26/10 FC Barcelona - Bayern München

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af FCBSOCI »

Alias-A skrev:
ons okt 26, 2022 7:54 pm
Jeg skal ind og se kampen om lidt.

Det har godt nok vrimlet med Bayern fans i Barcelona i dag. De har været meget mere synlige i gadebilledet end Barca fans. Selv foran stadion ligner det en 50/50 fordeling af fans. Håber ikke det ender som Frankfurt kampen.
Har oplevet lidt der samme, men Barca fans har det med at dukke sent op. Det er meget trist, hvis vi oplever set samme som mod Frankfurt. Bybilledet har godt nok været præget af Bayern fans i løbet af dagen.

Var omgivet af Bayern fans i metroen på vej til stadion - vi blev hånet/drillet, Bayern fans råbte Europa League - Europa League.

Er ikke helt vild med vores opstilling. Nøj, hvor jeg håber på en sejr, så jeg kan give lidt igen i metroen hjem.

VISCA EL BARCA!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af FCBSOCI »

Kan se at Inter er på vej mod sejr. Håber ikke, at det kommer til at påvirke stemningen på Campen.

Der kan heldigvis godt vise sig nogle spændende kampe i EL mod eksempelvis United eller Arsenal. Lad os da bare gå efter at vinde EL i år, så Barca også kan skrive den titel på CV’et.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Magnus Frost »

NÅ, pis pis pis. ( men det var jo hvad man havde regnet med)

Spændende at se hvordan vi spiller op mod et af verdens bedste hold, jeg tror vi kommer til at spille helt op med dem!

Men jeg er skuffet over opstillingen, primært ift. Alonso men
Også at hverken Ansu eller Ferran starter. Jeg gruer lidt for Kessié synes han har virket ved siden af sig selv ( eller nærmere ved siden af resten af holdet) men det her ku da være en fantastisk kamp at bounce tilbage.


Det kan jo ikke undgå at påvirke stemningen på både publikum og spillere, men nu kan man jo sige vi har muligheden for at spille frit uden et egentligt pres. Håber publikum viser at de også er ægte fans i tykt og tyndt.


Visca el Barca !
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:
ons okt 26, 2022 7:52 pm
Som jeg skrev sidst... Fanme trist at vi endte i sådan en gruppe og at vi skulle blive røvrendt af sommeren to kampe i træk lige netop i denne gruppe!
Mærker også tristheden og bitterheden snige sig på igen.. :sad: :|

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Filten »

Nu skal vi gennembanke de skide tyskere, håber Muller forlader stadion i nedtrykt tilstand
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Piquénbauer »

Antimadridista skrev:
ons okt 26, 2022 8:46 pm
emo skrev:
ons okt 26, 2022 7:52 pm
Som jeg skrev sidst... Fanme trist at vi endte i sådan en gruppe og at vi skulle blive røvrendt af sommeren to kampe i træk lige netop i denne gruppe!
Mærker også tristheden og bitterheden snige sig på igen.. :sad: :|
Lad os håbe der bliver gjort noget ved VAR så vi slipper for denne slags situationer igen. Utroligt så store konsekvenser et par dårlige kendelser kan have.

Nå men videre!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Drake »

Det er en skandale at vi er i EL for andet år i træk, kæft det er pinligt!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad:

Nu håber jeg vi spiller en fuldendt kamp, og vinder med flot spil, så vi kan føle lidt at vi kan være med blandt de store, selvom vi ikke høre til der mere, fortiden i hvert fald. Vamos!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Barca80 »

Den her kamp skal bare vindes! Der spilles på hjemmebane. Xavi og spillerne skylder de mange forventningsfulde fans så meget. Det kan simpelthen ikke være rigtigt at man underpræstere i store kampe og får svingende resultater.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
ons okt 26, 2022 8:52 pm
Antimadridista skrev:
ons okt 26, 2022 8:46 pm
emo skrev:
ons okt 26, 2022 7:52 pm
Som jeg skrev sidst... Fanme trist at vi endte i sådan en gruppe og at vi skulle blive røvrendt af sommeren to kampe i træk lige netop i denne gruppe!
Mærker også tristheden og bitterheden snige sig på igen.. :sad: :|
Lad os håbe der bliver gjort noget ved VAR så vi slipper for denne slags situationer igen. Utroligt så store konsekvenser et par dårlige kendelser kan have.

Nå men videre!
Ja videre, så er der 15 andre hold at holde med i knockout! Har stadig ikke helt forstået hvad pokker det var der blev dømt for i Milano??

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af PuyolErGud »

Shaky start af Koundé. Må gerne lige stoppe. Hvis de skal score, skal det ikke være på fejl eller tilfældigheder

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Barca80 »

Drake skrev:
ons okt 26, 2022 8:59 pm
Det er en skandale at vi er i EL for andet år i træk, kæft det er pinligt!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad:

Nu håber jeg vi spiller en fuldendt kamp, og vinder med flot spil, så vi kan føle lidt at vi kan være med blandt de store, selvom vi ikke høre til der mere, fortiden i hvert fald. Vamos!
Ja skandale er faktisk mild sagt. Og jeg havde forventet Barca i semi finale i denne sæson. Historisk skuffelse

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af PuyolErGud »

Barca80 skrev:
ons okt 26, 2022 9:05 pm
Drake skrev:
ons okt 26, 2022 8:59 pm
Det er en skandale at vi er i EL for andet år i træk, kæft det er pinligt!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad:

Nu håber jeg vi spiller en fuldendt kamp, og vinder med flot spil, så vi kan føle lidt at vi kan være med blandt de store, selvom vi ikke høre til der mere, fortiden i hvert fald. Vamos!
Ja skandale er faktisk mild sagt. Og jeg havde forventet Barca i semi finale i denne sæson. Historisk skuffelse
At forvente en semifinale året efter en så stor skuffelse og et så turbulent vindue, er da også bare sætte sig selv op til skuffelse i så fald. Man kan som tophold forvente at komme i kvartfinalen, men derefter kræver det held i form af lodtrækning og andet. Men ja, det er selvfølgelig en kæmpe skuffelse slet ikke at gå videre.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Filten »

Barca80 skrev:
ons okt 26, 2022 9:05 pm
Drake skrev:
ons okt 26, 2022 8:59 pm
Det er en skandale at vi er i EL for andet år i træk, kæft det er pinligt!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad:

Nu håber jeg vi spiller en fuldendt kamp, og vinder med flot spil, så vi kan føle lidt at vi kan være med blandt de store, selvom vi ikke høre til der mere, fortiden i hvert fald. Vamos!
Ja skandale er faktisk mild sagt. Og jeg havde forventet Barca i semi finale i denne sæson. Historisk skuffelse
Høje forventninger må man sige
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Drake »

Hold da op vi bliver domineret på hjemmebane, vi ligner et lilleput hold, sørgeligt at se på!!!!!!! :mad: :mad: :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af SIOUX »

Og endnu et kontra. Ufatteligt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster