indlæg af Lopezzz »

Iniesta007 skrev:
man nov 07, 2022 2:19 pm
Nu var jeg lige så glad at Puta trak et hold hvor de kunne ryge tidlig ud, og så trækker Barca United :sick:
Nå bliver 2 fede kampe, havde dog håbet først at få dem i finalen. :crazy:
Hvem fik puta?

Sorry jeg tror at vi er underdogs mod United. Uheldig lodtrækning for os.
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Europa League

Indlæg af EasyBuddhist »

Fed lodtrækning, når det skal være EL, så er det da fedt med de bedste modstandere
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Europa League

Indlæg af FCBSOCI »

Spændende lodtrækning. Sidst jeg så Barca - United på Camp Nou vandt vi 3-0. Håber, på gentagelse. Så er det bare om at få købt en billet, når de kommer til salg - og så spare lidt op ved at leve af vand og brød indtil da :think: .

Iniesta007
Indlæg: 527
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Europa League

Indlæg af Iniesta007 »

Jeg var også på stadion sidst da vi vandt 3-0 ( iøvrigt sammen med min Nevø der er United fan :sick: ), men da havde vi Messi. Så tror det bliver svært denne gang.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Europa League

Indlæg af Barca80 »

Er det ikke lidt ironisk at Barca skal møde netop Man United? 😄

To sårede kæmper, hvis situation på flere punkter minder om hinanden. Begge hold er langt fra fordums storhed.

Når det er sagt, så har Barca en bedre trup. United er nok mere svingende og ligger på en 5. plads i PL. Det ville være ekstremt skuffende hvis Barca ikke går videre.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Europa League

Indlæg af A$AP »

4-0 sejr hjemme. 5-0 nederlag ude.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Europa League

Indlæg af Madameskrald »

Barca80 skrev:
man nov 07, 2022 3:46 pm
Er det ikke lidt ironisk at Barca skal møde netop Man United? 😄

To sårede kæmper, hvis situation på flere punkter minder om hinanden. Begge hold er langt fra fordums storhed.

Når det er sagt, så har Barca en bedre trup. United er nok mere svingende og ligger på en 5. plads i PL. Det ville være ekstremt skuffende hvis Barca ikke går videre.
Præcis, og derfor er der heller ikke i min optik nogen favorit... United har på papiret en rigtig stærk trup, og Ten Haag har nogle måneder til at få styr på tropperne. Ditto Xavi...

Det bliver med alt sandsynlighed marginalerne, der afgør det i den ene eller anden retning, men nogle fede kampe skal det forhåbentligt nok blive.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Europa League

Indlæg af Lopezzz »

A$AP skrev:
man nov 07, 2022 4:35 pm
4-0 sejr hjemme. 5-0 nederlag ude.
Kan ikke være anderledes.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Europa League

Indlæg af Lopezzz »

Barca80 skrev:
man nov 07, 2022 3:46 pm
Er det ikke lidt ironisk at Barca skal møde netop Man United? 😄

To sårede kæmper, hvis situation på flere punkter minder om hinanden. Begge hold er langt fra fordums storhed.

Når det er sagt, så har Barca en bedre trup. United er nok mere svingende og ligger på en 5. plads i PL. Det ville være ekstremt skuffende hvis Barca ikke går videre.
Barca blev ydmyget af Bayern på Camp Nou i sidste måned og kampen var slet ikke vigtig for Bayern men de klaskede os nemt.
Nu skal vi møde United som er selvfølgelig kæmpe favorit at vinde EL.
Selvom kampen spilles først i februar tror jeg at de flækker vores forsvar.
MDCCCXCIX

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Europa League

Indlæg af Ialocin »

Lopezzz skrev:
man nov 07, 2022 9:20 pm
Barca80 skrev:
man nov 07, 2022 3:46 pm
Er det ikke lidt ironisk at Barca skal møde netop Man United? 😄

To sårede kæmper, hvis situation på flere punkter minder om hinanden. Begge hold er langt fra fordums storhed.

Når det er sagt, så har Barca en bedre trup. United er nok mere svingende og ligger på en 5. plads i PL. Det ville være ekstremt skuffende hvis Barca ikke går videre.
Barca blev ydmyget af Bayern på Camp Nou i sidste måned og kampen var slet ikke vigtig for Bayern men de klaskede os nemt.
Nu skal vi møde United som er selvfølgelig kæmpe favorit at vinde EL.
Selvom kampen spilles først i februar tror jeg at de flækker vores forsvar.


Jeg er også usikker på vores defensiv, men man kan håbe på at minimum 2 af Araujo, AC og Kounde er klar til kampene, da de imo er minimum et niveau over Garcia og Alonso. Derudover viser Balde rigtig fine takter. Så er det bare på højrebacken, at man skal have hentet en. Om det er realistisk at hente en forstærkning i vinterpausen ved jeg ikke, men det kunne være dejligt. Bellerin og Roberto har ikke rigtig niveauet som starter.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Europa League

Indlæg af Rekick »

Lopezzz skrev:
man nov 07, 2022 9:20 pm
Barca80 skrev:
man nov 07, 2022 3:46 pm
Er det ikke lidt ironisk at Barca skal møde netop Man United? 😄

To sårede kæmper, hvis situation på flere punkter minder om hinanden. Begge hold er langt fra fordums storhed.

Når det er sagt, så har Barca en bedre trup. United er nok mere svingende og ligger på en 5. plads i PL. Det ville være ekstremt skuffende hvis Barca ikke går videre.
Barca blev ydmyget af Bayern på Camp Nou i sidste måned og kampen var slet ikke vigtig for Bayern men de klaskede os nemt.
Nu skal vi møde United som er selvfølgelig kæmpe favorit at vinde EL.
Selvom kampen spilles først i februar tror jeg at de flækker vores forsvar.
Hvilket angreb flækker de vores forsvar med? De har en snurretop, pensionist og overhypet engelsk spiller i angrebet. De har scoret 18 mål og lukket 19 ind, ikke just den bedste statistik.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster