I mod købet, har jeg hørt flere gange, at Trent ikke skulle være særlig god defensivt, og så er han jo englænder, og derved sikkert svært ved at tilvende til til det spanske livsstil og fodbold. Det går selvfølgelig ikke, hvis vi stadig bliver nød til at spille enten Ronald eller Kounde på HB, imod de store hold, fordi Trent ikke er god nok defensivt til at kunne klare fx en Vinicius, så er det for mange penge at give med ca 80 mil, som jeg formoder vi skal af med for ham.Magnus Frost skrev: ↑man sep 26, 2022 8:07 am
Altså Trent er jo en fantastisk god spiller, men af en eller anden grund har jeg tvivl om han ville passe ind til Barca, men jeg kan ikke lige sætte fingeren på hvad det er.
Hvad tænker i er argumenterne for og imod Trent i Barca?
Asensio derimod kan jeg bare ikke se ville blive god for Barca, altså en okay bredde spiller men da heller ikke mere end det. Og når man også tager med i ligningen at han er Real spiller så virker det altså ikke som en god plan!
For købet, så skulle han jo være vild offensivt, og jo nærmest så godt på bolden, så han er en ekstra midtbane spiller på banen, som Xavi godt kan lide at backerne agere som. Så jeg tænker at hans offensive kvalitet er så godt, at det vil gøre op for hans måske manglende defensive egenskaber.
Er der en der har set Trent spille meget, som kan be eller afkræfte om han er god nok defensivt?
Måske nogle stats som kan bevise det?