17/9 FC Barcelona - Elche

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Elche
La Liga
17. september - kl. 16.15
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af PuyolErGud »

3 point skal der i hvert fald hives hjem her. Vi skal bare ud og have kontrol fra start og udvikle videre på spillet. Håber AC starter inde igen sammen med Araujo, men bliver spændende at se hvordan Xavi blander kortene.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Barca80 »

Der skal spares spillere til den højeste guldmedalje i den kamp. Elche ligger på en 19. plads efter 5 kampe, har scoret sølle 2 mål og indkasseret 13 stk.!

Spillere som Alonso, Bellerin, Kessie, Ferran, Depay osv. må gerne få mange minutter i kampen.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af PuyolErGud »

Barca80 skrev:
fre sep 16, 2022 7:26 pm
Der skal spares spillere til den højeste guldmedalje i den kamp. Elche ligger på en 19. plads efter 5 kampe, har scoret sølle 2 mål og indkasseret 13 stk.!

Spillere som Alonso, Bellerin, Kessie, Ferran, Depay osv. må gerne få mange minutter i kampen.
Der er landskampe efterfølgende, så der vil nogle spillere blive sparet og kan restituere. Ser ikke den store grund til at rotere for meget fra start.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Piquénbauer »

Holdet skal spilles sammen. Jeg vil se tæt på stærkeste og fokus på midtbanen. Det et på tide at man arbejder på de mekanismer der kommer på plads gennem fælles minutter på banen.

For mange rotationer og så er det bare en kamp der skal overståes. Nej få holdet spillet sammen og så bliver det nemmere at rotere på sigt hvor “de nye” kan komme ind i et system der virker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Barca80 »

PuyolErGud skrev:
fre sep 16, 2022 7:39 pm
Barca80 skrev:
fre sep 16, 2022 7:26 pm
Der skal spares spillere til den højeste guldmedalje i den kamp. Elche ligger på en 19. plads efter 5 kampe, har scoret sølle 2 mål og indkasseret 13 stk.!

Spillere som Alonso, Bellerin, Kessie, Ferran, Depay osv. må gerne få mange minutter i kampen.
Der er landskampe efterfølgende, så der vil nogle spillere blive sparet og kan restituere. Ser ikke den store grund til at rotere for meget fra start.
Ah my bad. Jeg havde glemt alt om landskampe. Troede for en stund at der var CL kampe i midtugen.

Så er det korrekt, der skal ikke roteres alt for meget. Men når man tænker på, at mange nøglespillere i truppen skal spille flere landskampe på kort tid og evt. ud på lange rejser, så kan der opstå belastning og skader. Derfor må spillere som fx Pedri, Koundé og Dembele gerne starte på bænken. Vi skal også huske at bredden er for syg på flere positioner - de må gerne få spilletid i de her "walkover kampe".

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Magnus Frost »

Piquénbauer skrev:
fre sep 16, 2022 7:42 pm
Holdet skal spilles sammen. Jeg vil se tæt på stærkeste og fokus på midtbanen. Det et på tide at man arbejder på de mekanismer der kommer på plads gennem fælles minutter på banen.

For mange rotationer og så er det bare en kamp der skal overståes. Nej få holdet spillet sammen og så bliver det nemmere at rotere på sigt hvor “de nye” kan komme ind i et system der virker.
Ja det synes jeg umiddelbart også giver bedst mening, når man har et hold hvor det kører er det nemmere at komme ind på og fungere og ja synergien kommer nemlig af minutter sammen!

Men så på den anden side så kommer synergien jo af minutter sammen :lol: hvilket så betyder at minutter for især de nye på holdet vil give mening. Men ja ikke alt for mange nye/bkæde giver bedst mening, at have en Kessié fra start vil give god mening også fordi Elche er så fysisk et hold.
Oppe i front tror jeg alle tre har brug for oprejsning.

Måske også en Bellerin fra start så han lærer de andres mønstre og ja så ellers samme som mod Bayern.

Hmm nu jeg tænker over det er jeg lidt i tvivl om man også burde skifte Busquest med Frenkie, altså der er jo ikke en lang fremtid i Busi og denne her kamp skal vi jo nok klare uden ham såååå.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Mt91
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 44 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Mt91 »

Magnus Frost skrev:
fre sep 16, 2022 8:34 pm
Hmm nu jeg tænker over det er jeg lidt i tvivl om man også burde skifte Busquest med Frenkie, altså der er jo ikke en lang fremtid i Busi og denne her kamp skal vi jo nok klare uden ham såååå.
Jeg synes helt klart at man skal afskibe Busquest, så hurtigt som muligt. Han klarer sig glimrende mod hold uden fart eller fysik.

Jeg lagde mærke til i kampen mod Bayern M, at han havde en relativt god første halvleg. I anden halvleg fik de lagt et tungere fysik pres og deres genpres var også meget bedre.

Modstanderen ved jo, at han (Busi) ikke kan sætte en mand, så derfor kan de tillade sig at gå aggressivt på vores andre spillere. Misforstå mig ikke, han er eminent på bolden. Det er bare langt fra nok i de store kampe, da modstanderen ved at han aflevere bolden hver gang. Med andre ord, det bliver for nemt at læse.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Lopezzz »

Barca80 skrev:
fre sep 16, 2022 7:26 pm
Der skal spares spillere til den højeste guldmedalje i den kamp. Elche ligger på en 19. plads efter 5 kampe, har scoret sølle 2 mål og indkasseret 13 stk.!

Spillere som Alonso, Bellerin, Kessie, Ferran, Depay osv. må gerne få mange minutter i kampen.
Når vi kan besejre Cadiz på udebane så burde vi nemt klare Elche men men men, bundhold er ikke lige vores kop te.
Alt kan ske.
MDCCCXCIX

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Magnus Frost »

Første gang jeg har prøvet at satse penge på barca :eek: , jeg satsede en 50er på at barca vinder med mere end 3 ( til mildest talt elendige odds, jeg kan kun vinde 125 kr) men hey de revanchere sig for hårdt i aften ! :glad:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Isageren »

I aften skal vindes, og jeg tror Xavi går med en stærk opstilling før landskampene. Jeg glæder mig virkelig til at se holdet samt reaktionen. Visca el Barca!

Prediction: Barca 1-2 Elche
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Antimadridista »

Vi MÅ simpelthen ikke smide noget her. Få rotationer, men så vidt muligt stærkeste.
Små hold uden skyggen af forventninger, gør det ofte over forventning.!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor spille Memphis? Giv dog minutterne til Ferran eller især Ansu… Og der er for mange rotationer på midten.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Isageren »

Første gang i sæsonen hvor jeg reelt er utilfreds med holdet. Kounde som HB mod Elche hjemme. Demb holder sin plads og Memphis starter. Forstår det ikke. Havde startet Ansu, Ferran og Bellerin.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 17/9 FC Barcelona - Elche

Indlæg af Barca80 »

Der mangler rotationer i forsvaret. Koundé og Araujo kunne godt spares.

Pedri bør også spares, fx Torre kunne få chancen - ellers ser midtbanen fin ud.

I angrebet bør Dembele spares, i stedet for enten Ferran eller Ansu.

Jeg forventer Barca sønderknuser Elche uanset startopstilling.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster