12/10 FC Barcelona - Inter

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Barca80 »

Filten skrev:
ons okt 12, 2022 11:05 pm
Barca80 skrev:
ons okt 12, 2022 11:03 pm
DET ER EN HISTORISK DAG!! Det her er noget af det værste der er sket i Barcelona's historie. At Barcelona ryger ud af gruppespillet to år i træk og skal spille Europa League. Der er skrevet historie i dag.

Det skal nok blive en hyggelig sæson med Xavi som træner, med middelmådige backer som Alonso og Bellerin, med Raphinha som siges at være banens bedste, med halvpensionister som Busquest osv.

Xavi blev ansat alt for tidligt som Barca træner. Han er slet ikke manden der er klar til at lede klubben. Han laver alt for mange fejl. Konstant mærkelige beslutninger og låser sig fast på en gameplan med konstante indlæg. Har ingen plan B eller plan C. Han duer ikke.
Hvem skal vi så ansætte, nu når du kan konkludere han ikke er manden?
Som jeg skrev tidligere. Han skal have sæsonen ud. Og så må vi tage den derfra. Altså til næste sommer.

Med mindre han udvikler sig meget som træner henover sæsonen og henter La Liga og evt Copa hjem, så kan han måske blive tilgivet og få en chance mere.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af emo »

Ialocin skrev:
ons okt 12, 2022 11:06 pm
Pique, Eric Garcia og Busquets kostede os kampen i dag. Hvor er det ærgerligt, at vi har tre bedre CB's skadet...
Nemlig. Der var så meget uheld for tiden at det desværre koster. Tre centrale forsvarspillere der er niveauer over dem der spiller i dag er ude. Det er bare svært uden dem.
Allez...

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Magnus Frost »

PIS OG LORT!!!










Når det er sagt-
Hold kæft jeg synes vi var gode og det var en fed kamp at se!

Piqué, Garcia og især Alonso synes jeg var dårlige ( Piqué og Garcia var ikke dårlige 1 halvleg men man kan jo ikke lave sådan nogle fejl i topfodbold :roll: ). Ellers synes jeg faktisk alle andre spillede enten ok eller godt !


Nå øv øv øv og øv !
Men hey vi gjorde lige chancerne for at vinde et trofæ en hel del større :grin:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af BarcaBarca »

Et ord herfra trist men med det forsvar vi stillede med så kan vi ikke gøre for at vi er ude af chl og jeg ikke engang særlig skuffet fordi har lige set den fedeste fodboldskamp i mange mange år,og kæmpe kredit til inter at de simpelhen voksede med opgaven mod netop Barca,viste bare at alle hold betragter Barca som et af de Aller bedste hold i verden.
Ser gerne som et lille plaster på såret at vi tar euro league iår,den er faktisk bedre end ingen ting.
Tak for kampen blaugrana Mes que un Club

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Antimadridista »

Oveni al den frustration der naturlig nok lukkes ud nu, må man ikke glemme at:

Vi var bedre end Bayern

Vi blev snydt i Milano

Vi mangler hele backkæden

I dag fortjente vi intet, faktisk ikke engang point. MEN, marginalerne har dælme heller ikke fulgt os.

Vi har alt at vinde mod Real. Ingen nerver.

Sov bedst muligt :|

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Barca80 »

For dem der stadig er i tvivl. Barcelona er UDE AF CHAMPIONS LEAGUE!!

Ikke matematisk, men der skal ske vanvittige store sensationer til hvis Barca alligevel skal videre fra puljen.

Det skyldes at målforskel ikke tæller, da Inter er indbyrdes bedst. Inter skal simpelthen bare vinde en enkelt af de næste to kampe. Og de har altså Plzen på hjemmebane i næste kamp. Vinder de mod Plzen, så er det definitivt slut for Barca.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af FCBSOCI »

Underholende kamp, hvor dårligt forsvarsspil blev afgørende. Det bliver ikke helt så sjovt at komme på Camp Nou og se os mod Bayern. Havde håbet på, at det blev kampen om førstepladsen. Nu bliver kampen ligegyldig medmindre, Pilzen slår Inter. Det virker meget håbløst. Øv, bare øv.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Filten »

Barca80 skrev:
ons okt 12, 2022 11:16 pm
For dem der stadig er i tvivl. Barcelona er UDE AF CHAMPIONS LEAGUE!!

Ikke matematisk, men der skal ske vanvittige store sensationer til hvis Barca alligevel skal videre fra puljen.

Det skyldes at målforskel ikke tæller, da Inter er indbyrdes bedst. Inter skal simpelthen bare vinde en enkelt af de næste to kampe. Og de har altså Plzen på hjemmebane i næste kamp. Vinder de mod Plzen, så er det definitivt slut for Barca.
Og pilzen har stadig noget at spille for, op med humøret og videre.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af BarcaBarca »

Hold nu lige op med at Xavi skal have sæsonen ud han skal have meget længere snor,efter Xavi tog over begyndte vi at spille bold igen og det skal han have kredit for.
Jeg tror Barca nok skal klare sig med økonomien da alejmani sportsdirektøren er genial,han har selvfølig taget højde for hvis chl skulle kikse,og ingen troede at vi skulle vinde Madrid touren iår,lad os fokusere på la liga euro league og Copa,vi havnede desværre i dødens gab pulje og det var ikke nogen fiasko,men bare en skuffelse at vi ikke kunne klare os videre fra gruppen.
Synes vi faldt med æren i behold,især med det forsvar vi kun kunne stille med idag og sidste ude.
Hvis Ronald,kounde og Christensen var med idag så havde inter aldrig fået lov til at pule vores forsvar 3 gange idag.

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af BarcaBarca »

Inter straffede vores elendige og sløveste forsvar længe set idag og Xavi kunne ikke rigtig gøre det store da vi ramt af skader,det må folk altså også have med i baghovedet.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af kklaus »

Antimadridista skrev:
ons okt 12, 2022 11:14 pm
Oveni al den frustration der naturlig nok lukkes ud nu, må man ikke glemme at:

Vi var bedre end Bayern

Vi blev snydt i Milano

Vi mangler hele backkæden

I dag fortjente vi intet, faktisk ikke engang point. MEN, marginalerne har dælme heller ikke fulgt os.

Vi har alt at vinde mod Real. Ingen nerver.

Sov bedst muligt :|
Ja, det er selvfølgelig en ringe trøst, men det er jo vitterligt småting, der skulle være gået anderledes, og så havde vi ført gruppen i stedet...
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Michman »

Og Pique vil være præsident i den er klub..
Hvis det sker så flår jeg min Barca tatovering af med en kniv.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Lopezzz »

Officielt: Verdens værste forsvar.
Helt blæst. Smid en bombe der så vi er fri for smerten.
Jeg kommer aldrig til at forstår hvorfor vi sender vores forsvarskæde i angrebet. Hvad er pointen med det?
Vi indkasserer mål på stribe.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Barca80 »

Ja der har været dommerfejl. Ja der har været personlige fejl. Ja der har været skader. MEN....

Xavi bærer hovedansvaret for fadæsen. Det er ikke KUN Xavi's skyld, men han er hovedårsagen.

Der er Xavi som vælger holdopstillingen, dvs. vælger hvem der skal være på banen og hvem der ikke skal.

Det er Xavi som beslutter game planen og strategien, dvs om der skal spilles med 1000 indlæg eller noget helt andet.

Det er Xavi' ansvar at gøre spillerne mentalt klar, give dem selvtillid og gåpåmod osv.

Det er altså XAVI som vælger, beslutter og har ansvaret. Derfor er hovedansvaret hans. Han bærer hovedskylden for fadæsen.

Og det er uanset om man kan lide det eller ej. Det er facts
Senest rettet af Barca80 ons okt 12, 2022 11:30 pm, rettet i alt 1 gang.

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Mésqueunclub »

Nu bliver den kæmpe dommer & VAR fejl i forrige kamp mere frusterende da den blev afgørende
Senest rettet af Mésqueunclub ons okt 12, 2022 11:30 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster