4/10 Inter - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
ons okt 05, 2022 7:02 pm
Piquénbauer skrev:
ons okt 05, 2022 5:09 pm
Og det synes jeg desværre rigtig tit hænger sammen. Det er alt for ofte vi ser Barca blive “snydt” når spillet ikke er der. Så kan vi få straffespark når vi er foran med 5. Det er simpelthen så irriterende.
Præcis mand. De elsker at give os straffe når vi ligger på 4. pladsen eller skal spille EL. Det er bare noget pis det hele. SUPER LEAGUE NU.
Får lyst til at lave noget statistik tjekup på det..

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Ernesto Valverde won against Inter on San Siro, without Messi on the pitch, and using Todibo, Lenglet, Umtiti, and Greizmann while sleeping on the bench. Xavi couldn't win against Inter with 50 crosses and Dembele, Lewandowski and Raphina.
At man ikke holder Xavi ansvarlig for nederlaget mod et kriseramt Inter mandskab, er noget af det dummeste jeg har hørt længe. Og det selvom om Inter brugte såkaldt Low-block eller ej.

Men ja, dommeren gjorde det bestemt ikke nemmere for Barca. Men lad os nu også kigge indad for engang skyld - samt fokusere på hvor ansvaret for nederlaget reelt ligger. Det var en elendig spillet kamp af Barca igår aftes desværre.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Der er et hav af indlæg der omtaler hvor mange fejl holdet begik og hvor sløv en præstation det var…..

Den kamp med Valverde var helt uden betydning for avancement og vi var pivheldige.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Antimadridista skrev:
ons okt 05, 2022 9:15 pm
Der er et hav af indlæg der omtaler hvor mange fejl holdet begik og hvor sløv en præstation det var…..

Den kamp med Valverde var helt uden betydning for avancement og vi var pivheldige.
Ja "hav af indlæg, mange fejl af holdet og sløv præstation" som i sidste ende hviler på Xavi som træner ik?

Pivheldig vil jeg ikke sige at Valverde's sejr var imod Inter. Barcelona havde boldbesiddelse på 64% og 18 skud på mål. En sejr er en sejr. Enhver kamp i CL har betydning, enten ud fra stor præmiepenge eller æren. Uanset hvordan du vender og drejer den, så lykkes det for Valvarde, at vinde det taktiske spil og hente sejren på udebane mod Inter, og det endda med hav af reserver og uden Messi. Xavi havde langt bedre spillere end Valverde, men lykkes alligevel ikke at vinde mod et kriseramt Inter.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Barca80 skrev:
ons okt 05, 2022 9:25 pm
Antimadridista skrev:
ons okt 05, 2022 9:15 pm
Der er et hav af indlæg der omtaler hvor mange fejl holdet begik og hvor sløv en præstation det var…..

Den kamp med Valverde var helt uden betydning for avancement og vi var pivheldige.
Ja "hav af indlæg, mange fejl af holdet og sløv præstation" som i sidste ende hviler på Xavi som træner ik?

Pivheldig vil jeg ikke sige at Valverde's sejr var imod Inter. Barcelona havde boldbesiddelse på 64% og 18 skud på mål. En sejr er en sejr. Enhver kamp i CL har betydning, enten ud fra stor præmiepenge eller æren. Uanset hvordan du vender og drejer den, så lykkes det for Valvarde, at vinde det taktiske spil og hente sejren på udebane mod Inter, og det endda med hav af reserver og uden Messi. Xavi havde langt bedre spillere end Valverde, men lykkes alligevel ikke at vinde mod et kriseramt Inter.
Du er one of a kind :glad:

Ja naturligvis hviler det på Xavi.

Ja kampe til træning har også betydning, for hvem der betaler næste fællesspisning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi er en ung træner der begår fejl. De fejl har flere beskrevet i denne tråd. Det skal der selvfølgelig rettes op på men på trods af de fejl så laver han et fremragende arbejde i feks ligaen. Jeg kan ikke rigtigt forstå pointen ved at pege fingre og have travlt med at placere skyld…
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Antimadridista skrev:
ons okt 05, 2022 9:30 pm
Ja naturligvis hviler det på Xavi.
Tak for svar.

Jeg håber virkelig det lykkes for Xavi som træner. Jeg håber han får succes i Barca i mange år.

Men ret skal være ret. Selvom manden er en legende som fodboldsspiller, betyder det ikke, at han er fritaget for kritik som træner. Jeg synes bare der er mange herinde som holder hånden over ham, uanset hvilke beslutninger han tager. Og det er bare lidt træls at være vidne til.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Man kan godt placere skylden på:

- dommeren

- vejret

- Dembele eller andre spillere..

- holdet som skal have tid til at tilpasse sig

- og 100 andre ting

Men altså IKKE på Xavi selv som træner. Ok right.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jo gjort? Du fisker fordi du finder det træls at Xavi ikke for “nok” skyld. Så kan vi jo spekulere over hvorfor det er tilfældet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Du kan selv tage en fiskestang og fiske hvis du har lyst. Du bruger ufattelig meget krudt på Dembele og dommeren, men er utilfreds med, at man for en gang skyld nævner, at Xavi bærer hovedansvaret for dårligt spil og nederlaget? Så kan vi jo spekulere over hvorfor du har den tilgang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Tager du pis? Jeg har jo for pokker skrevet at jeg ikke forstår xavis forelskelse i demb, den store fokus på spillet over kanterne og manglende fokus på spillet på midten. Det er vitterligt en direkte kritik af Xavi. Det troede jeg var åbenlyst?! Men jeg skal måske skrive “Xavi er en idiot og en dårlig træner”?

Og selvfølgelig brokker jeg mig over dommeren. Det var en decideret skandale og det kostede os point.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Piquénbauer skrev:
ons okt 05, 2022 9:54 pm
Tager du pis? Jeg har jo for pokker skrevet at jeg ikke forstår xavis forelskelse i demb, den store fokus på spillet over kanterne og manglende fokus på spillet på midten. Det er vitterligt en direkte kritik af Xavi. Det troede jeg var åbenlyst?! Men jeg skal måske skrive “Xavi er en idiot og en dårlig træner”?
Har jeg tisset på din sukkermad? Hvis du påstår, at du selv har været så kritisk overfor Xavi, hvorfor i alverden bliver du så generet af, at jeg gør noget af det samme og skriver at "Xavi bærer hovedansvaret for dårligt spil og nederlaget"?

Dit hovedfokus var ikke på Xavi, men mest på Dembele og dommeren. Hvis du læser tråden igennem, vil du tydeligt se hos mange herinde, at hovedfokuset for nederlaget er på alle andre end Xavi. Derfor forsøgte jeg, at henlede opmærksomheden på Xavi med mit skriv.

Der var alt for mange dårlige beslutninger igår imod Inter; taktisk, kampplan, strategi, holdopstilling m.m., og ja, Xavi bærer hovedansvaret, hvorfor hovedfokuset bør være på ham. Forstår slet ikke hvad der er galt i det. Er det dig der skal bestemme hvor meget man må kritisere Xavi?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
ons okt 05, 2022 10:08 pm
Piquénbauer skrev:
ons okt 05, 2022 9:54 pm
Tager du pis? Jeg har jo for pokker skrevet at jeg ikke forstår xavis forelskelse i demb, den store fokus på spillet over kanterne og manglende fokus på spillet på midten. Det er vitterligt en direkte kritik af Xavi. Det troede jeg var åbenlyst?! Men jeg skal måske skrive “Xavi er en idiot og en dårlig træner”?
Har jeg tisset på din sukkermad? Hvis du påstår, at du selv har været så kritisk overfor Xavi, hvorfor i alverden bliver du så generet af, at jeg gør noget af det samme og skriver at "Xavi bærer hovedansvaret for dårligt spil og nederlaget"?

Dit hovedfokus var ikke på Xavi, men mest på Dembele og dommeren. Hvis du læser tråden igennem, vil du tydeligt se hos mange herinde, at hovedfokuset for nederlaget er på alle andre end Xavi. Derfor forsøgte jeg, at henlede opmærksomheden på Xavi med mit skriv.

Der var alt for mange dårlige beslutninger igår imod Inter; taktisk, kampplan, strategi, holdopstilling m.m., og ja, Xavi bærer hovedansvaret, hvorfor hovedfokuset bør være på ham. Forstår slet ikke hvad der er galt i det. Er det dig der skal bestemme hvor meget man må kritisere Xavi?
Du er simpelthen ikke seriøs ven :crazy:
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Isageren skrev:
ons okt 05, 2022 10:17 pm
Barca80 skrev:
ons okt 05, 2022 10:08 pm
Piquénbauer skrev:
ons okt 05, 2022 9:54 pm
Tager du pis? Jeg har jo for pokker skrevet at jeg ikke forstår xavis forelskelse i demb, den store fokus på spillet over kanterne og manglende fokus på spillet på midten. Det er vitterligt en direkte kritik af Xavi. Det troede jeg var åbenlyst?! Men jeg skal måske skrive “Xavi er en idiot og en dårlig træner”?
Har jeg tisset på din sukkermad? Hvis du påstår, at du selv har været så kritisk overfor Xavi, hvorfor i alverden bliver du så generet af, at jeg gør noget af det samme og skriver at "Xavi bærer hovedansvaret for dårligt spil og nederlaget"?

Dit hovedfokus var ikke på Xavi, men mest på Dembele og dommeren. Hvis du læser tråden igennem, vil du tydeligt se hos mange herinde, at hovedfokuset for nederlaget er på alle andre end Xavi. Derfor forsøgte jeg, at henlede opmærksomheden på Xavi med mit skriv.

Der var alt for mange dårlige beslutninger igår imod Inter; taktisk, kampplan, strategi, holdopstilling m.m., og ja, Xavi bærer hovedansvaret, hvorfor hovedfokuset bør være på ham. Forstår slet ikke hvad der er galt i det. Er det dig der skal bestemme hvor meget man må kritisere Xavi?
Du er simpelthen ikke seriøs ven :crazy:
Det er dig der fremstår useriøs, når du ikke uddyber hvad du mener.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster