26/10 FC Barcelona - Bayern München

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af kklaus »

God kamp af Balde!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Magnus Frost »

De positive ting vi kan tage med:

Pablo fik lidt spilletid

Kessié spillede sin bedste halvleg i et stykke tid

Alonso var overraskende god ( jeg kan faktisk virkelig ikke lide den mand, men han lavede stort set ingen fejl i dag)

Ferran var god

Dembélé var god

Balde var rigtig god!

Barca har fucking awesome fans !
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Piquénbauer »

Det var godt at vi ikke købte en vb. Vi er pt en hb og en dm fra at spille med om det hele (altså hvis man ser bort fra skader, var, uheld og alt det andet lort der er væltet ned over os). Det burde man kunne finde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Isageren »

Drake skrev:
ons okt 26, 2022 10:59 pm
Den forfatning holdet er i denne sæson, kan vi heller ikke være med i EL. Vi må have det som mål at prøve at vinde den næste sæson, hvor vi forhåbentlig har bygget en stabil struktur op, og fået en fremgang i vindermentaliteten i løben af denne sæson.

Så bare spil fuld reserve i EL kampene, og sats på at holde os i top 4 i ligaen.
Du er seriøst en større troll end mig til tider😂. Venner, hvis vi kan holde os fra nedrykning er det vel også fair nok? Vi har ikke holdet til mere.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Lopezzz »

0 skud på mål.
Godnat Barca.
MDCCCXCIX

Mt91
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 44 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Mt91 »

Jeg synes snart at spillestilen skal genovervejes, når man spiller europæisk. Vi ser gang på gang, at vi er læst af modstanderne.
Vi er ALT for nemme at læse, fordi vi går så meget op i boldbesiddelse.

Alle hold er godt organiseret, da vi bruger alt for lang tid på at komme frem over banen. Når vi så ovenikøbet har så mange uprovokerede fejl i opspillet og vores bagkæde skubber så højt op som dem gør. Er det jo guf for alle hold, da vi også mangler fart på midten og til tider i bagkæden (skyldes skader, i know.)

I mine øjne skal man trække bagkæden 10 - 15m længere tilbage, ellers skal vores possession og genpres være langt bedre, end det er nu. Vi bliver spillet tynde med 2 - 3 afleveringer gang på gang.

Jeg mener også, at hvis vi trækker bagkæden tilbage, står lidt mere kompakt, vil vi kunne lukrer på andre holds boldtab.
Senest rettet af Mt91 ons okt 26, 2022 11:12 pm, rettet i alt 2 gange.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Filten »

Lopezzz skrev:
ons okt 26, 2022 11:09 pm
0 skud på mål.
Godnat Barca.
Ja og så endda på hjemmebane foran 84.000 tilskuere.

pinligt og lige til at lukke op og skide i...
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Antimadridista »

0-4
0-3
3-0!!!!!
2-3
2-8
0-3
0-3
0-2
0-3


Lidt ala når vi møder Osasuna….

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Kvoller »

Drake skrev:
ons okt 26, 2022 10:59 pm
Den forfatning holdet er i denne sæson, kan vi heller ikke være med i EL. Vi må have det som mål at prøve at vinde den næste sæson, hvor vi forhåbentlig har bygget en stabil struktur op, og fået en fremgang i vindermentaliteten i løben af denne sæson.

Så bare spil fuld reserve i EL kampene, og sats på at holde os i top 4 i ligaen.
???
Stop dog. Det var sgu da noget vrøvl at skrive. Spil alle reserver i EL? Så vil man da heller ikke vinde noget. Og selvfølgelig ender vi top 4 i ligaen, vi er allerede 8 point fra 5. pladsen. Din pessimisme er liiiiiige i overkanten, ellers troller du. Håber på det sidste.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af FCBSOCI »

Fuldstændig fantastisk opbakning på Camp Nou (samtlige 90 minutter), elendig indsats af Barca (det kunne vi ikke være bekendt).

Bayern er stærke. De overmatchede os fysisk og var kyniske/effektive. Havde nærmest fornemmelsen af, at de om nødvendigt havde et ekstra gear. Barca skabte tæt på ingenting.

Lige nu diskuteres på spansk tv:

1. Er Xavi den ansvarlige for Barcas nedtur i CL?
2. Hvad mangler Barca for at komme på niveau med de bedste i Europa?

Det er væsentlige spørgsmål. Ingen tvivl om, at Xavi er under stort pres.

Jeg er dog stadig meget optimistisk omkring fremtiden. Gavi, Pedri, Balde, Kounde, FDJ, Dembele m.fl. har et kæmpe potentiale, der nok skal blive forløst - også i CL

I min optik vil det være en succes, hvis vi vinder La Liga. Ellers kommer Xavi for alvor under pres. Han har gentaget igen og igen, at Barca skal vinde titler i år.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af FCBSOCI »

Dytrax skrev:
ons okt 26, 2022 9:14 pm
Til gengæld kan vi nyde den altid positive og upartiske Jan Mølby, der generøst øser ud af sin visdom...
Glad for at jeg var på stadion, så jeg ikke skulle høre på Hr. Mølby. Mølby er i min optik den ringeste kommentator i Danmark. Det siger ikke så lidt…

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af FCBSOCI »

Kampen mod Bayern viste, at der er lang vej endnu for Barca til den absolutte top i Europa.

Vi så, som så mange gange før, hvor let det er at skabe chancer mod os. En bold i dybden, så er vi på den. Forsvaret skal helt åbenlyst forstærkes - selvom det naturligvis hjælper en del, når AC og Araujo kommer tilbage.

Helt overordnet set synes jeg, at problemet er bredden. Da sæsonen gik igang var holdningen hos mange, at Barca stod stærkt med praktisk talt to gode spillere til hver position. I forhold til La Liga ser bredden da også fin ud. “Problemet” er bare, at hvis Barca skal måle sig med de bedste i Europa - hold som Bayern, City, PSG, Liverpool - så er vores breddespillere ikke gode nok.

Alba, Pique, Bussi og (til dels) Roberto har været fantastiske, men har ikke længere niveauet mod hold som for eksempel Bayern. Bellerin og Alonso har jeg det stramt med. De bliver udstillet mod stærke modstandere.

Forhåbentligt er mange af de nævnte spillere snart fortid. Herefter må vi nok indse, at der skal gå to til tre vinduer, inden Barca for alvor kan gøre sig gældende i CL. Med spillere som Ter Stegen, Balde, Kounde, FDJ, AC, Araujo, Pedri, Gavi, Dembele og erstatninger for nogle af de tidligere bærende kræfter, synes jeg, at det ser lyst ud for Barca.

Jeg støtter i hvert fald Barca i med - og modgang. Visca el Barca!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg mener ikke vi kan bruge kampen i går til det store. Det var tydeligt at ingen ville spille og præstationen afspejlede i den grad det.

Trupmæssigt så mangler vi en dm og en hb. Men jeg kan ikke sige hvor langt vi er i processen da vi ikke har set et sammenspillet hold. Vores forsvar har været maltrakteret siden landsholdspausen og når truppen ikke er sammenspillet så er det svært at få breddespillere ind. Efter VM bliver det vigtigste at få spillet holdet sammen. Få stærkeste starter på plads. Så må vi se hvad der mangler, hvilke breddespillere der kan hjælpe når systemet er på plads osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af thomas »

Jeg synes Xavi siger det præcist: "Vi har ikke vist niveauet når det gælder effektivitet eller fejl". Men peger det ikke også tilbage på spillestilen, som jeg kunne drømme om kunne være lidt mere fleksibel. Genpresset og boldbesiddelse er stadig dna'et, men kunne man ikke ind imellem trække sig lidt tilbage fordi det kan åbne op for, at modstanderne skal omstille sig, hvilket potentielt kan skabe kontramuligheder for os. Jeg så en statistik for et par år siden, hvor der var regnet på, at 60 % af alle mål i ligaerne og internationalt reelt er kontramål.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Filten »

thomas skrev:
tors okt 27, 2022 8:36 am
Jeg synes Xavi siger det præcist: "Vi har ikke vist niveauet når det gælder effektivitet eller fejl". Men peger det ikke også tilbage på spillestilen, som jeg kunne drømme om kunne være lidt mere fleksibel. Genpresset og boldbesiddelse er stadig dna'et, men kunne man ikke ind imellem trække sig lidt tilbage fordi det kan åbne op for, at modstanderne skal omstille sig, hvilket potentielt kan skabe kontramuligheder for os. Jeg så en statistik for et par år siden, hvor der var regnet på, at 60 % af alle mål i ligaerne og internationalt reelt er kontramål.
Svært at stille sig tilbage, da vi ikke kan forsvare os. 3-4 afleveringer så er modstander helt fri foran vores mål.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster