29/10 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Valencia - FC Barcelona
La Liga
29. oktober - kl. 21.00
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Kun en sejr tæller og der skal spilles fodbold uden indlæg.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Gad vide hvor meget Xavi vil ændre til denne kamp ?


Nogle ting bliver jo åbenlyst nødt til at blive ændret, men er det allerede nu der skal satses ?

Hmmm, jeg håber det virkelig! Men la liga bliver sgu ikke nem og tror ikke real bliver ved med at spille så dårligt som de har gjort indtil videre( mens de har fået en masse point :roll: )


Håber faktisk Pedri bliver sparet, synes virkelig vi overbruger ham!

Synes det ku være et spændende eksperiment med Raphinha som HB men det sker jo nok ikke.

Håber Ansu starter.

Jeg er sgu stadig lidt trist over champions league udtur så en fed kamp i morgen ku satme være nice :glad:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Magnus Frost skrev:
fre okt 28, 2022 10:09 pm
Gad vide hvor meget Xavi vil ændre til denne kamp ?


Nogle ting bliver jo åbenlyst nødt til at blive ændret, men er det allerede nu der skal satses ?
Tror ikke du kommer til at se meget ændring, det ender nok mod Pedri-Frenkie-Gavi på midten og Ansu-Lewandowski-Dembele i angrebet.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Jeg syntes netop, at det vil være et dejligt tegn på tro på projektet og egne + spillernes evner, hvis Xavi fastholder store dele af de strukturer, der periodisk har fungeret fornuftigt.
Jeg finder det betryggende, at han har øje for, at der skal mere ro på bolden - og har forsøgt at skabe et bedre fundament for det med Pedri, Gavi, Busq og de Jong på banen samtidig. Det tyder således på, at Xavi ikke mener, at spillerne kan skabe den nødvendige ro i en 4-3-3, og holdet altså ikke er fuldt modent til det ønskede koncept - og det netop er derfor, at Xavi eksperimenterer, og strukturerne virker uafklarede.
Jeg så dog hellere, at han arbejdede målrettet med at installere den nødvendige ro i 4-3-3.

Bellerin - Kounde - Garcia - Balde
Gavi,de Jong og Pedri
Dembele - Lewan - Ansu

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Madameskrald skrev:
fre okt 28, 2022 10:48 pm
Jeg syntes netop, at det vil være et dejligt tegn på tro på projektet og egne + spillernes evner, hvis Xavi fastholder store dele af de strukturer, der periodisk har fungeret fornuftigt.
Jeg finder det betryggende, at han har øje for, at der skal mere ro på bolden - og har forsøgt at skabe et bedre fundament for det med Pedri, Gavi, Busq og de Jong på banen samtidig. Det tyder således på, at Xavi ikke mener, at spillerne kan skabe den nødvendige ro i en 4-3-3, og holdet altså ikke er fuldt modent til det ønskede koncept - og det netop er derfor, at Xavi eksperimenterer, og strukturerne virker uafklarede.
Jeg så dog hellere, at han arbejdede målrettet med at installere den nødvendige ro i 4-3-3.

Bellerin - Kounde - Garcia - Balde
Gavi,de Jong og Pedri
Dembele - Lewan - Ansu

Jeg synes helt sikkert der er en del ting der har fungeret fornuftigt, jeg synes endda en del har fungeret virkelig godt!

Men ja nogle ting har virkelig ikke fungeret godt, så noget skal der ændres, jeg synes især genpresset og intelligente løb der skaber plads har været en mangelvare på det sidste.

Bliver spændende at se hvilket udtryk vi kommer med
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Selv hvis man lægger CL til side, så er det fandme et sygt kampprogram vi har haft i ligaen de sidste 4-5 kampe, tæller man denne med :lol:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

A$AP skrev:
lør okt 29, 2022 11:43 am
Selv hvis man lægger CL til side, så er det fandme et sygt kampprogram vi har haft i ligaen de sidste 4-5 kampe, tæller man denne med :lol:
A$AP, du er vel ikke ham den amerikanske rapper som Trump fik løsladt fra Sverige? Hvis du er, så vil jeg bare sige respekt for at du herinde og ikke fremstår arrogant, som mange rappere jo tit gør af en eller anden grund.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Isageren skrev:
lør okt 29, 2022 12:17 pm
A$AP skrev:
lør okt 29, 2022 11:43 am
Selv hvis man lægger CL til side, så er det fandme et sygt kampprogram vi har haft i ligaen de sidste 4-5 kampe, tæller man denne med :lol:
A$AP, du er vel ikke ham den amerikanske rapper som Trump fik løsladt fra Sverige? Hvis du er, så vil jeg bare sige respekt for at du herinde og ikke fremstår arrogant, som mange rappere jo tit gør af en eller anden grund.

Mange tak. Jo, jeg mødte tilfældigvis en dansker derinde, som introducerede mig til forum her, da han fandt ud af, at jeg også var stor Barca fan. Siden da er dette det eneste sted jeg kan færdes på, uden at få ekstra opmærsomhed. Det håber jeg heller ikke vil ændre sig nu.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

A$AP skrev:
lør okt 29, 2022 12:35 pm
Isageren skrev:
lør okt 29, 2022 12:17 pm
A$AP skrev:
lør okt 29, 2022 11:43 am
Selv hvis man lægger CL til side, så er det fandme et sygt kampprogram vi har haft i ligaen de sidste 4-5 kampe, tæller man denne med :lol:
A$AP, du er vel ikke ham den amerikanske rapper som Trump fik løsladt fra Sverige? Hvis du er, så vil jeg bare sige respekt for at du herinde og ikke fremstår arrogant, som mange rappere jo tit gør af en eller anden grund.

Mange tak. Jo, jeg mødte tilfældigvis en dansker derinde, som introducerede mig til forum her, da han fandt ud af, at jeg også var stor Barca fan. Siden da er dette det eneste sted jeg kan færdes på, uden at få ekstra opmærsomhed. Det håber jeg heller ikke vil ændre sig nu.
Nå for fanden😃. Det var da helt vildt. Jeg skal da nok sørge for at du ikke bliver alt for Hollywood herinde. Fedt nok at have nogle andre typer på Forum end bare os kedelige danskere. Hvad tror du så kampen bliver i aften Mr Rapper?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Isageren skrev:
lør okt 29, 2022 1:11 pm
A$AP skrev:
lør okt 29, 2022 12:35 pm
Isageren skrev:
lør okt 29, 2022 12:17 pm
A$AP skrev:
lør okt 29, 2022 11:43 am
Selv hvis man lægger CL til side, så er det fandme et sygt kampprogram vi har haft i ligaen de sidste 4-5 kampe, tæller man denne med :lol:
A$AP, du er vel ikke ham den amerikanske rapper som Trump fik løsladt fra Sverige? Hvis du er, så vil jeg bare sige respekt for at du herinde og ikke fremstår arrogant, som mange rappere jo tit gør af en eller anden grund.

Mange tak. Jo, jeg mødte tilfældigvis en dansker derinde, som introducerede mig til forum her, da han fandt ud af, at jeg også var stor Barca fan. Siden da er dette det eneste sted jeg kan færdes på, uden at få ekstra opmærsomhed. Det håber jeg heller ikke vil ændre sig nu.
Nå for fanden😃. Det var da helt vildt. Jeg skal da nok sørge for at du ikke bliver alt for Hollywood herinde. Fedt nok at have nogle andre typer på Forum end bare os kedelige danskere. Hvad tror du så kampen bliver i aften Mr Rapper?
1-4 til os. Hvis Dembele laver 2+ mål, så køber jeg hans trøje.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Lewa skal på tavlen 💰
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Fint at Ansu får en start, men nu kunne det også være fedt, hvis han prøver at leve op til hans egne og agentens ord.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 29/10 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Det må vel være fordi Gavi ikke er 100 fit ikke sandt?


Fedt vi starter med Ansu og fedt Alonso ikke er med. Gad vide om det bliver Alba eller Balde på højresiden ?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster