26/10 FC Barcelona - Bayern München

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af FCBSOCI »

Så kalder Camp Nou igen. Herligt. Vi er desværre nok ude af CL, når kampen går i gang. Alligevel er der grund til at glæde sig til at komme på campen:

1. Stemningen har været helt i top på det seneste - og uagtet om Inter har vundet, tror jeg på en fantastisk opbakning
2. Bayern er vores onde ånd - jeg er sikker på, at Barca vil gøre alt for at få et godt resultat
3. Kampen giver os et fingerpeg om, hvor langt Barca er nået - Bayern har et fantastisk hold, også selv om de ikke stiller op i stærkeste opstilling

Jeg håber, at vi går all-in. En sejr vil være godt for selvtilliden. Synes ikke Barca allerede nu skal tænke på kampen mod Valencia.

Alt i alt tror jeg på sublim opbakning fra publikum, et toptændt Barca mandskab samt en mindeværdig kamp på en smuk efterårsaften i Barcelona.

VISCA EL BARCA!

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Filten »

Vi er ikke ude endnu, Victoria Plzen er pisket til at vinde, de kan stadig nå Europa League, og har Barca i sidste kamp.(uafgjort kan vi også bruge) Man ser tit hold snuble til sidst mod mindre hold. - lad os håbe, at det kan gentage sig i aften kl. 18.45




VISCA EL BARCA!!!!
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
ons okt 26, 2022 12:56 pm
Isageren skrev:
ons okt 26, 2022 12:56 pm
A$AP skrev:
ons okt 26, 2022 12:31 pm
Antimadridista skrev:
ons okt 26, 2022 11:46 am
A$AP skrev:
ons okt 26, 2022 10:49 am
Hvis Dembele laver 3 m/a i aften, og hvis Inter ikke vinder, så køber jeg hans trøje.
Du har jo købt den…

Nej.....
Ved du hvad, hvis Dembele lavet et hattrick i aften, så køber jeg en trøje til dig. Hvad siger du til det fister? :cool:
Det var satme dumt...
Hvis Demb laver hattrick i aften, køber jeg en trøje med Bellerin…

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
ons okt 26, 2022 2:16 pm
Isageren skrev:
ons okt 26, 2022 12:56 pm
Isageren skrev:
ons okt 26, 2022 12:56 pm
A$AP skrev:
ons okt 26, 2022 12:31 pm
Antimadridista skrev:
ons okt 26, 2022 11:46 am
A$AP skrev:
ons okt 26, 2022 10:49 am
Hvis Dembele laver 3 m/a i aften, og hvis Inter ikke vinder, så køber jeg hans trøje.
Du har jo købt den…

Nej.....
Ved du hvad, hvis Dembele lavet et hattrick i aften, så køber jeg en trøje til dig. Hvad siger du til det fister? :cool:
Det var satme dumt...
Hvis Demb laver hattrick i aften, køber jeg en trøje med Bellerin…
Skal vi ikke sige, at du køber den til mig så?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
ons okt 26, 2022 2:49 pm
Antimadridista skrev:
ons okt 26, 2022 2:16 pm
Isageren skrev:
ons okt 26, 2022 12:56 pm
Isageren skrev:
ons okt 26, 2022 12:56 pm
A$AP skrev:
ons okt 26, 2022 12:31 pm
Antimadridista skrev:
ons okt 26, 2022 11:46 am
A$AP skrev:
ons okt 26, 2022 10:49 am
Hvis Dembele laver 3 m/a i aften, og hvis Inter ikke vinder, så køber jeg hans trøje.
Du har jo købt den…

Nej.....
Ved du hvad, hvis Dembele lavet et hattrick i aften, så køber jeg en trøje til dig. Hvad siger du til det fister? :cool:
Det var satme dumt...
Hvis Demb laver hattrick i aften, køber jeg en trøje med Bellerin…
Skal vi ikke sige, at du køber den til mig så?
Tænker du får en Kessie trøje..

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af EasyBuddhist »



Snæver sejr med et noget amputeret hold, der manglede profiler som Casado, Ilias, Barbera, Riad, Valle og Yamal, hvoraf de fleste er med u19 landsholdet, der besejrede Tyskland i går.

Alarcon gjorde det dog rigtig godt og han må snart være i tankerne til igen at få minutter på b-holdet. Han er en spiller, jeg tror, Xavi vil elske. Hans løb i rummene er fantastiske og så afslutter han godt. I dag spillede han 9'er i fraværet af Barbera, men han spiller normalt mest på kanterne. To mål i dag er godkendt og det sidste sat ind af Garrido, som også bare imponerer stort, kamp efter kamp.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
ons okt 26, 2022 6:04 pm


Snæver sejr med et noget amputeret hold, der manglede profiler som Casado, Ilias, Barbera, Riad, Valle og Yamal, hvoraf de fleste er med u19 landsholdet, der besejrede Tyskland i går.

Alarcon gjorde det dog rigtig godt og han må snart være i tankerne til igen at få minutter på b-holdet. Han er en spiller, jeg tror, Xavi vil elske. Hans løb i rummene er fantastiske og så afslutter han godt. I dag spillede han 9'er i fraværet af Barbera, men han spiller normalt mest på kanterne. To mål i dag er godkendt og det sidste sat ind af Garrido, som også bare imponerer stort, kamp efter kamp.
Garrido spillede fænomenalt. Virkelig, virkelig dygtig.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Piquénbauer »

Håbet er dødt! Men vi skal kæmpe for æren!

Og så skal vi fandeme vinde EL! Vamos!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Iniesta007
Indlæg: 527
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Iniesta007 »

Håber drengene kan komme op af "kulkælderen" og give Bayern kamp til stregen :thumbup:
Nu Inter vinder kan Bayern ikke tillade sig at tabe, hvis de vil blive 1 i puljen. Så forventer en super fodboldkamp, forhåbentlig uden skader.
Op med humøret Culers livet går videre. Og nu må vi gå efter Ligaen og sejr i Europa League :clap.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af emo »

Som jeg skrev sidst... Fanme trist at vi endte i sådan en gruppe og at vi skulle blive røvrendt af sommeren to kampe i træk lige netop i denne gruppe!
Allez...

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Isageren »

Hvorfor ikke starte Ansu mod Bayern? Der er ingen grund til at overanstrenge FDJ eller Pedri.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af PuyolErGud »

Kessie starter inde. Stadig 4 midtbanespillere. Gavi nok ikke helt 100, så meget fint. Balde er ind og Alonso i midterforsvaret med Kounde. Kom så!

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Alias-A »

Jeg skal ind og se kampen om lidt.

Det har godt nok vrimlet med Bayern fans i Barcelona i dag. De har været meget mere synlige i gadebilledet end Barca fans. Selv foran stadion ligner det en 50/50 fordeling af fans. Håber ikke det ender som Frankfurt kampen.
93' Iniesta

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af PuyolErGud »

Alias-A skrev:
ons okt 26, 2022 7:54 pm
Jeg skal ind og se kampen om lidt.

Det har godt nok vrimlet med Bayern fans i Barcelona i dag. De har været meget mere synlige i gadebilledet end Barca fans. Selv foran stadion ligner det en 50/50 fordeling af fans. Håber ikke det ender som Frankfurt kampen.
Det virker mærkeligt, hvis man ikke kører samme metode som mod Inter, hvor evt. sæsonkort skulle være rette ejer. Utroligt hvis folk sælger ud. De burde få frataget deres kort i så fald.

Matves12
Indlæg: 59
Tilmeldt: søn apr 03, 2022 4:38 pm
Har takket: 121 gange
Blevet takket: 22 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Bayern München

Indlæg af Matves12 »

Alias-A skrev:
ons okt 26, 2022 7:54 pm
Jeg skal ind og se kampen om lidt.

Det har godt nok vrimlet med Bayern fans i Barcelona i dag. De har været meget mere synlige i gadebilledet end Barca fans. Selv foran stadion ligner det en 50/50 fordeling af fans. Håber ikke det ender som Frankfurt kampen.
Hvis det ender som Frankfurt kampen, så kan jeg mærke at jeg bliver nødt til at tage en lille pause fra barca (måske meget godt at der snart er VM). At se den klub man elsker blive gjort til grin og blive til et meme i hele verden, kan vi alle nok blive enige om er hårdt og frustrerende.

Jeg håber du tager fejl og at vi for en gang skyld får ram på de Tyskere!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster