20/10 FC Barcelona - Villarreal

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Villarreal
La Liga
20. oktober - kl. 21.00
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Piquénbauer »

Endelig kamp igen!

MAtS
Roberto - Kounde - Eric - Balde
Fdj
Pedri - gavi
Ferran - lewan - Ansu

Jeg håber på ovenstående men jeg tror desværre at Alonso, Alba, demb og bussi spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Lopezzz »

Kontraangreb knepper os 5 år i træk. Alle klubber undtagen FC Barcelona ved det. Os culés ved det også men vi er hjælpeløse.
Enten skal vi lukke helt ned i forsvaret eller starte med score dobbelt så mange mål som vi gøre nu.
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg både håber og forventer et toptændt Barca mandskab. Forhåbenligt bliver vi også et talstærkt publikum, der gør alt for at støtte holdet.

Hvis Xavi tør bænke “de gamle” Bussi, Alonso, Alba, Pique (sagt af en ældre mand, der er næsten dobbelt så gammel, som de nævnte :grin: ), så kunne det blive rigtigt spændende.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Antimadridista »

FCBSOCI skrev:
ons okt 19, 2022 7:01 pm
Jeg både håber og forventer et toptændt Barca mandskab. Forhåbenligt bliver vi også et talstærkt publikum, der gør alt for at støtte holdet.

Hvis Xavi tør bænke “de gamle” Bussi, Alonso, Alba, Pique (sagt af en ældre mand, der er næsten dobbelt så gammel, som de nævnte :grin: ), så kunne det blive rigtigt spændende.
Det hedder en moden mand :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Lopezzz »

OT: Valladolid smadrer Celta Vigo og Masip redder 2 straffespark i træk.

Tit, efter nogle håbløse kampe på hjemmebanen mod mindre hold tænker jeg at vi ikke engang fortjener at være i La Liga. Vi er simpelthen til grin at vi ikke kan dominere kampe mere og vinde overbevisende.
De siger at vi kæmper om titler men vi er ikke i nærheden af at være favoritter til noget som helst.
Det eneste vores klub kæmper for er top 4 i ligaen og at komme videre fra gruppespillet i CL. That's it.
MDCCCXCIX

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Magnus Frost »

Spændende hvad opstilling Xavi stiller med.

Jeg er fan af Busi, men håber og tror Frenkie Pedri og Gavi starter.

Desuden også Ansu. Spændt på at se om det bliver Raphinha eller Dembélé på højrefløjen.

Så lige United kampen igår og det er alligevel imponerende hvor hurtigt de er blevet gode til at have høj intensitet i deres pres, bortset fra Gavi, mangler vi virkelig det( hvilket egentlig er lidt underligt, Xavi fik jo fint implementeret det i sidste sæson)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Alias-A »

Lopezzz skrev:
ons okt 19, 2022 9:08 pm
OT: Valladolid smadrer Celta Vigo og Masip redder 2 straffespark i træk.

Tit, efter nogle håbløse kampe på hjemmebanen mod mindre hold tænker jeg at vi ikke engang fortjener at være i La Liga. Vi er simpelthen til grin at vi ikke kan dominere kampe mere og vinde overbevisende.
De siger at vi kæmper om titler men vi er ikke i nærheden af at være favoritter til noget som helst.
Det eneste vores klub kæmper for er top 4 i ligaen og at komme videre fra gruppespillet i CL. That's it.
Ro på. Vi har vundet vores kampe i la liga med 4-0, 0-3, 0-4 og 3-0 inden den dårlige stime i oktober. Vi skal bare op på hesten igen.
93' Iniesta

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Filten »

Opstilling til aftenens kamp

……………………….Ter.Stegen
………Balde - Kounde - Garcia - Alba
……………………Frenkie de jong
…………….Gavi………………………Pedri
Torres………….Lewandowski…………..Ansu- fati
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Isageren »

FCBSOCI skrev:
ons okt 19, 2022 7:01 pm
Jeg både håber og forventer et toptændt Barca mandskab. Forhåbenligt bliver vi også et talstærkt publikum, der gør alt for at støtte holdet.

Hvis Xavi tør bænke “de gamle” Bussi, Alonso, Alba, Pique (sagt af en ældre mand, der er næsten dobbelt så gammel, som de nævnte :grin: ), så kunne det blive rigtigt spændende.
Du lever dældyleme livet med alle de ture til Barca for sulan da. Det gad jeg eddersparkme også.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Kvoller »

Magnus Frost skrev:
tors okt 20, 2022 11:59 am
Spændende hvad opstilling Xavi stiller med.

Jeg er fan af Busi, men håber og tror Frenkie Pedri og Gavi starter.

Desuden også Ansu. Spændt på at se om det bliver Raphinha eller Dembélé på højrefløjen.

Så lige United kampen igår og det er alligevel imponerende hvor hurtigt de er blevet gode til at have høj intensitet i deres pres, bortset fra Gavi, mangler vi virkelig det( hvilket egentlig er lidt underligt, Xavi fik jo fint implementeret det i sidste sæson)
Jeg tror desværre Dembele tager den ene plads. Jeg gad ellers gerne se ham bænket, jeg synes det løber ud i sandet med ham 9/10 gange.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af FCBSOCI »

Isageren skrev:
tors okt 20, 2022 2:14 pm
FCBSOCI skrev:
ons okt 19, 2022 7:01 pm
Jeg både håber og forventer et toptændt Barca mandskab. Forhåbenligt bliver vi også et talstærkt publikum, der gør alt for at støtte holdet.

Hvis Xavi tør bænke “de gamle” Bussi, Alonso, Alba, Pique (sagt af en ældre mand, der er næsten dobbelt så gammel, som de nævnte :grin: ), så kunne det blive rigtigt spændende.
Du lever dældyleme livet med alle de ture til Barca for sulan da. Det gad jeg eddersparkme også.
Nogen bruger pengene på letlevende damer, sprut og smøger. Jeg er lykkelig gift og drikker og ryger ikke. Så min last er Barca :crazy:.

Det var Uniteds berømte spiller George Best, som nærmest drak sig ihjel, der engang sagde noget i retning af: Jeg bruger pengene på sprut, smøger og kvinder. Resten af pengene snolder jeg op. Det var ikke engang helt løgn, i Best tilfælde.

God kamp i aften, venner. Det er fantastisk fodboldvejr omkring de 22 grader og med en meget let brise.

Visca el Barca!
Senest rettet af FCBSOCI tors okt 20, 2022 5:06 pm, rettet i alt 3 gange.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Magnus Frost »

Kvoller skrev:
tors okt 20, 2022 3:30 pm
Magnus Frost skrev:
tors okt 20, 2022 11:59 am
Spændende hvad opstilling Xavi stiller med.

Jeg er fan af Busi, men håber og tror Frenkie Pedri og Gavi starter.

Desuden også Ansu. Spændt på at se om det bliver Raphinha eller Dembélé på højrefløjen.

Så lige United kampen igår og det er alligevel imponerende hvor hurtigt de er blevet gode til at have høj intensitet i deres pres, bortset fra Gavi, mangler vi virkelig det( hvilket egentlig er lidt underligt, Xavi fik jo fint implementeret det i sidste sæson)
Jeg tror desværre Dembele tager den ene plads. Jeg gad ellers gerne se ham bænket, jeg synes det løber ud i sandet med ham 9/10 gange.

Jeg synes jo egentlig sidst på sidste sæson og starten af denne at Dembélé var decideret fantastisk og med mange gode kampe i streg i modsætning til tidligere og hans kvaliteter er jo stadig virkelig gode, men hvor virker han desværre igen snotdum i så mange tilfælde.
Jeg er i tvivl om han nogensinde bliver konsekvent god. Måske kan det faktisk gøre hele forskellen hvis han har en kvalitets HB at spille sammen med.

For nu synes jeg Raphinha burde have ihvertfald en tre kampe som starter med Ferran eller Ansu på modsatte fløj og så se hvad kontinuitet på yndlings pladsen kan gøre for ham. ( at skifte Dembélé ind i 70 minut hvor forsvaret er træt er måske også en god idé)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 20/10 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Michman »

Fati, Torres, Lawan skal få os på plads igen..
Vi kan simpelthen ikke spille Raphinha eller Dembele. Det kan ikke blive ved. Og Busquets er FÆRDIG sammen med Pique, de kan spille i pokal kampe thats it.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst