Gerard Piqué Bernabeu

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Kvoller »

Hold da kæft. Det havde jeg ikke forventet allerede, tænkte tidligst til januar, efter VM. Man skal ikke underkende, hvor vigtig han har været for klubben. Uheldige sager ja, men han har altid elsket klubben og han har været fantastisk i forsvaret. Det burde dog have endt før, så man ikke nåede at se så stort et dyk i niveauet.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Isageren »

Ikke for at være træls, men det kræver også mod at stoppe nu her, efter at han sendte os ud af CL og ødelagde vores sæson. Jeg driller :lol:
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Mikkel
Indlæg: 83
Tilmeldt: tors feb 07, 2019 5:28 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Mikkel »

Ønsker virkelig at klubben giver ham en værdig afsked på lørdag, lidt a la Iniesta.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af EasyBuddhist »

Kvoller skrev:
tors nov 03, 2022 8:47 pm
Hold da kæft. Det havde jeg ikke forventet allerede, tænkte tidligst til januar, efter VM. Man skal ikke underkende, hvor vigtig han har været for klubben. Uheldige sager ja, men han har altid elsket klubben og han har været fantastisk i forsvaret. Det burde dog have endt før, så man ikke nåede at se så stort et dyk i niveauet.
Havde kaldt den ;-)
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Magnus Frost »

Han skal sgu ha respekt for en virkelig god og lang karriere i Barca !



Btw. Så sparede vi vel lige penge svarende til mere end hele forskellen på en Europa kvartfinalen eller en champions league kvartfinale.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af EasyBuddhist »

Magnus Frost skrev:
tors nov 03, 2022 9:41 pm
Han skal sgu ha respekt for en virkelig god og lang karriere i Barca !



Btw. Så sparede vi vel lige penge svarende til mere end hele forskellen på en Europa kvartfinalen eller en champions league kvartfinale.
Hvis det er rigtigt, han opgiver resten af sin kontrakt, så kan det slet ikke gøre det. Vi snakker om omkring 80 mio euro i alt.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af EasyBuddhist »



Ahh, ok. Der var jeg lige hurtig nok.

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tors nov 03, 2022 10:10 pm


Ahh, ok. Der var jeg lige hurtig nok.

Ja, så i virkeligheden har han stadig fået en terrorist kontrakt af Barto og taget langt størstedelen af den med hjem. I min bog er han ikke en rigtig legende, og jeg fatter ikke hvordan folk glemmer så hurtigt og nu vil have ham præsident. Det er som om at i fodbold kan man få et job på alt andet end evner. Det er virkelig dumt.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Lopezzz »

Det sidste år gik ned af bakken for ham både på og udenfor banen. Konen skred og hjemme fans piftede hver gang han rørte bolden.
Jeg var efter ham i lang tid og håbede på at han vil tage en fast plads på bænken eller skifte klub. Det skulle han have gjort for 3 år siden.

Men han er klart en legende og tråden skal selvfølgelig flyttes i legende tråden.
Tak for alt Mr. Gerard Piqué Bernabeu.

Lad os håbe nu at Messi kommer tilbage 🙏🏽🤲🏽
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Drake »

Hold da op, den havde jeg ikke lige set komme :eek:

Fedt at han stoppe mens lejen stadig var lidt god, så han ikke for ødelagt sit eftermæle. Han skal have 1000 tak for sin tid i klubben, og slutter som en legende!

MEN, jeg synes dog at han skulle have ventet til sommer, nu efterlader han os med en CB, og hvor kun AC lige er på vej tilbage. Jeg synes det er dårlig timing, nu bliver vi nød til at hente en CB til januar, og håber ikke vi så kommer til at bruge dumme penge på noget skidt i panik :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Isageren »

Drake skrev:
tors nov 03, 2022 10:40 pm
Hold da op, den havde jeg ikke lige set komme :eek:

Fedt at han stoppe mens lejen stadig var lidt god, så han ikke for ødelagt sit eftermæle. Han skal have 1000 tak for sin tid i klubben, og slutter som en legende!

MEN, jeg synes dog at han skulle have ventet til sommer, nu efterlader han os med en CB, og hvor kun AC lige er på vej tilbage. Jeg synes det er dårlig timing, nu bliver vi nød til at hente en CB til januar, og håber ikke vi så kommer til at bruge dumme penge på noget skidt i panik :roll:
Vi har jo Alonso. Plus Araújo og AC er tilbage til den tid. Jeg tror vi klarer den.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Madameskrald »

Isageren skrev:
tors nov 03, 2022 10:16 pm
Ja, så i virkeligheden har han stadig fået en terrorist kontrakt af Barto og taget langt størstedelen af den med hjem. I min bog er han ikke en rigtig legende, og jeg fatter ikke hvordan folk glemmer så hurtigt og nu vil have ham præsident. Det er som om at i fodbold kan man få et job på alt andet end evner. Det er virkelig dumt.
Blot den mest vindende centerback i klubbens historie... :crazy:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Isageren »

Madameskrald skrev:
tors nov 03, 2022 11:55 pm
Isageren skrev:
tors nov 03, 2022 10:16 pm
Ja, så i virkeligheden har han stadig fået en terrorist kontrakt af Barto og taget langt størstedelen af den med hjem. I min bog er han ikke en rigtig legende, og jeg fatter ikke hvordan folk glemmer så hurtigt og nu vil have ham præsident. Det er som om at i fodbold kan man få et job på alt andet end evner. Det er virkelig dumt.
Blot den mest vindende centerback i klubbens historie... :crazy:
Jo, han er da en legende, men så lad mig omformulere. Den mest utiltalende og dårligst positioneret til at vende tilbage med æren i behold. Jeg kan ikke tilgive den type grådighed og uprofessionelle adfærd som har stået på længe. Han har bragt enormt meget frustration og ulykkelige stunder i min tid som Barca fan. Jeg mener ærlig talt ikke han har kunne være sin mentale indsats bekendt siden 2012. Jeg ved godt, at for mange fans betyder den slags ikke en skid. En fodboldspiller skal bare spille godt på banen. Det er også fair, men JEG accepterer ikke den ladne og arrogante attitude. Jeg mener på mange måder at han blev symbolet på alt det der var forkert ved Barca. Ham og Messi repræsenterede den spillermagt som vi så. Det ødelagde fuldstændig klubben og spillet på banen i min optik. Men ja, han vandt da meget, så lad bare alt det andet lort være okay nu.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af emo »

Han er stoppet så Messi kan vende tilbage for en stund. Tak Gerri! ;-)
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:
fre nov 04, 2022 12:14 pm
Han er stoppet så Messi kan vende tilbage for en stund. Tak Gerri! ;-)
Jeg tænker det samme.
Men hvorfor er de to uvenner? :think:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster