16/10 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har to svære hjemmekampe nu. Xavi har efter kampen rost indskifterne og jeg håber han belønner dem med en starter. Vi er inde i en negativ periode og den skal brydes. Og hvorfor ikke forsøge at gøre dette ved at gribe tingene an anderledes.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 16/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af BarcaBarca »

SparetireDad skrev:
søn okt 16, 2022 6:34 pm
BarcaBarca skrev:
søn okt 16, 2022 6:10 pm
Selvfølig får puta Madrid hjælp fra lorte var,men da lewandowski blev skubbet i ryggen gad den mongol dommer slet ikke at overveje var.
Hvad er der galt med mongoler, siden du bruger det ord i dén sammenhæng?
Selvfølig skulle det ikke gå ud over de mongoler der lever at dommeren var fuldstændig retarderet,håber det reddede din aften,at jeg trækker “mongol” kortet retur,og lad vær med at tage tingene bokstavligt,da det dommeren som fik mit sind i kog og selvfølig ikke nogen mongoler.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 16/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Dummeste tidspunkt at ligge en el clasico - midt på en søndag!! :oops: Jeg missede store dele af kampen, så den kun i bidder og brudstykker. Og det var måske kun positivt :?

Jeg så som sagt ikke hele kampen, men kan ifølge Sport se, at Kounde var Barca's bedste med 7-tal og Garcia og Busquets banens dårligste? Hvad har jeg ellers misset - hvad er årsagen til nederlaget?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ved ikke om i ser pool-city men akanji har lige fået gult for en tackling der er stort set en til en med det straffespark der blev begået på lewan. Simpelthen utroligt den ikke blev dømt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 16/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Barca80 skrev:
søn okt 16, 2022 7:04 pm
Dummeste tidspunkt at ligge en el clasico - midt på en søndag!! :oops: Jeg missede store dele af kampen, så den kun i bidder og brudstykker. Og det var måske kun positivt :?

Jeg så som sagt ikke hele kampen, men kan ifølge Sport se, at Kounde var Barca's bedste med 7-tal og Garcia og Busquets banens dårligste? Hvad har jeg ellers misset - hvad er årsagen til nederlaget?
Busi var ikke god i dag og ved første mål, satser Busi på at kunne stoppe Kroos, men uden held, idet tyskeren sender Vini afsted og efter lidt fikumdik, losser Benz kuglen i mål.
Og det er efterhånden tydeligt, at Busi ikke har niveau mere.

Vi var ikke effektive i dag. Demb og Raphninia-konstellationen virkede ikke, der var mere fart på, da Fati og Torres kom ind.

Og så blev vi igen snydt for straffe, selv om det ikke ændrer på vores ringe præstation

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 16/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
søn okt 16, 2022 7:07 pm
Ved ikke om i ser pool-city men akanji har lige fået gult for en tackling der er stort set en til en med det straffespark der blev begået på lewan. Simpelthen utroligt den ikke blev dømt.
Ser den og tænkte det samme

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 16/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Godt laporta! Sig det i medierne også. Det er komplet vanvid det vi ser for tiden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 16/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Magnus Frost skrev:
søn okt 16, 2022 6:21 pm
PIS !

Men jeg synes faktisk vi spillede en okay kamp og skabte en del chancer. Real var bedre men ikke med en ret stor margin og Modric bliver altså ikke ved med at kunne det han kan !

Koundé er godt nok lige kommet tilbage fra skade så kan man ikke forvente det helt store, men han var alligevel TO gange den der gør Real spillerne står onside ved målene :roll:
Ahh, det kan man næppe klandre Koundé for. Hvis nogle hænger ved første mål er det Balde og andet mål snitter Garcia den over ham. Det kan han næppe gøre noget ved.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 16/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Barca80 skrev:
søn okt 16, 2022 7:04 pm
Dummeste tidspunkt at ligge en el clasico - midt på en søndag!! :oops: Jeg missede store dele af kampen, så den kun i bidder og brudstykker. Og det var måske kun positivt :?

Jeg så som sagt ikke hele kampen, men kan ifølge Sport se, at Kounde var Barca's bedste med 7-tal og Garcia og Busquets banens dårligste? Hvad har jeg ellers misset - hvad er årsagen til nederlaget?
Altså Busquets er en joke. Its not even fun anymore. Der er ingen grund til at den mand spiller overhovedet. Roberto er langsom. Garcia var elendig igen.. Han er lige som Pique i gamle dage. Uden Puyol eller Mach ved siden af ham er han kompelt useless. Udover det blev vi snydt for et straffe. Men det ændre ikke på at vores angreb simpelthen er så latterligt tyndt. Man undre sig over at man bruger 1,1 mia på spillere med vores økonomi. Altså jeg vil have været bag et hold med det vi havde sidste år. Fordi situationen med vores økonomi taget i betraning også bruger vi 1,1 mia?!.. Vi er ude af CL. Jeg vil hellere have et ungt talentfuldt Barca hold end et stjerne besat hold der ikke fungere. Flå Pique, Busquets ud af den her klub. De er så færdige its not even funny. Vi bruger 55 mio Euro på en mand på 34. Det kan godt være han hedder Robert Lewandowski. Men han er stadig 34. Altså.. Det er dømt til at gå galt. 1,1 Mia for hvad?.. Helt ærligt.. Skader hjælper ikke på det. Men det er ikke en god nok undskylding.. Dommeren var latterlig igen. ALT gik deres vej. VAR er til grin. Vi har sat os i en elendig postion, både hvad sporten angår og økonomien.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 16/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Barca må bare gå all-in på at vinde La Liga. Det bliver svært, men ikke umuligt. Jeg synes ikke Real Madrid spiller berusende fodbold, nærmest tværtimod. De har bare en enorm rutine og stabilitet (desværre).

Mikkel
Indlæg: 83
Tilmeldt: tors feb 07, 2019 5:28 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 16/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Mikkel »

FCBSOCI skrev:
søn okt 16, 2022 7:29 pm
Barca må bare gå all-in på at vinde La Liga. Det bliver svært, men ikke umuligt. Jeg synes ikke Real Madrid spiller berusende fodbold, nærmest tværtimod. De har bare en enorm rutine og stabilitet (desværre).
Det er også en meget god opskrift, når nu Barcelona spillemæssigt er nat og dag.

Ingen grund til at gå i panik, Xavi skal dog først og fremmest håbe på at kampene inden VM kan holde Barca tæt på Real. Derefter skal spillere som Araujo, Kounde og AC holde sig skadesfrie.

For mig at se er Fati nøglen til at det offensivt kan lykkedes, imodsætning til Dembele og Raphinha er han bare meget mere effektiv.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 16/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Lol man siger noget negativt om en udenlandsk regering og indlægget bliver straks slettet. Seriøst?!
Jeg har brug for VAR til at undersøge mit indlæg :lol:
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 16/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »



Alligevel vildt nok. VAR gør sig selv den ulejlighed at tjekke for straffe mod Rodrygo, alt imens, de har et still billede, hvor han står offside. Lewa´s bliver ikke engang kigget igennem. Det er, i bedste fald, et groft eksempel på inkompetence!

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/10 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Og den inkompetence har det desværre med at følge os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Låst

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst