29/10 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg fejrer sejren med at bunde en flaske Jack D hvis det er i orden med jer :cool:
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Drake skrev:
lør okt 29, 2022 11:05 pm
Tak til Lewan for de 3 point, resten skal gå hjem og skamme sig, inkl Xavi.

Hvis vi ikke havde Lewan, så ville det være meget svært at komme i top 4 :roll: :wtf:
Kan man sige det samme om Messi! Vores sidste mange års fortjenester var hans, ene og alene? Ej vel...
Allez...

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Madameskrald skrev:
lør okt 29, 2022 11:06 pm
Hvad skulle Xavi have gjort anderledes?
Netop? Xavi er så nem at skyde efter. Han skifter offensivt ud ret tidligt i anden halvleg. Det er nyt. Jeg synes virkelig at vi spiller en godkendt kamp når det nu er i Valencia vi spiller.
Allez...

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Madameskrald skrev:
lør okt 29, 2022 11:06 pm
Hvad skulle Xavi have gjort anderledes?
Hentet prime Messi og Puyol tilbage, intet mindre end det kan gøre det.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Lopezzz skrev:
lør okt 29, 2022 11:06 pm
Jeg fejrer sejren med at bunde en flaske Jack D hvis det er i orden med jer :cool:
Skål :smile: jeg sidder med et dejligt glas Glenfiddich :glad:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Hvis noget reelt er bekymrende på den lange bane, er det at Araujo, Kounde, Garcia og AC, alle er mere eller mindre skrøbelige ift skader :|

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Magnus Frost skrev:
lør okt 29, 2022 11:14 pm
Lopezzz skrev:
lør okt 29, 2022 11:06 pm
Jeg fejrer sejren med at bunde en flaske Jack D hvis det er i orden med jer :cool:
Skål :smile: jeg sidder med et dejligt glas Glenfiddich :glad:
Sov godt :glad:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

    Lopezzz skrev:
    lør okt 29, 2022 11:06 pm
    Jeg fejrer sejren med at bunde en flaske Jack D hvis det er i orden med jer :cool:
    Go nuts :lol:

    kklaus
    Indlæg: 9705
    Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
    Har takket: 628 gange
    Blevet takket: 1270 gange

    Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

    Indlæg af kklaus »

    I går loggede jeg ind på min betting-konto for første gang i et år. Der stod 400 kr. på kontoen, så jeg smed 50 kr. på Sevilla, Atletico og Valencia. De tabte alle tre. Det var så lidt.
    Giv mig min sko tilbage, røv!

    Madameskrald
    Indlæg: 1233
    Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
    Blevet takket: 203 gange

    Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

    Indlæg af Madameskrald »

    Antimadridista skrev:
    lør okt 29, 2022 11:16 pm
    Hvis noget reelt er bekymrende på den lange bane, er det at Araujo, Kounde, Garcia og AC, alle er mere eller mindre skrøbelige ift skader :|
    Jeg tænker, at det er det meget komprimerede program. Garcia og Kounde har vel ikke tidligere været specielt skadesramte.

    Men vi har godt nok overvældende mange skader igen i denne sæson - på trods af, at Xavi har skiftet hele staben.

    Brugeravatar
    Isageren
    Indlæg: 2625
    Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
    Har takket: 250 gange
    Blevet takket: 256 gange

    Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

    Indlæg af Isageren »

    Dans nu Barca80. Raphinha altid i min holdopstilling. Spøg til side. Er det ikke nu hvor vi starter Chadi Riad nede i det forsvar mod Plzen. Alonso er ikke god nok og Pique er bare en skændsel at se på. Han var ikke engang klar til at komme på banen, og ik få mig startet på den video af hans opvarmning på Camp Nou i sidste weekend. Han er så respektløs og uprofessionel som det overhovedet kan blive. I årevis har det været det samme show. Setién blev fuldstændig smadret af veteranerne.
    Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

    Magnus Frost
    Indlæg: 714
    Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
    Har takket: 68 gange
    Blevet takket: 91 gange

    Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

    Indlæg af Magnus Frost »

    Madameskrald skrev:
    lør okt 29, 2022 11:06 pm
    Hvad skulle Xavi have gjort anderledes?
    Hvis man ikke vidste hvordan kampen ville være ville jeg sige han burde have givet pause til Pedri og skiftet Piqué ind før Alonso ( synes dog Alonso gjorde det bedre end jeg havde regnet med og Pedri var decideret nødvendig)
    Jeg kan godt lide han for en gangs skyld skifter ind i tide men havde nok ikke skiftet Ansu ud hvis det var mig ( men er der så noget med at passe på hans skade? Who knows)
    “The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

    Brugeravatar
    Isageren
    Indlæg: 2625
    Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
    Har takket: 250 gange
    Blevet takket: 256 gange

    Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

    Indlæg af Isageren »

    Antimadridista skrev:
    lør okt 29, 2022 11:17 pm
    Magnus Frost skrev:
    lør okt 29, 2022 11:14 pm
    Lopezzz skrev:
    lør okt 29, 2022 11:06 pm
    Jeg fejrer sejren med at bunde en flaske Jack D hvis det er i orden med jer :cool:
    Skål :smile: jeg sidder med et dejligt glas Glenfiddich :glad:
    Sov godt :glad:
    Sådan en sejr er også god for moralen og stemningen. Ja også for spillerne og klubben, men nu taler jeg altså herinde på forum. Vi havde sku brug for det her til at få os gutter samlet igen, hvad end man hader Laporta og Xavi, eller man støtter dem i med- og modvind. Og så tilmed på en lørdag, tror også jeg nupper mig en Jäegermeister.
    Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

    Brugeravatar
    Isageren
    Indlæg: 2625
    Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
    Har takket: 250 gange
    Blevet takket: 256 gange

    Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

    Indlæg af Isageren »

    Magnus Frost skrev:
    lør okt 29, 2022 11:23 pm
    Madameskrald skrev:
    lør okt 29, 2022 11:06 pm
    Hvad skulle Xavi have gjort anderledes?
    Hvis man ikke vidste hvordan kampen ville være ville jeg sige han burde have givet pause til Pedri og skiftet Piqué ind før Alonso ( synes dog Alonso gjorde det bedre end jeg havde regnet med og Pedri var decideret nødvendig)
    Jeg kan godt lide han for en gangs skyld skifter ind i tide men havde nok ikke skiftet Ansu ud hvis det var mig ( men er der så noget med at passe på hans skade? Who knows)
    Det er sku ret sjovt at du hver eneste kamp siger at Alonso egentlig gør det ret godt. På et tidspunkt må du vel begynde at vurdere ham lidt højere på skalaen? Jeg synes bare han er bålringe. Eller, han er god nok på bunden, han er bare bundløs.
    Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

    Antimadridista
    Indlæg: 9126
    Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
    Har takket: 896 gange
    Blevet takket: 937 gange

    Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

    Indlæg af Antimadridista »

    Madameskrald skrev:
    lør okt 29, 2022 11:20 pm
    Antimadridista skrev:
    lør okt 29, 2022 11:16 pm
    Hvis noget reelt er bekymrende på den lange bane, er det at Araujo, Kounde, Garcia og AC, alle er mere eller mindre skrøbelige ift skader :|


    Jeg tænker, at det er det meget komprimerede program. Garcia og Kounde har vel ikke tidligere været specielt skadesramte.

    Men vi har godt nok overvældende mange skader igen i denne sæson - på trods af, at Xavi har skiftet hele staben.
    Det er det sikkert også. Syntes bare i hvert fald Araujo er skrøbelig.
    Kounde virker til måske at være smidt for hurtigt i gang, flere gange.
    AC og Garcia. Mindes også at de ikke sjældent lige er ude 3-6 uger, flere gange henover en sæson :|

    Husker lidt Puyol og mascherano som lavet af stål..!

    Besvar

    Hvem er online

    Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster