17/9 FC Barcelona - Elche

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Magnus Frost »

Jeg synes faktisk det er tæt på lige præcis den opstilling jeg havde håbet på. Ikke alt for mange rotationer hvil til Busi, Kessié fra start, Koundé håber jeg faktisk bliver til vores hb i stedet for vores cb med mindre selvfølgelig vi spiller 3-4-3. Han har jo boldkontrol, dribleevner og kan lægge lækre afleveringer! Så en kamp til ham der mod et hold der står dybt og med Dembélé foran, den højreside kan blive vanvittigt god !


Ku i mine øjne ha været endnu bedre hvis det var Pedri i stedet for Gavi der blev sparet ( Pedri får jo 0 pause i landsholdspausen og han viste altså både sidste og sidstsidste sæson tegn på mental træthed efter ALT for mange kampe, for ikke at snakke om fysiske skader :sad: )

Desuden at Raphinha havde fået chancen for at vise sin gode side.
Og ja lidt underligt det så ikke er Ferran der står først i køen, men hey hvis han ikke lige fungere nu her så er det også vigtigt at få godt gang i Memphis til den næste halvanden måneds tid med mega mange kampe. Ku også ha håbet på AC men det er nu kun fordi han er dansk.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Rekick »

Er Pablo Torre skadet siden han ikke engang er på bænken?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Antimadridista »

Fin opstilling bortset fra Memphis (mærkeligt?). Plus måske Raphinha for Demb. Det vigtigste er fokus og koncentration.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Isageren »

Jeg tror ikke på Memphis i Barca, og derudover bryder jeg mig ikke om at han krævede en fri transfer i sommers. I dag må være sidste chance fra start.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan overhovedet ikke forstå midten. Pedri jo, men kessie er ikke ret god i kombinationerne og de Jong er vitterligt en af de spillere der holder længst på bolden i eu. Det bliver løb med bold, løb med bold og løb med bold og så ud på kanterne hvor spillet skal skabes.

Imo en underlig tilgang til en kamp hvor modstanderen vil pakke sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Lopezzz »

@kklaus sover du?

MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Lopezzz »

Kom nu Balde, vis os at du fortjener fast plads i startopstillingen i stedet for Alba 🙏🏽
MDCCCXCIX

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Magnus Frost »

Synes det ligger bedst til Balde når hold ikke står så dybt, så jeg tror først han bliver rigtig god når vi har scoret første mål. Men ja det bliver spændende hvordan han kan klare det, knægten har jo spillet meget meget lidt de sidste par år grundet skader og så er han alligevel så god ! Men Jeg er faktisk endnu mere nysgerrig på hvordan Koundé klarer sig som hb i en kamp hvor han skal fokusere klart mest på det offensive

Jeg tror både Memphis og Dembélé laver assists, at Lewandowski laver to kasser og at enten Franck eller Frenkie også scorer :grin:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af SIOUX »

Lopezzz skrev:
lør sep 17, 2022 3:45 pm
@kklaus sover du?

Hehe.. ja det er da virkelig atypisk. Han plejer at være på pletten. Skuffende kklaus. Du er faldet af på den 😅
Senest rettet af SIOUX lør sep 17, 2022 4:11 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Isageren »

Hvis man virkelig bliver træt af kampen i dag, så spiller Neto for Bournemouth mod Newcastle. Det handler om at støtte legenderne.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Lopezzz »

SIOUX skrev:
lør sep 17, 2022 4:01 pm
Lopezzz skrev:
lør sep 17, 2022 3:45 pm
@kklaus sover du?

Hehe.. ja det er da virkelig atypisk. Han plejer at være på pletten. Skuffende kklaus. Du er faldet af på den 😅
Han får en chance mere i næste kamp :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Isageren »

“Robert Lewandowski holdet”. respektløst.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af PuyolErGud »

Nå, havde ikke lidt set Depay inde, men god kamp gutter!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Magnus Frost »

Hmmmm :roll: det ser ud som om ham dommeren ikke har hørt memoet om at man gerne må gå mere til stålet denne sæson :|
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Rekick »

Virkeligt et tyndt gult kort dommeren giver til Kessie :wtf:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster