20/10 FC Barcelona - Villarreal

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Drake »

Vigtige 3 point, og en fin sejer af Lewan, godt vi har ham! Mere er der ikke at sige om den kamp, videre.

Jeg synes Xavi tager flere og flere mærkelig beslutninger, det er lidt bekymrende. Det virker ikke helt som om han tager ved lære af sine fejl :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Magnus Frost »

Alonso var forfærdelig dårlig! Han spillede jo overraskende godt som vikar på cb sidste gang. Men det her var jo horribelt!



Roberto var lidt intetsigende

Resten af holdet var sgu gode ! Især Frenkie, LewanGoalski og Gavi!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Piquénbauer »

Fin kamp og fedt at Xavi går til kampen på en anden måde. Jeg er meget mere til denne tilgang end det andet vi har set. Nu skal spillerne spilles ordentligt sammen og så kan Xavi lege lidt med opstillingen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af thomas »

Demb leverer et fremragende indhop. Jeg kunne tænke mig, at Xavi prioriterede ham på den måde i nogle kampe. Jeg tror det vil gøre holdet godt. Ferran gør det ok og bør have lidt flere chancer i startopstillingen sammen med Fati. Raphina, tja, hvornår bliver det til noget med ham? Og så håber jeg, at dem, der i årevis har ment at Frenkie ikke passer i vores spillestil og burde sælges hurtigst muligt, efterhånden vil give ham en chance som DM, hvor han trives bedst.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Barca80 »

Alba får 8-tal af Sport :eek: Altså han var fin nok i dag, men ligefrem 8 ?

Lewandowski og FdJ er de eneste to som også får 8. Resten af holdet får 6 og 7 taller.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Drake »

Med dette spil, så får vi klask af Bayern, vi kan ikke regne med vi kan score klasse mål eller få heldige mål imod dem :cry:

I øvrigt forstår jeg ikke hvorfor Pedri og Gavi ikke har mere sammenspil i løbet af kampene, det ville skabe mere mere småspil og kreativitet :?: :think: :?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Barca80 »

thomas skrev:
tors okt 20, 2022 11:05 pm
Og så håber jeg, at dem, der i årevis har ment at Frenkie ikke passer i vores spillestil og burde sælges hurtigst muligt, efterhånden vil give ham en chance som DM, hvor han trives bedst.
Jeg håber ikke han mister sin plads som DM, hvis han underpræstere i et par kampe. I Barcelona er DM positionen helt nyt for ham, selvom han spiller den fast på hollandske landshold. Jeg tror han bliver bedre og bedre med tiden.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 507 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af FCBSOCI »

Lidt betragtninger fra Camp Nou:
Super opbakning til Barca både stemningsmæssigt og tilskuermæssigt med over 73.000 tilskuere (flot med tanke på at Barca spiller tre kampe her på blot seks dage = hårdt for tegnebogen).

Lidt kedelig anden halvleg, men helt forståeligt at Barca sparede på kræfterne med tanke på det hårde kampprogram.

Le-wan-dowski gjaldede det gang på gang over Camp Nou, ligesom Ansu Fati og FDJ fortjent blev hyldet.

Taktfaste klapsalver til Pique ved hans første få afleveringer krydret med spredt piften.

Kounde bliver en kæmpegevinst for Barca, tror jeg. Gavi kæmper fantastisk, men at han ikke fik en advarsel er en gåde. Han legede fribrydning i ca. 15 sekunder uden konsekvenser.

Dembele ugidelig da han kom ind, Raphina ser jeg ikke det store lys i. Alonso, hvad lavet han i Barca?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af EasyBuddhist »





Kunne ikke siges meget bedre
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af EasyBuddhist »



:clap:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Magnus Frost »

FCBSOCI skrev:
tors okt 20, 2022 11:24 pm
Lidt betragtninger fra Camp Nou:
Super opbakning til Barca både stemningsmæssigt og tilskuermæssigt med over 73.000 tilskuere (flot med tanke på at Barca spiller tre kampe her på blot seks dage = hårdt for tegnebogen).

Lidt kedelig anden halvleg, men helt forståeligt at Barca sparede på kræfterne med tanke på det hårde kampprogram.

Le-wan-dowski gjaldede det gang på gang over Camp Nou, ligesom Ansu Fati og FDJ fortjent blev hyldet.

Taktfaste klapsalver til Pique ved hans første få afleveringer krydret med spredt piften.

Kounde bliver en kæmpegevinst for Barca, tror jeg. Gavi kæmper fantastisk, men at han ikke fik en advarsel er en gåde. Han legede fribrydning i ca. 15 sekunder uden konsekvenser.

Dembele ugidelig da han kom ind, Raphina ser jeg ikke det store lys i. Alonso, hvad lavet han i Barca?

Har ved de fleste kampe undret mig over Gavi ikke får flere gule kort, men han må ha fundet grænsen ved dommerne og så går han heeeeelt hen til den. Kan huske i starten da han blev trynet fysisk, that shit does not happen anymore :grin: jeg er så vild med den knægt!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Isageren »

Er jeg den eneste som rent faktisk synes at Alonso spillede ganske godt? Altså jeg skal da være den første til at sige at han slet ikke hører til i klubben og at han er bålringe, men i dag var han da god nok?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
fre okt 21, 2022 12:07 am
Er jeg den eneste som rent faktisk synes at Alonso spillede ganske godt? Altså jeg skal da være den første til at sige at han slet ikke hører til i klubben og at han er bålringe, men i dag var han da god nok?
Åh hvor har jeg savnet “bålringe” udtrykket fra dig, Isageren. :glad:

Nu så jeg ikke kampen, hvilket jeg lidt fortryder set i bakspejlet.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Magnus Frost »

Isageren skrev:
fre okt 21, 2022 12:07 am
Er jeg den eneste som rent faktisk synes at Alonso spillede ganske godt? Altså jeg skal da være den første til at sige at han slet ikke hører til i klubben og at han er bålringe, men i dag var han da god nok?

Måske er jeg også farvet af jeg aldrig synes han burde være blevet købt. Men var faktisk virkelig positivt overrasket over hvor godt han tidligere har klaret det for os på cb pladsen. Men WOW jeg synes han var dårlig i går ! Han mistede bolden flere gange hvilket er en ting, men væsentligt mere vigtigt, han placerede sig elendigt og 1 mod 1 var han jo forfærdelig, vi var SÅ heldige villa real ikke scorede
Forstår slet ikke han får en score på 6.5 flere steder.
Han var ... ja bålringe :grin:


Okay han blev virkelig ikke hjulpet af Alba, men stadigvæk!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
tors okt 20, 2022 11:56 pm


:clap:
Men det vil ikke undre mig hvis han spiller dårligt i næste kamp. Han svinger meget fra kamp til kamp.
I går spillede han med Pedri og Gavi og det gik rigtig godt. Måske skal de 3 blive ved med at spille sammen.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster