5/11 FC Barcelona - Almería

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 5/11 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Madameskrald »

En æra er virkeligt forbi, når Busq og Alba også takker af... Tak til Pique - vel den største centerback i Barcelona nogensinde - flere EM og VM titler, 8 LaLiga titler og 4 CL titler...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 5/11 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Lopezzz »

Synes spillerne skylder et mål mere for Pique, nr.3.
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 5/11 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Drake »

Irriterende at Lewan ikke for scoret i dag :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 5/11 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Isageren »

ulrich skrev:
lør nov 05, 2022 11:48 pm
Han kan blive præsident.
Nej, det kan han ikke. Jeg elsker ham og meget af det han har gjort, men vi er ikke en seriøs fodboldklub, hvis Pique bliver præsident. Så skal der i hvert fald gå rigtig lang tid.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 5/11 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Isageren »

Madameskrald skrev:
lør nov 05, 2022 11:51 pm
En æra er virkeligt forbi, når Busq og Alba også takker af... Tak til Pique - vel den største centerback i Barcelona nogensinde - flere EM og VM titler, 8 LaLiga titler og 4 CL titler...
Synes ikke rigtig Alba og Roberto kan tilskrives samme status som Busi og Pique. De var trods alt en del af holdet i 08/09 og 10/11. Alba kommer jeg i hvert fald ikke til at fælde tårer over.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 5/11 FC Barcelona - Almería

Indlæg af kklaus »

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 5/11 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Lopezzz »

Pique holder tale lige nu
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5/11 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:
søn nov 06, 2022 12:04 am
Billede
Det der hold!!! :eek:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 5/11 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
søn nov 06, 2022 12:12 am
kklaus skrev:
søn nov 06, 2022 12:04 am
Billede
Det der hold!!! :eek:
For satan det var godt.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 5/11 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Lopezzz »

kklaus skrev:
søn nov 06, 2022 12:04 am
Billede
Respekt for det men jeg er mere til Eto'o og Puyol holdet ;-)
MDCCCXCIX

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: 5/11 FC Barcelona - Almería

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
lør nov 05, 2022 11:57 pm
ulrich skrev:
lør nov 05, 2022 11:48 pm
Han kan blive præsident.
Nej, det kan han ikke. Jeg elsker ham og meget af det han har gjort, men vi er ikke en seriøs fodboldklub, hvis Pique bliver præsident. Så skal der i hvert fald gå rigtig lang tid.
Hvorfor tænker du det?

Jeg tænker faktisk ikke det er helt dumt. Han er meget geskæftig, lader til at have sans for forretning og er derudover klubmand.

Jeg tænker heller ikke umiddelbart imorgen, men om en 5-10 år.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 5/11 FC Barcelona - Almería

Indlæg af EasyBuddhist »

En kamp, man burde have vundet 5-0, men en god sejr alligevel. Man spillede med mere tålmodighed, end man ellers har set fra dem. Man fik holdt bedre fat i bolden og på det på trods af alle de brændte chancer, men i det mindste fik man afsluttet på de fleste angreb. Presspilet var også fint og den kombination af færre mistede bolde og højt pres gjorde, men kontrollerede kampen fra start til slut. Bevares, modstanden var ikke god, men kan man tage spillet med videre, så man kan overføre det til bedre modstandere også, er meget nået. Det burde være muligt, når man igen har sin stærkeste backkæde tilgængelig.

Ellers ikke meget nyt under solen, men godt, man fik sagt ordentlig farvel til Piqué. Men det er jo desværre one down, two to go, hvis man vil op og bide skeer med de helt store igen. Det er den eneste vej frem og så må vi se, om man kan finde nok form i næste del af sæsonen til at hente et trofæ, selvom processen langt fra er afsluttet. Det ville sgu være fint, om man kunne sende Busi og Alba ud af døren med en pokal i hånden og drømmen om mesterskabet lever da i den grad.

Nu skal man lige have sluttet godt af på tirsdag, omend det bliver en anderledes hård opgave. El Sadar er en svær udebane og Osasuna er i god form. Forhåbentlig efterlader de også plads at spille på, så hvis man finder lidt mere skarphed, så burde man også hente sejren. Går man til VM pause med 12 sejre ud af 14 mulige i ligaen, så er det godkendt på trods af en svag CL kampagne.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 5/11 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Magnus Frost »

DrGink skrev:
søn nov 06, 2022 9:27 am
Isageren skrev:
lør nov 05, 2022 11:57 pm
ulrich skrev:
lør nov 05, 2022 11:48 pm
Han kan blive præsident.
Nej, det kan han ikke. Jeg elsker ham og meget af det han har gjort, men vi er ikke en seriøs fodboldklub, hvis Pique bliver præsident. Så skal der i hvert fald gå rigtig lang tid.
Hvorfor tænker du det?

Jeg tænker faktisk ikke det er helt dumt. Han er meget geskæftig, lader til at have sans for forretning og er derudover klubmand.

Jeg tænker heller ikke umiddelbart imorgen, men om en 5-10 år.

Med alt hvad der er sket det sidste års tid er det bestemt ikke sikkert, men jeg tror dog stadig det kommer til at ske!


Btw. Ja det var bare almeria vi spillede mod, men vi havde både kontrol, godt presspil og skabte ENORMT mange chancer! Things are looking good :glad: ( og jeg synes faktisk også det er positivt vi kan vinde kampe uden at LewanGoalski scorer!)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 5/11 FC Barcelona - Almería

Indlæg af EasyBuddhist »



Opbakningen fejler i hvert fald ikke noget. Det er sgu fedt, man støtter op i svære tider, men også ret så symbolsk. Man kan godt lide at lide i Barcelona :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 5/11 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Isageren »

DrGink skrev:
søn nov 06, 2022 9:27 am
Isageren skrev:
lør nov 05, 2022 11:57 pm
ulrich skrev:
lør nov 05, 2022 11:48 pm
Han kan blive præsident.
Nej, det kan han ikke. Jeg elsker ham og meget af det han har gjort, men vi er ikke en seriøs fodboldklub, hvis Pique bliver præsident. Så skal der i hvert fald gå rigtig lang tid.
Hvorfor tænker du det?

Jeg tænker faktisk ikke det er helt dumt. Han er meget geskæftig, lader til at have sans for forretning og er derudover klubmand.

Jeg tænker heller ikke umiddelbart imorgen, men om en 5-10 år.
Jeg mener at det ville være populisme hvis Pique bliver præsident foran Font. Bare fordi man havde succes på banen betyder ikke at man skal have en fremtrædende administrativ rolle i klubben. Han tog altså stadig imod en terrorist kontrakt fra Barto til han blev 37, så meget for den kærlighed til klubben. Han er blevet set gentagende gange i byen som anfører før kampe. Han har ladt mange trænere i stikken og gjort livet sværere for dem (Xavi, Pep, Enrique og Setien). Han indrømmede at sove 3-4 timer hver nat som fodboldspiller. Lad mig sige det med andre ord; han tog tydeligvis ikke sin profession særlig seriøst. Jeg ved, jeg har nævnt det flere gange, men det er jo alt sammen bare et faktum. Han har en stor mund, og det virker som om, at det er derfor, han skal være præsident. Jeg synes det lugter af at være useriøs som klub.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster