9/10 FC Barcelona - Celta de Vigo

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17756
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 801 gange

Re: 9/10 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af emo »

Føj..
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: 9/10 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Antimadridista »

2-12 i skudforsøg i anden halvleg!! Mamma mia :eek:

Ens forventninger bliver da sat på lavt blus efterhånden..

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: 9/10 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Antimadridista »

Tello skrev:
søn okt 09, 2022 10:59 pm
Piquénbauer skrev:
søn okt 09, 2022 10:58 pm
Jeg kan ikke huske en landskampspause der har været ondere ved et hold. Vi er helt, helt væk.
Vi bliver til San Marino efter VM.
Gibraltar…. ;-)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 9/10 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Daluigi »

Fuldstændig vanvid … Vi bliver decideret domineret i hele 2. halvleg og ligner et udehold på Campen!

Jeg synes det er til grin at Dembele har så lavt et bundniveau! Manden sætter ikke 2 pasninger sammen i dag! Pasninger som jeg havde sjasket afsted i mine Adidas Copa Mundial!
Forumlegende

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 9/10 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Magnus Frost »

Hvorfor er vi så meget dårligere i anden halvleg?

Den mest åbenlyse grund jeg kan komme på er at Busi som var fantastisk i første halvleg ikke har overskud til mere end 50 minutters godt spil og han er bare SÅ vigtig for os.

Men der må jo også være andre faktorer, ja Pedri kommer ud i 63 minut og det har selvfølgelig også en betydning, men vi var allerede dårligere end celta fra 2 minut i anden halvleg.

Jeg tror også en del af svaret er en generel mentalitet. Men ja jeg ved det sgu ikke
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/10 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror Inter kampen fylder. Både den i midtugen og den der venter. Der er altid det der “100% fokus på Celta bla bla bla” men den køber jeg ikke. Fokus var der ikke i dag.

Det er dog ikke en undskyldning for hvorfor vi fortsætter med at angribe over kanterne og lader pedri/gavi tage dybdeløb konstant. Der er meget der skal ordnes og hurtigt. Ellers er det slut med cl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14842
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 9/10 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Lopezzz »

Iago fucking

Billede
Senest rettet af Lopezzz søn okt 09, 2022 11:31 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 9/10 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af BarcaBarca »

Tror hele holdet trappede helt ned i 2 halvleg og lagde alle tankerne hen mod onsdagens skæbnekamp mod Inter. Hvis vi spiller på samme måde på onsdag,så høre vi ikke til i chl,ikke før vi bliver meget bedre,synes faktisk at vi slet ikke skal forvente noget ekstraordinært i chl fordi så tror jeg bare man ender skuffet.
Vi havde ikke fortjent alle 3 point idag,og det er direkte sagt.
En ting jeg er virkelig skuffet over, det er at nu hvor Messi er væk,så har vi lagt hele forventningen til at score mål over på Lewandowski,istedet for at alle vores angribere score mål på skift,så er vi så afhængig af en enkelt person,som tiden med Messi i Barca,og det er så skide nederen at det blevet sådan endnu engang,deja fucking Vu.
Hvis andre end lewandowski ikke snart kommer igang med at lave nogen mål,så bliver en la liga titel virkelig bare rigtig svær at hive hjem.
Men vi tar da med dårlig smag i munden alle 3 point på kontoen,det siger vi da ikke nej tak for,og forresten også tak til celta Vigo for at de ikke fandt netmaskerne lol

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: 9/10 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Antimadridista »

Nå lad os få en Inter tråd, så vi kan starte vores “rant” kavalkade :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/10 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »



Der er så langt mellem gavi og pedri. Og de spiller stort set ikke hinanden. Jeg forstår ikke hvorfor der ikke bliver taget hånd om det. Få dem tæt på hinanden og lad dem skabe sammen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 9/10 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Magnus Frost »

Jeg tror også det ville kunne give mere dynamik, bedre mulighed for Pedri til at komme i gunstige positioner og gøre det nemmere at generobre hurtigt, men kræver det ikke en midtbane mand mere hvis de skal være tæt på hinanden?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1744
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 9/10 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Barca80 »

Magnus Frost skrev:
man okt 10, 2022 11:11 pm
Jeg tror også det ville kunne give mere dynamik, bedre mulighed for Pedri til at komme i gunstige positioner og gøre det nemmere at generobre hurtigt, men kræver det ikke en midtbane mand mere hvis de skal være tæt på hinanden?
Som jeg forstår det, så ønsker Xavi at bruge Pedri som en second-striker, falsk-nier eller en meget fremadrettet offensiv midtbane. Det er for at støtte Lewandowski, så han ikke føler sig helt alene centralt på toppen.

Gavi skal så virke som en blanding af en støttende-Pivot for Busquets, en boldbryder, og samtidig løbe mod modstanderens box når muligheden byder sig.

Udfordringen er, at enhver kamp er ikke ens. Eksempelvis hvis den centrale del af banen er overbefolket af modstanderens stærke midtbanespillere, så må man søge andre spillemetoder og spilåbninger, fx igennem kanterne. Som jeg læser Celta Vigo kampen, så modtager Lewandowski de fleste bolde fra venstre side, dvs. fra Balde/Alba og Dembele.

Det er ikke altid entydigt godt at spille bolden igennem midten. Det går an på de spillere man selv har til rådighed, samt hvordan modstanderen stiller op. Det er også længe siden, at Barca har haft en 9'er som er god i boxen, bl.a. i luftspillet. Lewandowski har scoret flere af sine mål denne sæson via kanterne og skabt fra indlæg.

Jeg siger ikke man udelukkende skal fokusere på kanterne og indlæg. Overhovedet ikke. Faktisk tværtimod. Siger bare, hver kamp har sine udfordringer. Xavi har så valgt at fokusere på kantspil og indlæg i nogle kampe, hvilket har givet forskellige udfald fra kamp til kamp. Nogle gange lykkes det, og andre gange ikke.

Det eneste jeg sådan set savner fra Xavi er, at han skaber noget varieret tiki taka spil, så det ikke bliver forudsigeligt og ensformigt. Synes al for ofte, at han bruger den samme "game plan", selv om den ikke lykkes under en kamp.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 9/10 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af DeanCassady »

Robert Zimmerman

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster