29/10 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Skidt kamp med mange fejl fra begge hold.

Og så må man jo sige, at vi igen heller ikke ligefrem har marginalerne med os. Tilfældig offside ved Ansus scoring og Lewas hovedstød tager stolpen..
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Jeg synes godt nok det er en underlig stemning herinde i aften. Vi spiller da udemærket? Altså Dembele har været ringe, men ellers synes jeg da at de fleste holder et nogenlunde niveau. Det er nok til at få grå hår at høre alt det brokkeri og beklagelser og negativitet.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Madameskrald skrev:
lør okt 29, 2022 9:52 pm
I hænger godt nok med næbet herinde - jeg har først lige fundet et stream - er vi virkeligt så skidt kørende?
Slet ikke, ved ikke lige hvad der sker i aften. Det må være efter den ligegyldige kamp mod Bayern som intet betød.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Forstår slet ikke stemningen herinde. Det er en kamp med højt tempo hvor begge hold vil presse og komme til muligheder.

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Øv, vi havde godt nok ikke brug for flere skader i forsvaret. Men er AC klar til næste kamp klarer vi den nok.

Håber Ansu finder niveau igen, men han har heller ikke haft kontinuerlig spilletid. Vi skal have flere skud på mål, kunne godt tænke mig at Pedri tager flere skud, når han har chancen.

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Isageren skrev:
lør okt 29, 2022 9:53 pm
Madameskrald skrev:
lør okt 29, 2022 9:52 pm
I hænger godt nok med næbet herinde - jeg har først lige fundet et stream - er vi virkeligt så skidt kørende?
Slet ikke, ved ikke lige hvad der sker i aften. Det må være efter den ligegyldige kamp mod Bayern som intet betød.
Det flugter også bedre med de engelske kommentatorers vurdering. Lige kamp, som vi om nogen skulle være foran i.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Rekick skrev:
lør okt 29, 2022 9:54 pm
Forstår slet ikke stemningen herinde. Det er en kamp med højt tempo hvor begge hold vil presse og komme til muligheder.
Nogle gange tænker jeg at perioden med Messi, Guardiola og co. egentlig har ødelagt meget for efterkommerne. Det man så dengang var jo ikke normalt. Spillere kan altså lave fejl eller have dårlige kampe.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Isageren skrev:
lør okt 29, 2022 9:53 pm
Jeg synes godt nok det er en underlig stemning herinde i aften. Vi spiller da udemærket? Altså Dembele har været ringe, men ellers synes jeg da at de fleste holder et nogenlunde niveau. Det er nok til at få grå hår at høre alt det brokkeri og beklagelser og negativitet.

Jeg har ikke lige læst kommentarer før side fire, men jeg synes sgu også vi har spillet en god kamp ! Meget bedre pres end tidligere, god geenerel kontrol og vi kommer frem til masser af chancer og er jo direkte uheldige med vi ikke er foran med en to tre stykker.

Eneste primære ting jeg er træt af er at Alonso er kommet ind, havde klart foretrukket Piqué!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Madameskrald skrev:
lør okt 29, 2022 9:57 pm
Isageren skrev:
lør okt 29, 2022 9:53 pm
Madameskrald skrev:
lør okt 29, 2022 9:52 pm
I hænger godt nok med næbet herinde - jeg har først lige fundet et stream - er vi virkeligt så skidt kørende?
Slet ikke, ved ikke lige hvad der sker i aften. Det må være efter den ligegyldige kamp mod Bayern som intet betød.
Det flugter også bedre med de engelske kommentatorers vurdering. Lige kamp, som vi om nogen skulle være foran i.
Morten Bruun er jo også RM fan, så det er klart at han saver Barca ned. Det er også lidt typisk dansk ik? Glasset er halvtomt. Man bliver sku også lidt træt af det i længden. Hvis man elsker fodbold, hvorfor så ikke bare forsøge at nyde det?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Neal siger det jeg tænker ( som han oftest gør :smile: )


Neal 🇦🇺
@NealGardner_
The score line is deceiving, that was one of our better halves of the season. A good press, much more structured in possession, more active in the middle of the park - good stuff!

Gotta remember, Valencia are one of the most ball dominant sides in Europe
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Seriøst - Hvad tænker de når de dækker op!? Det er så hovedløst

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Man skal være noget af en optimist, for at synes at vi spiller godt i dag :eek:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Puuuuha
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Typisk :thumbdown:
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Puha, reddet af en lang finger.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst