12/10 FC Barcelona - Inter

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Wennerberg »

Hold jer til kampen i stedet for det personlige fnidder
Wennerberg
Forum Admin

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Piquénbauer »

Inter kommer til at spille på præcist samme måde. Måske endda endnu mere defensivt. Jeg kan ikke se dem score på andet end dødbolde eller et random langskud som det vi så i sidste kamp.

Tricket er at vi under ingen omstændigheder spiller på samme måde. Vi kan simpelthen ikke fortsætte med kun at komme over kanterne. Vi skal have sat gavi og pedri i scene centralt og vi skal veksle vores angreb med bolden gennem midten og langskud. Jeg håbet virkelig at Xavi endelig får øjnene op for midten og lader pedri og gavi spille tæt på hinanden og med hinanden. De to kan sagtens skabe hvis de får muligheden for det.

MAtS
Roberto - Pique - Eric - Balde
Frenkie
Pedri - Gavi
Raphinha - Lewan - Ansu
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Piquénbauer »

Glemte lige at det vil være en katastrofe at spille demb. Ja han kan skabe et mål ud af intet men han smider konstant bolden væk og dræber holdets flow. Vi skal have Inter ud og løbe uden bold og det er svært med demb.

Demb lever på kaos og panik, vi har brug for ro og tålmodighed. Han kan komme ind med 25 min tilbage og dræbe dem når de er trætte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Barca80 »

Jeg har på fornemmelsen at det bliver en nervøs kamp i morgen. Der er flere unge spillere i truppen, som udsættes for kæmpe pres for at undgå et historisk flop. Jeg tror nøglefaktoren for sejr bliver at holde hovedet koldt. At finde balancen mellem at få ro og samtidig spille tempofyldt kreativt fodbold.

Xavi's største opgave bliver derfor at sparke noget gåpåmod, selvtillid og ikke mindst ro i sindet på spillerne. Lad os håbe det lykkes for ham.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Magnus Frost »

Enig i vi skal spille mere varieret ( Altså også med stikninger i midten) enig i flow nemt kan være nøglen ( spørgsmålet er om flow kan skabes efter de sidste tre kampe og mod en modstander der står SÅ dybt. ) og ja vi skal være tålmodige og holde hovedet koldt.

Når nu Inter jo nok nok kommer med så lidt angrebsmæssigt kan jeg ikke se hvad Roberto skal på holdet.
Ift. Dembélés form ville jeg nok ikke selv starte ham, men det tror jeg Xavi gør og det er der jo egentlig også gode argumenter for.

Btw. Real spiller Altså ikke ret godt for tiden og vi har stadig bolden i egen hånd ift champions league. Hvis vi klarer denne måned og går videre fra champions league og stadig ligger på 1 pladsen i la liga med det program og så mange skader er det jo vanvittigt godt klaret !

Og måske Ansu kommer til at være helten efter en noget shaky tid!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Antimadridista »

Der er utrolig mange hvis’er i dine forhåbninger der Frost.

Chancen for at vi ryger ud og ligger Max nr 2 inden VM, er væsentlig større…

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
ons okt 12, 2022 8:25 am
Der er utrolig mange hvis’er i dine forhåbninger der Frost.

Chancen for at vi ryger ud og ligger Max nr 2 inden VM, er væsentlig større…
Ja, altså min prediction er, at hvis vi vinder hver eneste kamp fra nu af, så tror jeg vi kan vinde det hele...
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Magnus Frost »

Ja det tror jeg også er mere sandsynligt.
Det jo derfor det ville være fantastisk hvis det lykkedes :glad:

Og ja hvor svært kan det være bare lige at vinde alle kampene ;-)
Ej min pointe er bare at vi nok faktisk ikke behøver vinde helt vildt mange kampe i la liga, fordi real ikke spiller specielt godt.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Antimadridista »

Magnus Frost skrev:
ons okt 12, 2022 10:50 am
Ja det tror jeg også er mere sandsynligt.
Det jo derfor det ville være fantastisk hvis det lykkedes :glad:

Og ja hvor svært kan det være bare lige at vinde alle kampene ;-)
Ej min pointe er bare at vi nok faktisk ikke behøver vinde helt vildt mange kampe i la liga, fordi real ikke spiller specielt godt.
Kan du huske sidst Real ikke spillede specielt godt….hint, starter med “sidste” og slutter med “sæson”…..

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Magnus Frost »

Nu når vi skal vinde, Inter helt sikkert parkere bussen og Roberto ikke fungerede sidste kamp mod Inter...


Var det så en idé med Raphinha som offensiv HB ?

Tænk hvis det var Raphinha, Dembélé havde spillet bolden til på kanten af feltet en masse gange i stedet for Roberto :eek: han havde jo både kunne lave kvalificerede indlæg, skudt på mål, driblet eller lavet et-to med Dembélé !
Ja han er ikke vandt til pladsen og Roberto er jo nok bedre defensivt, men Raphinha er jo ikke elendig defensivt og har vel mere fart i benene og ja så kan vi bare ikke bruge uafgjort til noget som helst!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af DeanCassady »

Ferran skal starte, så vi får noget bevægelse uden bold. Alba kan passende også være med, så vi rent faktisk får noget ordentligt positionsspil på venstrekanten med Ferran, Alba og Gavi/Pedri.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af A$AP »

Jeg kommer fra fremtiden. Vi vandt 4-1.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Magnus Frost »

DeanCassady skrev:
ons okt 12, 2022 1:37 pm
Ferran skal starte, så vi får noget bevægelse uden bold. Alba kan passende også være med, så vi rent faktisk får noget ordentligt positionsspil på venstrekanten med Ferran, Alba og Gavi/Pedri.


Ferran Alba ku bestemt godt fungere sammen, men jeg tror Ansu ville være bedre. Jeg tror generelt Ferrans løb ville gøre Lewandowski bedre, men Ansu tror jeg mere på ift. At få slut produkt ala mål eller assist.
Alba tror jeg faktisk også mere på ville være passende til denne kamp end både Balde og Alonso.


Et forsvar med Garcia på HB, Frenkie og Piqué i midten og Alba på VB ku også være spændende ( på mange måder :grin:)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Antimadridista »

Eller Lewan på dm, Bussi på RW og stegen på LB

Fodbold98
Indlæg: 15
Tilmeldt: lør aug 12, 2017 5:10 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 12/10 FC Barcelona - Inter

Indlæg af Fodbold98 »

Er det ikke de indbyrdes kampe der gælder i chl i stedet for målforskel? Så hvis vi spiller uagfgjort i dag mod Inter, så er vi vel reelt ude af chl, da Inter ville være bedre indbyrdes, eftersom de vandt i Milano.
Det er selvføglelig forudsat, at Inter vinder hjemme mod Plezen og taber ude mod Bayern, mens vi vinder de sidste 2 gruppekampe, hvor både Barca og Inter så ender med 10 point.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster