4/10 Inter - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af BarcaBarca »

Tror simpelhen ikke at Barca taber til der her inter hold, som er mere eller i en mindre krise for tiden,både martinez og Lukaku er ikke med iaften og det selvfølig inter’s vigtigste spillere,de har også en gammel ræv som er dzeko på 36år,som vi bare skal holde styr på.
Tror inter sætter all in på et uafgjort resultat så det som en sejr for dem,satser på et Barca i omdrejninger iaften.
Aftens kamp ligger lige til os,og selvom katastrofen skulle ramme os at vi taber på en mirakolløs måde,så har mangler vi stadigvæk inter hjemme,Bayern hjemme og tjeckjerne ude,så synes intet er afgjort på forhånd som nogen tænker.
Vi er Barca mes que un Club god kamp til alle uanset hvad.
En 2-0 eller 3-1 sejr til Barca iaften og jeg er tilfreds culers

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

EasyBuddhist skrev:
tirs okt 04, 2022 5:59 pm
Vigtig kamp i aften. Kan meget vel komme til at definere Barca´s CL sæson, ligesom Sociedad kampen har gjort indtil videre i la liga.
Altså hvis vi vinder ser det RIGTIG godt ud! Hvis vi står lige er det jo sådan set også fint, hvis vi taber er det ikke umuligt vi vinder over dem med bedre målscore i næste kamp mod dem...
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Magnus Frost skrev:
tirs okt 04, 2022 6:41 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs okt 04, 2022 5:59 pm
Vigtig kamp i aften. Kan meget vel komme til at definere Barca´s CL sæson, ligesom Sociedad kampen har gjort indtil videre i la liga.
Altså hvis vi vinder ser det RIGTIG godt ud! Hvis vi står lige er det jo sådan set også fint, hvis vi taber er det ikke umuligt vi vinder over dem med bedre målscore i næste kamp mod dem...
Det er heller ikke fordi, det er ovre, hvis man taber, men en sejr vil mere eller mindre sikre avancement og med det program, man har den næste måneds tid, så vil det være en god ro, man kan sikre på bagsmækken i aften.

Man har mange vigtige kampe den næste tid og hvis man ikke skal smide for meget, så er en sejr i aften meget vigtig. Det vil f.eks. sikre, Xavi kan blive ved med at rotere i truppen, som han ønsker.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

EasyBuddhist skrev:
tirs okt 04, 2022 7:05 pm
Magnus Frost skrev:
tirs okt 04, 2022 6:41 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs okt 04, 2022 5:59 pm
Vigtig kamp i aften. Kan meget vel komme til at definere Barca´s CL sæson, ligesom Sociedad kampen har gjort indtil videre i la liga.
Altså hvis vi vinder ser det RIGTIG godt ud! Hvis vi står lige er det jo sådan set også fint, hvis vi taber er det ikke umuligt vi vinder over dem med bedre målscore i næste kamp mod dem...
Det er heller ikke fordi, det er ovre, hvis man taber, men en sejr vil mere eller mindre sikre avancement og med det program, man har den næste måneds tid, så vil det være en god ro, man kan sikre på bagsmækken i aften.

Man har mange vigtige kampe den næste tid og hvis man ikke skal smide for meget, så er en sejr i aften meget vigtig. Det vil f.eks. sikre, Xavi kan blive ved med at rotere i truppen, som han ønsker.
Ja det er selvfølgelig også en god pointe, det ville da være rart hvis vi kan stille med bholdet mod Viktoria efter hvad der vel er den vildeste måned nogensinde i klubbens historie :eek: , hvis man tager antallet af kampe og modstanderne i betragtning ( eller har der ligefrem været en vildere måned?)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

kklaus skrev:
tirs okt 04, 2022 7:44 pm
Damn en offensiv midtbane. Ingen Dumfries heller. Vi skal bare have ordentligt styr på Lautaro.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Så Xavi finder ikke Balde god nok når det gælder, eller hvad?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Det bliver ikke let. Inter har haltet i serie A, men de giver alt i aften. Kan være en kickstart på deres sæson og de har alt at vinde!!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

A$AP skrev:
tirs okt 04, 2022 8:08 pm
Så Xavi finder ikke Balde god nok når det gælder, eller hvad?
Det er en stærk simplificering. Balde er 18 år og der bliver spillet kampe hver 3. dag i halvanden måned. Hvis du skulle rotere truppen, hvordan ville du så spille Balde uden at slide ham op og risikere, han får skader?

Jeg synes, det giver mening at spille Alonso og det har intet med Alonso at gøre, men at med at Balde ikke kan spille så mange kampe endnu. I det hele taget, så er der så mange kampe i dette efterår, at ingen kan spille alle kampe. Specielt de unge skal man passe på. da deres fysik ikke er helt udviklet endnu.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tirs okt 04, 2022 8:15 pm
A$AP skrev:
tirs okt 04, 2022 8:08 pm
Så Xavi finder ikke Balde god nok når det gælder, eller hvad?
Det er en stærk simplificering. Balde er 18 år og der bliver spillet kampe hver 3. dag i halvanden måned. Hvis du skulle rotere truppen, hvordan ville du så spille Balde uden at slide ham op og risikere, han får skader?

Jeg synes, det giver mening at spille Alonso og det har intet med Alonso at gøre, men at med at Balde ikke kan spille så mange kampe endnu. I det hele taget, så er der så mange kampe i dette efterår, at ingen kan spille alle kampe. Specielt de unge skal man passe på. da deres fysik ikke er helt udviklet endnu.
Yep og Gavi skal hviles mod Celta!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Jeg kan godt se hvad du mener, men Alonso spiller jo stort set ikke i ligaen, men alligevel får han de to vigtigste kampe i CL ude mod Bayern og Inter, det synes jeg er lidt underligt. Jeg så enten at man gav Balde en af de kampe, både for erfaringen, men også bare oplevelsen, eller også bare til Alba, som trods alt har prøvet det og kender holdet lidt bedre.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tirs okt 04, 2022 6:11 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs okt 04, 2022 5:59 pm
Vigtig kamp i aften. Kan meget vel komme til at definere Barca´s CL sæson, ligesom Sociedad kampen har gjort indtil videre i la liga.
Jeg har en dårlig fornemmelse… Jeg plejer altid at være positiv, men har en magisk evne til altid at få ret i når vi flopper. I dag har jeg fået den. Lad os håbe at Gud er med os alligevel, da det stadig kan nå at blive uafgjort.🙏
Jeg har nu en god fornemmelse. Det er et stærkt Barca hold, der er på banen og man plejer at have et godt tag på de italienske hold. Midtbanen bliver som så ofte nøglen til at dominere modstanderen og der vil være plads at spille på inde omkring Mkhitaryan og Calhanoglu. Hvis angrebet er er skarpere end mod Bayern, så får vi sejren.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

A$AP skrev:
tirs okt 04, 2022 8:20 pm
Jeg kan godt se hvad du mener, men Alonso spiller jo stort set ikke i ligaen, men alligevel får han de to vigtigste kampe i CL ude mod Bayern og Inter, det synes jeg er lidt underligt. Jeg så enten at man gav Balde en af de kampe, både for erfaringen, men også bare oplevelsen, eller også bare til Alba, som trods alt har prøvet det og kender holdet lidt bedre.
Synes Alonso´s fysik retfærdiggør valget. Det er andeledes at spille i CL end i la liga og på den her måde bygger man stille og roligt Balde op. Om 1-2 år, så er der intet, der kan stoppe Balde længere.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Iniesta007
Indlæg: 527
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 4/10 Inter - FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

Kunne være dejligt med minimum uafgjort og så slå dem på Campen. Vi skulle helst ikke have en afgørende kamp mod Bayern, selvom det er hjemme. :crazy:
God kamp cules. :clap:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster