4 - Ronald Araújo

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 4 - Ronald Araújo

Indlæg af Barca80 »

Madameskrald skrev:
man sep 26, 2022 2:35 pm
Du må hjertens gerne spekulere - alt det du vil faktisk. Men det bliver lidt af et paradoks, når du på den ene side fremfører, hvad du selv kalder "direkte løgn eller sandhed med modifikationer", men vil have dokumentation, når nogle stiller sig tvivlende?
Jamen så har du fuldstændig misforstået sagens kerne. Sådan er det nogle gange, når man bare springer ind i et emne uden at læse tråden igennem.

For der er ikke nogen som sætter sig tvivlende på noget. Nu når din misforståelse bunder i, at du har skippet store dele af tråden, så kan jeg opsummere emnets forløb for dig:

(1) Jeg videregiver mediernes sammenligning af Araujo/Umtiti's tilstand. Jeg skriver også, at det vil være synd, HVIS Araujo får ødelagt sin karriere ligesom Umtiti.

(2) En bruger spørger mig, hvordan de to spillers skade kan sammenlignes.

(3) Jeg svare, at begge skader krævede operation, begge skader var før VM osv. (se evt. tidliger indlæg). Jeg skriver dog ikke, at det er SAMME skade. Kun at de to spillers situation minder om hinanden.

(4) En anden bruger hopper ind i emnet og skriver noget ala "at de to skader overhovedet ikke kan sammenlignes, da Araujos skade er meget mindre alvorlig". Vedkommende lyder skråsikker, dog uden at uddybe eller referere til noget link (ALTSÅ EN PÅSTAND)

(5) Til ovenstående brugers påstand, efterspørger jeg DOKUMENTATION, hvis jeg skal godtage det.

(6) Du braser pludselig ind i emnet og snakker om; "puste ligheder op", "dokumentation efterspørgsel er useriøst" og "journalisternes trang til at sælge aviser" osv.

Så kort sagt. Jeg påstod intet. Jeg videregav blot mediernes sammenligning af Araujo og Umtiti. En bruger kom med en påstand, og jeg efterspurgte dokumentation. Det er sådan set emnet i en nøddeskal.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Ronald Araújo

Indlæg af Piquénbauer »

Han skal under kniven. 2.5 måneder ude.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 4 - Ronald Araújo

Indlæg af Lopezzz »



Men jeg tror ikke at han får meget spilletid i denne sæson.
MDCCCXCIX

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 4 - Ronald Araújo

Indlæg af Ialocin »

Øv hvor er det ærgerligt, at Araujo skal sidde ude så længe. Selvom vi har en stærk bredde i midterforsvaret, så mister vi vores stærkeste mand i duel- og luftspillet, hvilket er en skam. På den positive side må det betyde flere minutter til AC frem mod VM.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 4 - Ronald Araújo

Indlæg af Barca80 »

Here you go. Here you have it.

Det er åbenbart ikke kun journalister, som "ønsker at sælge aviser", som sammenligner Araujo's situation med Umtiti. Det er sågar også læger.

Det er klubbens lægestab, som referere til Umtiti, når de forsøger overbevise Araujo om en operation. Ja det er ikke samme skade, men udfaldet af skaden kan blive den samme, lyder det.

https://www.sport.es/es/noticias/barca/ ... i-75900600

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 4 - Ronald Araújo

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 4 - Ronald Araújo

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
man sep 26, 2022 5:29 pm
Ja, det bliver hurtigt til imellem 1,5 - 2 mio euro
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 4 - Ronald Araújo

Indlæg af Madameskrald »

Barca80 skrev:
man sep 26, 2022 5:20 pm
Here you go. Here you have it.

Det er åbenbart ikke kun journalister, som "ønsker at sælge aviser", som sammenligner Araujo's situation med Umtiti. Det er sågar også læger.

Det er klubbens lægestab, som referere til Umtiti, når de forsøger overbevise Araujo om en operation. Ja det er ikke samme skade, men udfaldet af skaden kan blive den samme, lyder det.

https://www.sport.es/es/noticias/barca/ ... i-75900600
Jeg troede, at han havde nægtet operationen :angel:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 4 - Ronald Araújo

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
man sep 26, 2022 5:29 pm
Trods alt en trøst.!

Hva med Kounde? Kan han nå Real..Inter..?

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: 4 - Ronald Araújo

Indlæg af DrGink »

Barca80 skrev:
man sep 26, 2022 5:20 pm
Here you go. Here you have it.

Det er åbenbart ikke kun journalister, som "ønsker at sælge aviser", som sammenligner Araujo's situation med Umtiti. Det er sågar også læger.

Det er klubbens lægestab, som referere til Umtiti, når de forsøger overbevise Araujo om en operation. Ja det er ikke samme skade, men udfaldet af skaden kan blive den samme, lyder det.

https://www.sport.es/es/noticias/barca/ ... i-75900600
Okay det er alligevel vist en ok sjælden fugl. Nu er jeg ikke ekspert på området. Men hvad jeg lige kan finde er prognosen god - ligegyldigt om man bliver opereret eller ej.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33692004/

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 4 - Ronald Araújo

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 4 - Ronald Araújo

Indlæg af Madameskrald »

Barca80 skrev:
man sep 26, 2022 3:45 pm
Madameskrald skrev:
man sep 26, 2022 2:35 pm
Du må hjertens gerne spekulere - alt det du vil faktisk. Men det bliver lidt af et paradoks, når du på den ene side fremfører, hvad du selv kalder "direkte løgn eller sandhed med modifikationer", men vil have dokumentation, når nogle stiller sig tvivlende?
Jamen så har du fuldstændig misforstået sagens kerne. Sådan er det nogle gange, når man bare springer ind i et emne uden at læse tråden igennem.

For der er ikke nogen som sætter sig tvivlende på noget. Nu når din misforståelse bunder i, at du har skippet store dele af tråden, så kan jeg opsummere emnets forløb for dig:

(1) Jeg videregiver mediernes sammenligning af Araujo/Umtiti's tilstand. Jeg skriver også, at det vil være synd, HVIS Araujo får ødelagt sin karriere ligesom Umtiti.

(2) En bruger spørger mig, hvordan de to spillers skade kan sammenlignes.

(3) Jeg svare, at begge skader krævede operation, begge skader var før VM osv. (se evt. tidliger indlæg). Jeg skriver dog ikke, at det er SAMME skade. Kun at de to spillers situation minder om hinanden.

(4) En anden bruger hopper ind i emnet og skriver noget ala "at de to skader overhovedet ikke kan sammenlignes, da Araujos skade er meget mindre alvorlig". Vedkommende lyder skråsikker, dog uden at uddybe eller referere til noget link (ALTSÅ EN PÅSTAND)

(5) Til ovenstående brugers påstand, efterspørger jeg DOKUMENTATION, hvis jeg skal godtage det.


(6) Du braser pludselig ind i emnet og snakker om; "puste ligheder op", "dokumentation efterspørgsel er useriøst" og "journalisternes trang til at sælge aviser" osv.

Så kort sagt. Jeg påstod intet. Jeg videregav blot mediernes sammenligning af Araujo og Umtiti. En bruger kom med en påstand, og jeg efterspurgte dokumentation. Det er sådan set emnet i en nøddeskal.
Jeg siger teknisk set ikke, at efterspørgsel af dokmentation er useriøst, men at man måske skulle starte med selv at præsentere noget, der ligner indsigt i problemstillingen og dokumentation for egne påstande, før man begynder at efterspørge dokumentation hos andre.
Din dokumentation har hidtil været nogle journalister, som primær agenda er at sælge aviser - det kan ikke bruges til dokumentation, selvom jeg fornemmer, at du mener det forholder sig anderledes.

Araujo's skader kræver ikke operation - det er en mulighed, ligesom konservativ behandling er det. Nu endte han så med at blive opereret, selvom du påstod det modsatte... spændende som tingene udvikler sig.

PS. Men lad os ende den her - jeg bed blot mærke i ovenstående, dokumentationsparadokset, hvilket er en kæphest for mit vedkommende.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 4 - Ronald Araújo

Indlæg af Barca80 »

Madameskrald skrev:
tirs sep 27, 2022 11:40 am
Barca80 skrev:
man sep 26, 2022 3:45 pm
Madameskrald skrev:
man sep 26, 2022 2:35 pm
Du må hjertens gerne spekulere - alt det du vil faktisk. Men det bliver lidt af et paradoks, når du på den ene side fremfører, hvad du selv kalder "direkte løgn eller sandhed med modifikationer", men vil have dokumentation, når nogle stiller sig tvivlende?
Jamen så har du fuldstændig misforstået sagens kerne. Sådan er det nogle gange, når man bare springer ind i et emne uden at læse tråden igennem.

For der er ikke nogen som sætter sig tvivlende på noget. Nu når din misforståelse bunder i, at du har skippet store dele af tråden, så kan jeg opsummere emnets forløb for dig:

(1) Jeg videregiver mediernes sammenligning af Araujo/Umtiti's tilstand. Jeg skriver også, at det vil være synd, HVIS Araujo får ødelagt sin karriere ligesom Umtiti.

(2) En bruger spørger mig, hvordan de to spillers skade kan sammenlignes.

(3) Jeg svare, at begge skader krævede operation, begge skader var før VM osv. (se evt. tidliger indlæg). Jeg skriver dog ikke, at det er SAMME skade. Kun at de to spillers situation minder om hinanden.

(4) En anden bruger hopper ind i emnet og skriver noget ala "at de to skader overhovedet ikke kan sammenlignes, da Araujos skade er meget mindre alvorlig". Vedkommende lyder skråsikker, dog uden at uddybe eller referere til noget link (ALTSÅ EN PÅSTAND)

(5) Til ovenstående brugers påstand, efterspørger jeg DOKUMENTATION, hvis jeg skal godtage det.


(6) Du braser pludselig ind i emnet og snakker om; "puste ligheder op", "dokumentation efterspørgsel er useriøst" og "journalisternes trang til at sælge aviser" osv.

Så kort sagt. Jeg påstod intet. Jeg videregav blot mediernes sammenligning af Araujo og Umtiti. En bruger kom med en påstand, og jeg efterspurgte dokumentation. Det er sådan set emnet i en nøddeskal.
Jeg siger teknisk set ikke, at efterspørgsel af dokmentation er useriøst, men at man måske skulle starte med selv at præsentere noget, der ligner indsigt i problemstillingen og dokumentation for egne påstande, før man begynder at efterspørge dokumentation hos andre.
Din dokumentation har hidtil været nogle journalister, som primær agenda er at sælge aviser - det kan ikke bruges til dokumentation, selvom jeg fornemmer, at du mener det forholder sig anderledes.

Araujo's skader kræver ikke operation - det er en mulighed, ligesom konservativ behandling er det. Nu endte han så med at blive opereret, selvom du påstod det modsatte... spændende som tingene udvikler sig.

PS. Men lad os ende den her - jeg bed blot mærke i ovenstående, dokumentationsparadokset, hvilket er en kæphest for mit vedkommende.
Anyway, jeg lader det ligge, selvom jeg ser det noget anderledes end dig 😀👍

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 4 - Ronald Araújo

Indlæg af Lopezzz »

Forsvarsklippen er blevet succesfuldt opereret :thumbup:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 4 - Ronald Araújo

Indlæg af Diabolito »

To spørgsmål:

1 - Er Araujo verdens bedste forsvarsspiller pt.?
2 - Er Araujo og AC verdens bedste forsvarspar lige pt.?
El Señor de las Tartas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 9 gæster