1/10 Mallorca - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

1/10 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Mallorca - FC Barcelona
La Liga
1. oktober - kl. 21.00
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 1/10 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Hvilken opstilling tror i Xavi stiller med ?

Og hvilken håber i selv på ?


Jeg er godt nok i tvivl men jeg tror Xavi stiller med

Balde - Garcia - AC - Alonso

Busi - Gavi - Pedri

Dembélé - LewanGoalski - Raphinha

Jeg håber på

AC - Piqué - Garcia

Busi - Kessié - Gavi - Pedri

Dembélé - LewanGoalski - Ansu
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 1/10 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Vi ved i hvert fald, hvordan Mallorca stiller op :grin:

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 1/10 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 1/10 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tors sep 29, 2022 8:47 pm
Vi ved i hvert fald, hvordan Mallorca stiller op :grin:

Yeeeah Manzano The King :clap:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 1/10 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tors sep 29, 2022 9:24 pm
Han holder 30 min.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 1/10 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
tors sep 29, 2022 9:30 pm
EasyBuddhist skrev:
tors sep 29, 2022 9:24 pm
Han holder 30 min.
Fint, så får vi ham her at se :cool:

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 1/10 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg glæder mig til, ham her er klar til minutter på førsteholdet, hvilket eftersigende ikke nødvendigvis ligger langt ude i fremtiden. Omskolet CB til HB



Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 1/10 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

EasyBuddhist skrev:
tors sep 29, 2022 9:56 pm
Jeg glæder mig til, ham her er klar til minutter på førsteholdet, hvilket eftersigende ikke nødvendigvis ligger langt ude i fremtiden. Omskolet CB til HB



Hvad er det for et lys, som du ser i ham - jeg ser mere eller mindre Mingueza den anden.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 1/10 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Hvad er det for et lys, som du ser i ham - jeg ser mere eller mindre Mingueza den anden.
Mingueza? Fort er langt bedre defensivt og på bolden, end Mingueza nogensinde har været.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 1/10 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

EasyBuddhist skrev:
tors sep 29, 2022 10:41 pm
Hvad er det for et lys, som du ser i ham - jeg ser mere eller mindre Mingueza den anden.
Mingueza? Fort er langt bedre defensivt og på bolden, end Mingueza nogensinde har været.
Ok, jeg har kun set dit klip, og er som indikeret ikke imponeret. Men vil da se fremtil at se ham i aktion, skulle han nå en kamp, hvor jeg er med på sidelinien.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 1/10 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tors sep 29, 2022 10:41 pm
Hvad er det for et lys, som du ser i ham - jeg ser mere eller mindre Mingueza den anden.
Mingueza? Fort er langt bedre defensivt og på bolden, end Mingueza nogensinde har været.
Hector Fort har set sindssygt god ud i Youth League. Han er kun 16, ser rigtig komfortabel ud på bolden og samtidig atletisk. Kan ikke se Mingueza overhovedet.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 1/10 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Føj, første kamp efter landsholdspausen... :sørgelig:
Allez...

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 1/10 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Isageren skrev:
tors sep 29, 2022 11:09 pm
Hector Fort har set sindssygt god ud i Youth League. Han er kun 16, ser rigtig komfortabel ud på bolden og samtidig atletisk. Kan ikke se Mingueza overhovedet.
Ok, lad mig uddybe. Jeg ser ikke noget speciel primær kompetence i hans boldbesiddelse/pasningsspil (bevares det er udemærket, men ikke noget hvor jeg har tabt kæben; begrænset af hvad jeg har set, self.) - fysisk forekommer han rigeligt stor og deraf lidt klodset som back (modsat f.eks. Abidal, der ikke var hæmmet af hans størrelse på backen), men tilsyneladende med en udmærket tophastighed.

Han kan sikkert kompensere med sin udmærkede fysik i Youth League - senior bold er et helt andet game.

Jeg gætter på, at en Vini fra RM vil slikke sig om munden overfor en højreback af den statur, men omvendt så havde jeg spået det samme med Araujo på højrebacken, og det er han jo sluppet ganske stærkt fra hidtil.

Tiden må vel vise, om han bliver en Mingueza/Araujo klon på højrebacken (Mingueza udmærkede boldomgang og Araujos monster fysik) - det vil bekomme mig udmærket.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 1/10 Mallorca - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Madameskrald skrev:
fre sep 30, 2022 12:07 pm
Isageren skrev:
tors sep 29, 2022 11:09 pm
Hector Fort har set sindssygt god ud i Youth League. Han er kun 16, ser rigtig komfortabel ud på bolden og samtidig atletisk. Kan ikke se Mingueza overhovedet.
Ok, lad mig uddybe. Jeg ser ikke noget speciel primær kompetence i hans boldbesiddelse/pasningsspil (bevares det er udemærket, men ikke noget hvor jeg har tabt kæben; begrænset af hvad jeg har set, self.) - fysisk forekommer han rigeligt stor og deraf lidt klodset som back (modsat f.eks. Abidal, der ikke var hæmmet af hans størrelse på backen), men tilsyneladende med en udmærket tophastighed.

Han kan sikkert kompensere med sin udmærkede fysik i Youth League - senior bold er et helt andet game.

Jeg gætter på, at en Vini fra RM vil slikke sig om munden overfor en højreback af den statur, men omvendt så havde jeg spået det samme med Araujo på højrebacken, og det er han jo sluppet ganske stærkt fra hidtil.

Tiden må vel vise, om han bliver en Mingueza/Araujo klon på højrebacken (Mingueza udmærkede boldomgang og Araujos monster fysik) - det vil bekomme mig udmærket.
Hmmm, nu er Vini en ret god spiller, så tænker der er meget få som reelt kan stoppe ham, måske 3-4 HB/CB’s i fodbold. At nævne Hector Fort i den sammenhæng er meget unfair, og ja han ville nok få det svært. Jeg bryder mig ikke om sortseere generelt, fordi hvis HB er for offensiv, så bliver de spist af Vini og Mbappe, men hvis de er for defensive, så er de for tunge og ender med samme resultat. Man kan aldrig vinde med den holdning.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster