29/10 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
lør okt 29, 2022 11:36 pm
Magnus Frost skrev:
lør okt 29, 2022 11:23 pm
Madameskrald skrev:
lør okt 29, 2022 11:06 pm
Hvad skulle Xavi have gjort anderledes?
Hvis man ikke vidste hvordan kampen ville være ville jeg sige han burde have givet pause til Pedri og skiftet Piqué ind før Alonso ( synes dog Alonso gjorde det bedre end jeg havde regnet med og Pedri var decideret nødvendig)
Jeg kan godt lide han for en gangs skyld skifter ind i tide men havde nok ikke skiftet Ansu ud hvis det var mig ( men er der så noget med at passe på hans skade? Who knows)
Det er sku ret sjovt at du hver eneste kamp siger at Alonso egentlig gør det ret godt. På et tidspunkt må du vel begynde at vurdere ham lidt højere på skalaen? Jeg synes bare han er bålringe. Eller, han er god nok på bunden, han er bare bundløs.
Bundløs :lol: Thank you, but no thank you!!!

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af JHMark »

Antimadridista skrev:
lør okt 29, 2022 11:42 pm
Madameskrald skrev:
lør okt 29, 2022 11:20 pm
Antimadridista skrev:
lør okt 29, 2022 11:16 pm
Hvis noget reelt er bekymrende på den lange bane, er det at Araujo, Kounde, Garcia og AC, alle er mere eller mindre skrøbelige ift skader :|


Jeg tænker, at det er det meget komprimerede program. Garcia og Kounde har vel ikke tidligere været specielt skadesramte.

Men vi har godt nok overvældende mange skader igen i denne sæson - på trods af, at Xavi har skiftet hele staben.
Det er det sikkert også. Syntes bare i hvert fald Araujo er skrøbelig.
Kounde virker til måske at være smidt for hurtigt i gang, flere gange.
AC og Garcia. Mindes også at de ikke sjældent lige er ude 3-6 uger, flere gange henover en sæson :|

Husker lidt Puyol og mascherano som lavet af stål..!
Puyol og Mascherano havde begge to 2 sæsoner hvor de spillede 30+ kampe i ligaen. Resten var under 30. Måske på grund af rotationer. Jeg fulgte ikke så godt med dengang 😅

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Isageren skrev:
lør okt 29, 2022 11:36 pm
Magnus Frost skrev:
lør okt 29, 2022 11:23 pm
Madameskrald skrev:
lør okt 29, 2022 11:06 pm
Hvad skulle Xavi have gjort anderledes?
Hvis man ikke vidste hvordan kampen ville være ville jeg sige han burde have givet pause til Pedri og skiftet Piqué ind før Alonso ( synes dog Alonso gjorde det bedre end jeg havde regnet med og Pedri var decideret nødvendig)
Jeg kan godt lide han for en gangs skyld skifter ind i tide men havde nok ikke skiftet Ansu ud hvis det var mig ( men er der så noget med at passe på hans skade? Who knows)
Det er sku ret sjovt at du hver eneste kamp siger at Alonso egentlig gør det ret godt. På et tidspunkt må du vel begynde at vurdere ham lidt højere på skalaen? Jeg synes bare han er bålringe. Eller, han er god nok på bunden, han er bare bundløs.

Jeg synes Alonso er et fejlkøb og ikke en ret god spiller så hver gang han levere en gennemsnitlig anstændig præstation er jeg positivt overrasket ( jeg synes bestemt ikke han spillede en god kamp, bare bedre end dårlig, hvilket vel også er konsensus blandt de fleste sportsjournalister)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Hristo
Indlæg: 360
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 122 gange
Blevet takket: 153 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Hristo »

Magnus Frost skrev:
søn okt 30, 2022 9:19 am
Isageren skrev:
lør okt 29, 2022 11:36 pm
Magnus Frost skrev:
lør okt 29, 2022 11:23 pm
Madameskrald skrev:
lør okt 29, 2022 11:06 pm
Hvad skulle Xavi have gjort anderledes?
Hvis man ikke vidste hvordan kampen ville være ville jeg sige han burde have givet pause til Pedri og skiftet Piqué ind før Alonso ( synes dog Alonso gjorde det bedre end jeg havde regnet med og Pedri var decideret nødvendig)
Jeg kan godt lide han for en gangs skyld skifter ind i tide men havde nok ikke skiftet Ansu ud hvis det var mig ( men er der så noget med at passe på hans skade? Who knows)
Det er sku ret sjovt at du hver eneste kamp siger at Alonso egentlig gør det ret godt. På et tidspunkt må du vel begynde at vurdere ham lidt højere på skalaen? Jeg synes bare han er bålringe. Eller, han er god nok på bunden, han er bare bundløs.

Jeg synes Alonso er et fejlkøb og ikke en ret god spiller så hver gang han levere en gennemsnitlig anstændig præstation er jeg positivt overrasket ( jeg synes bestemt ikke han spillede en god kamp, bare bedre end dårlig, hvilket vel også er konsensus blandt de fleste sportsjournalister)
Altså kan vi ikke bare blive enige om, at Alonso er breddespiller, som både dækker venstre back og venstre cb. Og som i øvrigt er hentet gratis til klubben, med en relativt lav løn og en kontrakt som udløber til sommer? Når det så er sagt gør han det vel hverken fantastisk eller horribelt, men det er lidt svært at hade på netop ham under de ovenstående præmisser.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Hristo skrev:
søn okt 30, 2022 10:47 am
Magnus Frost skrev:
søn okt 30, 2022 9:19 am
Isageren skrev:
lør okt 29, 2022 11:36 pm
Magnus Frost skrev:
lør okt 29, 2022 11:23 pm
Madameskrald skrev:
lør okt 29, 2022 11:06 pm
Hvad skulle Xavi have gjort anderledes?
Hvis man ikke vidste hvordan kampen ville være ville jeg sige han burde have givet pause til Pedri og skiftet Piqué ind før Alonso ( synes dog Alonso gjorde det bedre end jeg havde regnet med og Pedri var decideret nødvendig)
Jeg kan godt lide han for en gangs skyld skifter ind i tide men havde nok ikke skiftet Ansu ud hvis det var mig ( men er der så noget med at passe på hans skade? Who knows)
Det er sku ret sjovt at du hver eneste kamp siger at Alonso egentlig gør det ret godt. På et tidspunkt må du vel begynde at vurdere ham lidt højere på skalaen? Jeg synes bare han er bålringe. Eller, han er god nok på bunden, han er bare bundløs.

Jeg synes Alonso er et fejlkøb og ikke en ret god spiller så hver gang han levere en gennemsnitlig anstændig præstation er jeg positivt overrasket ( jeg synes bestemt ikke han spillede en god kamp, bare bedre end dårlig, hvilket vel også er konsensus blandt de fleste sportsjournalister)
Altså kan vi ikke bare blive enige om, at Alonso er breddespiller, som både dækker venstre back og venstre cb. Og som i øvrigt er hentet gratis til klubben, med en relativt lav løn og en kontrakt som udløber til sommer? Når det så er sagt gør han det vel hverken fantastisk eller horribelt, men det er lidt svært at hade på netop ham under de ovenstående præmisser.

Det er jo en ganske god bunke pointer, han gør mig lidt i dårligt humør når jeg ser ham spille. Men jo han har vel egentlig sin berettigelse i det lys.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Iniesta007
Indlæg: 527
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

I min frustration igår aftes skrev jeg at Barca intet vandt I denne sæson. Det mener jeg stadig også selvom Lewa scorede et super mål i overtiden.
Mange frygter WM med skader osv.. Tror/ håber dog at det er en fordel for Barca der er psykisk nede lige pt. :sick:
Vi ligger i toppen sammen med Puta, men det er nok mere fordi standarden i La Liga er under middel.
Kun 1 hold ( desværre Puta) er videre I Champions League fra La Liga, det er sku tankevækkende :crazy:.
De andre Ligaer har overhalet den "Spanske" spillestil, prøv bare at se hvor hurtigt det går i feks. Bundesligaen med chancer og mål på samlebånd.
Nå jeg er stadig optimist men også realist :clap: . Vi er klogere til forår, håbet består.
Take care Culers. :thumbup:

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Iniesta007 skrev:
søn okt 30, 2022 12:32 pm
I min frustration igår aftes skrev jeg at Barca intet vandt I denne sæson. Det mener jeg stadig også selvom Lewa scorede et super mål i overtiden.
Mange frygter WM med skader osv.. Tror/ håber dog at det er en fordel for Barca der er psykisk nede lige pt. :sick:
Vi ligger i toppen sammen med Puta, men det er nok mere fordi standarden i La Liga er under middel.
Kun 1 hold ( desværre Puta) er videre I Champions League fra La Liga, det er sku tankevækkende :crazy:.
De andre Ligaer har overhalet den "Spanske" spillestil, prøv bare at se hvor hurtigt det går i feks. Bundesligaen med chancer og mål på samlebånd.
Nå jeg er stadig optimist men også realist :clap: . Vi er klogere til forår, håbet består.
Take care Culers. :thumbup:
Kun 6 mdr efter et la liga midterhold spillede i champions league semi-finale og et andet la liga hold faktisk vandt champions league er vel lidt hurtigt at sige andre ligaer har overhalet den spanske spillestil...

Medmindre man siger at det er et øjebliksbillede at Spanien ikke er i verdens toppen. For det er i mine øjne helt sikkert rigtigt.
Men jeg synes det kræver en tre-fire år i træk hvor la liga ikke er ordentligt repræsenteret i champions league før jeg ville sige at de andre ligaer helt sikkert har overhalet la liga ( men sådan som Tebas håndtere financial fair play er det da bestemt ikke umuligt at på sigt bliver det virkeligheden)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Magnus Frost skrev:
søn okt 30, 2022 1:55 pm
Iniesta007 skrev:
søn okt 30, 2022 12:32 pm
I min frustration igår aftes skrev jeg at Barca intet vandt I denne sæson. Det mener jeg stadig også selvom Lewa scorede et super mål i overtiden.
Mange frygter WM med skader osv.. Tror/ håber dog at det er en fordel for Barca der er psykisk nede lige pt. :sick:
Vi ligger i toppen sammen med Puta, men det er nok mere fordi standarden i La Liga er under middel.
Kun 1 hold ( desværre Puta) er videre I Champions League fra La Liga, det er sku tankevækkende :crazy:.
De andre Ligaer har overhalet den "Spanske" spillestil, prøv bare at se hvor hurtigt det går i feks. Bundesligaen med chancer og mål på samlebånd.
Nå jeg er stadig optimist men også realist :clap: . Vi er klogere til forår, håbet består.
Take care Culers. :thumbup:
Kun 6 mdr efter et la liga midterhold spillede i champions league semi-finale og et andet la liga hold faktisk vandt champions league er vel lidt hurtigt at sige andre ligaer har overhalet den spanske spillestil...

Medmindre man siger at det er et øjebliksbillede at Spanien ikke er i verdens toppen. For det er i mine øjne helt sikkert rigtigt.
Men jeg synes det kræver en tre-fire år i træk hvor la liga ikke er ordentligt repræsenteret i champions league før jeg ville sige at de andre ligaer helt sikkert har overhalet la liga ( men sådan som Tebas håndtere financial fair play er det da bestemt ikke umuligt at på sigt bliver det virkeligheden)
Det er altså også små marginaler nogen gange! Jeg vil stadig mene at vi, uden utur, havde spillet os videre.

Fra PL har Chelsea haft al den medvind i deres pulje (som i øvrigt var ret let), som vi ikke har haft, ligesom Tottenham skal have point i Marseille for at gå videre.
Små marginaler gør at det ikke er 2 la liga og 2 PL hold der går videre.

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Det har sikkert betydning moneywise, om vi får point eller ej mod Plzen, men stadig skal der stilles meget reservespækket op.

Alba, Kessie, Torre og Ferran + en 2-3 fra b-holdet (ikke lige klar over hvem der er indskrevet?)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Kvoller skrev:
lør okt 29, 2022 11:18 pm
    Lopezzz skrev:
    lør okt 29, 2022 11:06 pm
    Jeg fejrer sejren med at bunde en flaske Jack D hvis det er i orden med jer :cool:
    Go nuts :lol:
    Godmorgen allesammen 🤪🤪🍻
    MDCCCXCIX

    Besvar

    Hvem er online

    Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster