12/10 FC Barcelona - Inter

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Magnus Frost »

Fodbold98 skrev:
ons okt 12, 2022 3:58 pm
Er det ikke de indbyrdes kampe der gælder i chl i stedet for målforskel? Så hvis vi spiller uagfgjort i dag mod Inter, så er vi vel reelt ude af chl, da Inter ville være bedre indbyrdes, eftersom de vandt i Milano.
Det er selvføglelig forudsat, at Inter vinder hjemme mod Plezen og taber ude mod Bayern, mens vi vinder de sidste 2 gruppekampe, hvor både Barca og Inter så ender med 10 point.
Jo, så vi skal bare vinde med to :glad:

( fordi vi vandt så stort mod Viktoria så er 1-0 jo nok nok)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved ikke hvordan osv men jeg tror vi tæsker dem. Holdet kommer ud med fuld fokus og vi vinder uden de store problemer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Iniesta007
Indlæg: 527
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Iniesta007 »

Dette har måske ikke så meget med aftenens kamp at gøre ( og dog lidt) :crazy: .
Der bliver skrevet en del herinde om hvor lang snor Xavi har osv. Lad os tænke tanken at Pep IKKE vinder Champions League med City, og Xavi ryger ud af selvsamme OG heller ikke vinder Ligaen.
Så tror jeg Pep banker på døren til den klub hvor han er medlem ( Barca) :thumbup: og spørger om han kan blive træner :clap:
Han prøvede 3 år med Bayern og nu siden 2016 med City. :sick: Sidste gang han vandt Champions League var I 2011...ja med Barca. Det må være skæbnen. :grin:
God kamp senere Culers, og pas på blodtrykket. :wave: .

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Isageren »

Magnus Frost skrev:
ons okt 12, 2022 4:14 pm
Fodbold98 skrev:
ons okt 12, 2022 3:58 pm
Er det ikke de indbyrdes kampe der gælder i chl i stedet for målforskel? Så hvis vi spiller uagfgjort i dag mod Inter, så er vi vel reelt ude af chl, da Inter ville være bedre indbyrdes, eftersom de vandt i Milano.
Det er selvføglelig forudsat, at Inter vinder hjemme mod Plezen og taber ude mod Bayern, mens vi vinder de sidste 2 gruppekampe, hvor både Barca og Inter så ender med 10 point.
Jo, så vi skal bare vinde med to :glad:

( fordi vi vandt så stort mod Viktoria så er 1-0 jo nok nok)
Vi skal faktisk ud og vinde mod Bayern også. Bayern stiller med c-kæde mod Inter for at få os ud.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Michman »

Har ingen gang lyst til at se kampen. Sådan som vi spiller for tiden. Det er simpelthen ikke godt nok.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Hristo »

Iniesta007 skrev:
ons okt 12, 2022 4:37 pm
Dette har måske ikke så meget med aftenens kamp at gøre ( og dog lidt) :crazy: .
Der bliver skrevet en del herinde om hvor lang snor Xavi har osv. Lad os tænke tanken at Pep IKKE vinder Champions League med City, og Xavi ryger ud af selvsamme OG heller ikke vinder Ligaen.
Så tror jeg Pep banker på døren til den klub hvor han er medlem ( Barca) :thumbup: og spørger om han kan blive træner :clap:
Han prøvede 3 år med Bayern og nu siden 2016 med City. :sick: Sidste gang han vandt Champions League var I 2011...ja med Barca. Det må være skæbnen. :grin:
God kamp senere Culers, og pas på blodtrykket. :wave: .
Jeg synes, at alle udtalelser jeg er stødt på fra Guardiola peger ret tydeligt på, at Barcelona er et overstået kapitel som træner.

Hvis vi er så kortsigtede og hovedløse, at vi fyrer Xavi, hvis vi ikke går videre i CHL denne sæson - hvor vi trods gode signings er rendt ind i mange skader på et kritisk tidspunkt, er i genopbygning og i en svær pulje - så har vi heller ikke fortjent bedre. Vi skal acceptere, at det tager tid, og vi skal kunne klare en sæson, hvor vi ryger tidligt ud selv i gode tider, uden at gå i panik og agere som fx Chelsea. Hvis Xavi mister omklædningsrummet eller han viser sig, at være alt for svag taktisk, er det en anden snak. Men et evt CHL-exit bør altså ikke være nok i sig selv.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Isageren »

Hristo skrev:
ons okt 12, 2022 5:53 pm
Iniesta007 skrev:
ons okt 12, 2022 4:37 pm
Dette har måske ikke så meget med aftenens kamp at gøre ( og dog lidt) :crazy: .
Der bliver skrevet en del herinde om hvor lang snor Xavi har osv. Lad os tænke tanken at Pep IKKE vinder Champions League med City, og Xavi ryger ud af selvsamme OG heller ikke vinder Ligaen.
Så tror jeg Pep banker på døren til den klub hvor han er medlem ( Barca) :thumbup: og spørger om han kan blive træner :clap:
Han prøvede 3 år med Bayern og nu siden 2016 med City. :sick: Sidste gang han vandt Champions League var I 2011...ja med Barca. Det må være skæbnen. :grin:
God kamp senere Culers, og pas på blodtrykket. :wave: .
Jeg synes, at alle udtalelser jeg er stødt på fra Guardiola peger ret tydeligt på, at Barcelona er et overstået kapitel som træner.

Hvis vi er så kortsigtede og hovedløse, at vi fyrer Xavi, hvis vi ikke går videre i CHL denne sæson - hvor vi trods gode signings er rendt ind i mange skader på et kritisk tidspunkt, er i genopbygning og i en svær pulje - så har vi heller ikke fortjent bedre. Vi skal acceptere, at det tager tid, og vi skal kunne klare en sæson, hvor vi ryger tidligt ud selv i gode tider, uden at gå i panik og agere som fx Chelsea. Hvis Xavi mister omklædningsrummet eller han viser sig, at være alt for svag taktisk, er det en anden snak. Men et evt CHL-exit bør altså ikke være nok i sig selv.
Folk glemmer også hvor unge spillere vi stiller med. Vores 4-backkæde er Kounde - Araújo - Garcia - Balde, vores bedste midtbane er Pedri - FDJ - Gavi, vores bedste angreb består altså også af Ansu, men han er på vej tilbage. Mange unge spillere, ville være tåbeligt at fyre vores træner, fordi at nogen er sure over at Xavi hentede Raphinha i stedet for Reece James (som i øvrigt ikke kunne hentes). Vi er blevet røvrendt af stort set alt i fodboldens verden; lodtrækning, kampprogram, skader og dommere.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Michman »

Hristo skrev:
ons okt 12, 2022 5:53 pm
Iniesta007 skrev:
ons okt 12, 2022 4:37 pm
Dette har måske ikke så meget med aftenens kamp at gøre ( og dog lidt) :crazy: .
Der bliver skrevet en del herinde om hvor lang snor Xavi har osv. Lad os tænke tanken at Pep IKKE vinder Champions League med City, og Xavi ryger ud af selvsamme OG heller ikke vinder Ligaen.
Så tror jeg Pep banker på døren til den klub hvor han er medlem ( Barca) :thumbup: og spørger om han kan blive træner :clap:
Han prøvede 3 år med Bayern og nu siden 2016 med City. :sick: Sidste gang han vandt Champions League var I 2011...ja med Barca. Det må være skæbnen. :grin:
God kamp senere Culers, og pas på blodtrykket. :wave: .
Jeg synes, at alle udtalelser jeg er stødt på fra Guardiola peger ret tydeligt på, at Barcelona er et overstået kapitel som træner.

Hvis vi er så kortsigtede og hovedløse, at vi fyrer Xavi, hvis vi ikke går videre i CHL denne sæson - hvor vi trods gode signings er rendt ind i mange skader på et kritisk tidspunkt, er i genopbygning og i en svær pulje - så har vi heller ikke fortjent bedre. Vi skal acceptere, at det tager tid, og vi skal kunne klare en sæson, hvor vi ryger tidligt ud selv i gode tider, uden at gå i panik og agere som fx Chelsea. Hvis Xavi mister omklædningsrummet eller han viser sig, at være alt for svag taktisk, er det en anden snak. Men et evt CHL-exit bør altså ikke være nok i sig selv.
At fyre Xavi vil svare til at skyde sig selv i begge knæ for at forvente at gå 3 dage senere. Jeg er 100% bag Xavi. Det er spillere der ikke har leveret. Synes ikke Raphinha har slået til overhovedet.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Antimadridista »

Tror den bliver 1-1.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Piquénbauer »



Hvor er det dejligt at se den slags igen. Efter år med en elendig stemning omkring holdet er stemningen omkring holdet forandret.

Vi vinder i dag. 2-0.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Barca80 »

Jeg tror på en 2-0 sejr. Det bliver et clean sheet igen i aften. Jeg tror på holdets sult efter succes. Så det skal nok gå.

Inter er ikke hvad de har været og er stadig i småkrise. Barcelona har stadig langt bedre spillere, trods skader.

Der er ingen der taler om at Xavi skal fyres efter aftenens kamp, hvis det ender med et historisk flop.

Men Xavi vil da i den grad blive kritiseret for sin indsats, præsentation og beslutninger som træner, hvis det bliver farvel til CL allerede ved puljespillet. Og med rigtig god grund.

Jeg gider sgu da ikke blive ved med at finde 100 undskyldninger for holdets ustabile spil. Xavi har altid hovedansvaret for holdets præstationer, længere er den sådan set ikke.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Barca80 »

Barca har mødt Inter fem gange på Camp Nou og vundet alle kampe.
Igen, det skal nok gå :thumbup:

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af BarcaBarca »

Så starter nedtællingen til en virkelig vigtig kamp efter vores seneste resultater i chl,nu er vi på hjemmebane og det plejer at give spillere en ordentligt bost at have tilskuerne med som 12 mand,vi har hjemmebane og inter kommer selvfølig ikke her for at spille fodbold men for at parkere bussen og spiller muligvis 10-1 formation,og vi har 90min til at knække inter.
Husk på at inter på mirakuløst måde fik alle 3 point sidste uge hvor vi blev røvrendt af dommeren og var.
Idag må der ikke være nogen tvivl vi skal ind og vinde mod tandløse inter,ellers er det euro leauge i det nye år.
God kamp uanset hvad,jeg er Barca fan lige meget hvad der sker,støtter altid op om holdet.
Mes que un Club visca Barca blaugrana

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Antimadridista »

Ku godt bruge lidt dommermedvind..

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
ons okt 12, 2022 7:27 pm
Ku godt bruge lidt dommermedvind..
Det kan du vist godt glemme alt om.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster