4/10 Inter - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Det positive ved den her halvleg er, at jeg overhovedet ingen forventninger har længere til en CL pokal i år. Vi er SÅ langt fra noget der minder om en kompetent samlet enhed.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

At Dembele får så meget ros.. Stort set alle hans aktioner har været en katastrofe og ført til boldtab. Men han får måske ros for at have mange aktioner, modsat de andre offensive spillere, selvom det åbenlyst svækker holdet.

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af thomas »

Jeg ser kampen uden lyd - er der kommenteret på det virkeligt mærkelige i, at Raphina næsten hele tiden søger mod midten, og at der slet ikke åbnes op i venstre side. Det er kun Alonso, der ligger der og han kan ikke skabe den selv. Fati kan komme ind på den plads, så bør der kunne skabes åbninger. Hvis man tæller op tror jeg, at Demb er spillet 20 gange, mens Raphina har været usynlig på den anden side - men det er heller ikke kun hans fejl, det er også fordi der ensidigt søges mod Demb

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Vi er kun heldige med at vi ikke er bagud med 2 mål, fordi vi bliver reddet fra et straffe, af en offside :problem:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af BarcaBarca »

Mega skuffende 1 halvleg selvfølg spiller inter på kontra angreb eneste de klamme itailienere kan finde ud af,stille bussen og spil den op til angrebet.
Men at vi slet ikke har haft et skud på mål det fortæller alt om 1 halvleg.
Vi skal i omdrejninger især rafinha og dembele ellers må Xavi give chancen til fati og feran eller en helt anden for 🫣,nu ved vi at inter parkere bussen defensivt så det bliver om vi kan lirke deres forsvar op og komme tilbage i kampen.
Også klamt de får så sent et mål på et sku udefra.
Men flot sparket i kassen må jeg indrømme

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Skidt halvleg. Forkert formation og offensiven er ikke mødt op. Busi bliver fuldstændig overspillet flere gange og vi mangler de Jong igen, igen. Fati skal ind og så er det værd at tage chancen med Casado på DM. Stoler ikke på Kessie, men han selvfølgelig også en mulighed.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af thomas »

Den eneste forklaring jeg kan se på, at Raphina er lagt som interior er, at Xavi har håbet det kunne skabe plads til Lewan. Det kunne det så åbenlyst ikke, så tænk gerne om - nu og ikke efter 60 minutter.

sorens
Indlæg: 381
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af sorens »

Xavi6Smede skrev:
tirs okt 04, 2022 9:53 pm
At Dembele får så meget ros.. Stort set alle hans aktioner har været en katastrofe og ført til boldtab. Men han får måske ros for at have mange aktioner, modsat de andre offensive spillere, selvom det åbenlyst svækker holdet.
:Det kan der ikke være to meninger om" :crazy:

Nej han har vel haft én reel god finish (afleveringen til Lewa - der så nærmest ikke rammer bolden men dog målet).

Pedri har været fint til at drive bolden, men ellers er hans pasningsspil primært til siden eller bagud. Men det er ikke fordi der ikke har været løb fra Lewa, Raph, Gavi, Demba som han eller Garcia/AC kunne forsøge at ramme engang imellem.

En ting har kommentatorerne dog ret i - så skyd dog for helvede i ny og næ.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Lewandowski spiller sgu ikke godt indtil videre!

Roberto, Alonso og Raphinha har været alt for usynlige.

AC spiller endnu engang godt.

Jeg synes klart vi er bedre end Inter indtil videre, men der mangler det sidste fra Dembélé og Lewandowski.

Ind med Fati for Dembélé eller Raphinha og hvis vi stadig er bagud i 60 minut så Balde for Alonso
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Isageren skrev:
tirs okt 04, 2022 9:53 pm
PuyolErGud skrev:
tirs okt 04, 2022 9:52 pm
Isageren skrev:
tirs okt 04, 2022 9:50 pm
Det her er ikke på spillerne, men på elendigt trænerarbejde, holy shit. Hvorfor overtænke? Stil nu bare op på en normal måde.
Sorry, men hvordan er det her ikke en normal måde? Det er helt klassisk opstilling.
Undskyld, men har du set fodbold før? Alonso spiller som kant og Raphinha som interior, mens at Roberto spiller som en slags RCB. Det her er et lorte eksperiment.
Nej, det er min første fodboldkamp jeg nogensinde ser. Det er jo ikke første gang der spilles sådan og ved det giver fint mening, hvis man ville spille indover midten og skabe kombinationer omkring deres halvrum. Det er så ikke lykkedes og så er det ikke særlig optimalt. Så der skal selvfølgelig ændres.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi skal have et kryds og det kan vi sagtens få hvis vi tænker os om og begynder at spille som de første 20 min. Og skifter demb ud.

Tag det nu roligt og vent på chancen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

EasyBuddhist skrev:
tirs okt 04, 2022 9:58 pm
Skidt halvleg. Forkert formation og offensiven er ikke mødt op. Busi bliver fuldstændig overspillet flere gange og vi mangler de Jong igen, igen. Fati skal ind og så er det værd at tage chancen med Casado på DM. Stoler ikke på Kessie, men han selvfølgelig også en mulighed.

Hvordan tænker du formationen havde været bedst imod Inter fra start i dag?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Pedri skal jo ud.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Fcuking kontraangreb!! :devil: jeg er træt af det...
Vi skal selvfølgelig ikke give op.
MDCCCXCIX

SantJordi
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af SantJordi »

Inter lægger presset på Barca halvdel og hvis det fejler stiller de sig ned og lader Barca spille bredt uden frygt for indlæggene. Det betyder at midtbanen får til at drive bolden frem, men ingen afleveringsmuligheder har. Smart.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster