Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja lad os vende tilbage til emnet når sæsonen er slut. Vi ved hvor folk står og der er ingen grund til at vi alle skriver det sammen igen og igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Så må vi håbe at dit råd om ikke gentage sig, også gælder dig selv. At du ikke skriver det samme igen og igen og igen om FdJ. At du ikke taler forventninger til holdet konstant ned, igen og igen.

Dem som skriver på mine indlæg, svare jeg tilbage. Derfor jeg nævner de samme ting og uddyber mine synspunkter.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
tors sep 15, 2022 6:50 pm
Så må vi håbe at dit råd om ikke gentage sig, også gælder dig selv. At du ikke skriver det samme igen og igen og igen om FdJ. At du ikke taler forventninger til holdet konstant ned, igen og igen.

Dem som skriver på mine indlæg, svare jeg tilbage. Derfor jeg nævner de samme ting og uddyber mine synspunkter.
Men Piquenbauer har jo ikke svaret til dig?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Synes sgu bare det kører lidt i ring. Det er det sammen igen og igen. Og det er ikke noget vi får svar på nu.

Jeg ved ikke hvad der menes omkring mit skriv i forhold til forventninger men jeg har lige netop skrevet mindre om de Jong. Og det jeg har skrevet har været positivt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Min pointe er, at flere af os har nogle synspunkter vi brænder for, som vi har luftet flere gange herinde.

Nogle er utilfredse med en bestemt spiller, andre bryder sig ikke om taktikken eller transferpolitikken osv. Men vi har alle tendenser til at gentage os.

Jeg tror bare vi alle først og fremmest skal kigge indad. Altså før vi fortæller andre hvad de skal gøre.

Jeg kan ikke love at jeg ikke bringer det med backer op igen. Det går an på temaet og diskussionerne herinde. Men ja, jeg erkender da at jeg har kørt i ring flere gange sammen med mange andre.

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 122 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Barca80 skrev:
tors sep 15, 2022 7:20 pm
Min pointe er, at flere af os har nogle synspunkter vi brænder for, som vi har luftet flere gange herinde.

Nogle er utilfredse med en bestemt spiller, andre bryder sig ikke om taktikken eller transferpolitikken osv. Men vi har alle tendenser til at gentage os.

Jeg tror bare vi alle først og fremmest skal kigge indad. Altså før vi fortæller andre hvad de skal gøre.

Jeg kan ikke love at jeg ikke bringer det med backer op igen. Det går an på temaet og diskussionerne herinde. Men ja, jeg erkender da at jeg har kørt i ring flere gange sammen med mange andre.
Jeg synes det er fint nok at lufte sine synspunkter er par gange, og så kan man jo tappe ud, når der går for meget genudsendelse i den. Ift dine synspunkter, synes jeg bare du fuldstændig overser, hvor langt vi er kommet på kort tid. Jeg synes ganske enkelt den sportslige ledelse har handlet laaaangt over hvad man kan forvente og min begrundelse får du her. Disclaimer: det bliver lidt langt:-)

Når jeg kikker på det nuværende hold, har jeg svært ved at begrænse optimismen. Hvis vi tager den nuværende stamme, vil jeg fremhæve disse spillere:
Ter stegen, Araujo, Kounde, Garcia, AC, Busquets, De jong, Kessie, Gavi, Pedri, Raphinha, Dembele, Fati og Lewandowski.

Derudover er Balde godt på vej og Ferran Torres tror jeg stadig på.

Af alle disse 16 spillere kører kun Busquets for mig at se på sidste sæson.

Derudover er hele 13 meget unge eller i starten af deres prime. Og alle andre end Balde er landsholdsspillere. Dvs et tårnhøjt bundniveau allerede og kæmpe potentiale. Alene spillere Pedri, Gavi, Fati, Garcia og Araujo kan jo forbedre sig mærkbart i fremtiden. Og det til trods for at de allerede er gode.

Læg dertil at vi har ekstremt mange store talenter på vej, hvoraf det må forventes at mindst nogle stykker går hele vejen.
Jeg nævner i flæng: Torre, Nico, Abde, Blanco, Riad, Valle, Casado, Almeida, Barbera, Garrido, Ilias, Dani Rodrigues, Pradas, Aron og Yamal for bare lige at tage nogle af de mest åbenlyse, som kan blive gode nok til førsteholdet.

Hvis vi kommer af med Pique, Alba, Busquets og Depay næste sæson og derved sparer ekstremt meget i løn, kunne vi gå all in for en klasse højre back, en gratis Gaya eller Grimaldo og en en klasse dm. Det ville give følgende trup til en væsentlig lavere løn end nu:

MÅ: Ter stegen, Pena
HB: Ny klasse hb, Roberto (eller Bellerin) som backup
VB: Gaya (eller Grimaldo), Balde
CF: Araujo, Kounde, Garcia, AC
DM: Ny klasse dm, Nico
CM: Pedri, Gavi, De jong (eller Silva som 1:1-erstatning), Kessie
Angreb: Dembele, Raphinha, Fati, Abde (eller Messi!), Lewandowski, F. Torres

Og så suppleret med promotion af 2-3 af de største talenter. Det vil give 25 spillere i alt.

Det vil være et vildt hold med hel enormt meget fremtid i, lavere løn end nu og for relativt få nye investeringer.

Sammenlignet med et år siden er det ret vanvittigt, hvor meget der er blevet ryddet op og generationsfornyet. Jeg vil driste mig til at kalde Alemany for Laportas bedste signing.

Derfor er jeg i modsatte grøft. For mig er vi gået fra et fuldstændigt håbløst perspektiv til en vild spændende fremtid. At der så lige er steder vi ikke er helt på plads endnu er meget naturligt. Desuden tror jeg, at vi med den nuværende talentmasse på vej, kan se ind i en fremtid, hvor der er mindre behov for at hente dyre spillere hele tiden.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Hristo skrev:
tors sep 15, 2022 9:11 pm
Barca80 skrev:
tors sep 15, 2022 7:20 pm
Min pointe er, at flere af os har nogle synspunkter vi brænder for, som vi har luftet flere gange herinde.

Nogle er utilfredse med en bestemt spiller, andre bryder sig ikke om taktikken eller transferpolitikken osv. Men vi har alle tendenser til at gentage os.

Jeg tror bare vi alle først og fremmest skal kigge indad. Altså før vi fortæller andre hvad de skal gøre.

Jeg kan ikke love at jeg ikke bringer det med backer op igen. Det går an på temaet og diskussionerne herinde. Men ja, jeg erkender da at jeg har kørt i ring flere gange sammen med mange andre.
Jeg synes det er fint nok at lufte sine synspunkter er par gange, og så kan man jo tappe ud, når der går for meget genudsendelse i den. Ift dine synspunkter, synes jeg bare du fuldstændig overser, hvor langt vi er kommet på kort tid. Jeg synes ganske enkelt den sportslige ledelse har handlet laaaangt over hvad man kan forvente og min begrundelse får du her. Disclaimer: det bliver lidt langt:-)

Når jeg kikker på det nuværende hold, har jeg svært ved at begrænse optimismen. Hvis vi tager den nuværende stamme, vil jeg fremhæve disse spillere:
Ter stegen, Araujo, Kounde, Garcia, AC, Busquets, De jong, Kessie, Gavi, Pedri, Raphinha, Dembele, Fati og Lewandowski.

Derudover er Balde godt på vej og Ferran Torres tror jeg stadig på.

Af alle disse 16 spillere kører kun Busquets for mig at se på sidste sæson.

Derudover er hele 13 meget unge eller i starten af deres prime. Og alle andre end Balde er landsholdsspillere. Dvs et tårnhøjt bundniveau allerede og kæmpe potentiale. Alene spillere Pedri, Gavi, Fati, Garcia og Araujo kan jo forbedre sig mærkbart i fremtiden. Og det til trods for at de allerede er gode.

Læg dertil at vi har ekstremt mange store talenter på vej, hvoraf det må forventes at mindst nogle stykker går hele vejen.
Jeg nævner i flæng: Torre, Nico, Abde, Blanco, Riad, Valle, Casado, Almeida, Barbera, Garrido, Ilias, Dani Rodrigues, Pradas, Aron og Yamal for bare lige at tage nogle af de mest åbenlyse, som kan blive gode nok til førsteholdet.

Hvis vi kommer af med Pique, Alba, Busquets og Depay næste sæson og derved sparer ekstremt meget i løn, kunne vi gå all in for en klasse højre back, en gratis Gaya eller Grimaldo og en en klasse dm. Det ville give følgende trup til en væsentlig lavere løn end nu:

MÅ: Ter stegen, Pena
HB: Ny klasse hb, Roberto (eller Bellerin) som backup
VB: Gaya (eller Grimaldo), Balde
CF: Araujo, Kounde, Garcia, AC
DM: Ny klasse dm, Nico
CM: Pedri, Gavi, De jong (eller Silva som 1:1-erstatning), Kessie
Angreb: Dembele, Raphinha, Fati, Abde (eller Messi!), Lewandowski, F. Torres

Og så suppleret med promotion af 2-3 af de største talenter. Det vil give 25 spillere i alt.

Det vil være et vildt hold med hel enormt meget fremtid i, lavere løn end nu og for relativt få nye investeringer.

Sammenlignet med et år siden er det ret vanvittigt, hvor meget der er blevet ryddet op og generationsfornyet. Jeg vil driste mig til at kalde Alemany for Laportas bedste signing.

Derfor er jeg i modsatte grøft. For mig er vi gået fra et fuldstændigt håbløst perspektiv til en vild spændende fremtid. At der så lige er steder vi ikke er helt på plads endnu er meget naturligt. Desuden tror jeg, at vi med den nuværende talentmasse på vej, kan se ind i en fremtid, hvor der er mindre behov for at hente dyre spillere hele tiden.
Altså jeg er jo ikke uenig i dine fremtidsudsigter. Ja der er spændende talenter og meget potentiale. Jeg taler om her og nu. Denne sæson, hvor der er brugt over 1 mia. kr på nye spillere. Jeg synes bare man skulle have undgået enten Ferran eller Raphinha, og i stedet købt en klasse back. Så ville balancen på holdet set bedre ud og start 11'eren ville være bedre.

Jeg påstår heller ikke at det nuværende hold er dårligt. Det er naturligvis blive forbedret ift. sidste sæson. Men havde man prioriteret noget bedre, så ville holdet ikke blot være rigtig godt, men absolut fantastisk.

Og vi aner jo ikke hvad der sker i fremtiden. Men jov, det ser lovende ud på flere fronter. Jeg er bare lidt bange for, at hele budget til næste sommer bliver brugt på offensive spillere igen, fx Bernado til 80-100 mio., samt endnu en wing/angriber.

Men hvis man køber Gaya og en klasse HB, samt en bedre DM, så vil holdet se markant bedre ud. Og en CL trofæ vil være langt mere realistisk.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Stadig florerende rygter on Kanté og Bernardo, svært at spå hvad der kommer til at ske på midten (læs inde på FDJ tråden), men en spiller som jeg finder alt for god til se bort fra, er Moukoko. Slutter kontrakt til sommer, og ville være perfekt back up til Lewa. Memphis slutter jo også kontrakt næste sommer. Hvis man virkelig ser FDJ som Busi erstatning, samt Kessie, Torre og Nico består prøven denne sæson, så kan jeg godt se os gå ud og hente Cancelo eller Trent i 2023.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dani Alves »

Isageren skrev:
søn sep 18, 2022 5:22 pm
Stadig florerende rygter on Kanté og Bernardo, svært at spå hvad der kommer til at ske på midten (læs inde på FDJ tråden), men en spiller som jeg finder alt for god til se bort fra, er Moukoko. Slutter kontrakt til sommer, og ville være perfekt back up til Lewa. Memphis slutter jo også kontrakt næste sommer. Hvis man virkelig ser FDJ som Busi erstatning, samt Kessie, Torre og Nico består prøven denne sæson, så kan jeg godt se os gå ud og hente Cancelo eller Trent i 2023.
Moukoko og Trent i kombination med Gaya eller Grimaldo så ville jeg være ovenud tilfreds :D

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Asensio gratis til næste sommer, wtf why?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Alle dage nej. Så hellere dølle :lol:

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Ham Endrick virker da umiddelbart til at blive en kanon signing!

Ville det give bedst mening at købe ham allerede næste transfer vindue så han formentlig er billigere end senere og kan komme ind i barca måden at spille på og lære af LewanGoalski?
Eller giver det mere mening at vente og se om hans talent bliver ved med at udvikle sig/ skadehistorik osv. Og at han får væsentligt mere fast spilletid ?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Han lader til at være et talent man nok ikke skal tvivle på og dermed ikke risikere at miste ved at nøle med det..! Men tænker at få forhandlingerne gennemført hurtigst muligt, hvad der nu kan lade sig gøre ift alder og lovgivning.

Syntes dog ikke han behøver ankomme før tidligst 2024. Det kan også gå FOR stærkt. Kommer han for tidligt kan det være han ikke helt kan følge med/får lidt nogle slag. Hellere vente til han kan gå ind, ret tæt på start 11’eren.? Så længe de kontraktlige forhold er i orden.

Ift pris tror jeg ikke han bliver hverken billigere eller meget dyrere end pt (han er jo allerede dyr, en pris der er sat op til at han er “the real deal”).

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Endrick går for at være det største sydamerikanske angrebstalent i nyere og spillestilen sender tanker tilbage til "gamle" brasilianske angribere som Romario og Ronaldo. Da han kun lige er fyldt 16 år, kan han ikke skifte til Europa de næste par år, så det bliver slet ikke et tema at hente ham med det samme. Spørgsmålet er så, om man vil tage chancen og købe ham allerede nu, for meget kan nå at gå galt på to år, specielt når man ikke har den daglige kontrol med træning og udvikling.

En ting er dog sikkert, han bliver solgt meget snart. Hvis ikke af Barca, så af en anden topklub,
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Synes der har cirkuleret et par rygter om, at de ikke skulle være synderligt interesseret i at sælge til spanske klubber pga. skatteregler. Men man kan være 100% sikker på at der er mange klubber som holder øje med ham og som er interesseret.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster