10 - Ansu Fati

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Antimadridista »

Lad os krydse fingre for knægten!

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Madameskrald »

Isageren skrev:
ons jun 22, 2022 12:05 am
Madameskrald skrev:
tirs jun 21, 2022 11:39 pm
Isageren skrev:
tirs jun 21, 2022 11:16 pm
Madameskrald skrev:
tirs jun 21, 2022 11:14 pm
Barca80 skrev:
tirs jun 21, 2022 11:07 pm
Nu kunne jeg forstå, ud fra et tidligere indlæg i denne tråd, at Isageren har været klubkammerat med Messi og haft en del skader i løbet af sin professionelle karriere, bl.a. den skade som har forvoldt Ansu Fati problemer. Ligesom tidligere fodboldsspiller og nuværende fodboldekspert Isageren, kender jeg også lidt til muskelskader - det skal altså behandles i tide!

Jeg fik selv et stempel på låret af Hristo Stoichkov under en træningssession, som holdte mig ude med muskelproblemer :smile:

Barcelonas stab har jo anbefalet Fati en operation optil flere gange. Hvad skulle ulempen være i det? Ja, han vil være ude et stykke tid efter operationen, men langsigtet er det jo det som er mest optimalt?

Tror bare Ansu Fati har taget chancen ved ikke at lade sig operere, men fortryder nok nu :|
Og så starter vi tilsyneladende forfra… kan du dokumentere / argumentere for markeringen med fed?
Har du ikke har hørt at lægerne anbefalede Ansu Fati en operation? Han sagde nej fordi at han ikke ville misse sidste sæson helt og ødelægge sine chance til VM.
Ja, der har været en masse rygter, men det udgår ikke på nogen måde nogen forkromet sandhed.

Hvis du ikke kan / vil dokumentere din påstand, så lad os bare ende den her - vi kommer tilsyneladende alligevel ikke videre.
Jamen, jeg forstår tydeligvis ikke hvad du leder efter. Hvad mere kan jeg give dig end rapporter skrevet af Sport og Mundodeportivo om at Ansu Fati var blevet anbefalet operation og at klubben mener han har begået en kæmpe fejl. Hvis du ikke vil anerkende det, så skal jeg vel have en udtalelse fra Ansu Fati eller klubbens læger? Ellers er det enormt svært at få den rette dokumentation.
Jeg savner, at du dokumenterer dine påstande, eller alternativt formulere dig mindre kategorisk, så niveauet er vished faktisk afspejles i dine formuleringer. Ellers bliver diskussionerne useriøse, tangerende ligegyldige.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Isageren »

Madameskrald skrev:
ons jun 22, 2022 4:33 pm
Isageren skrev:
ons jun 22, 2022 12:05 am
Madameskrald skrev:
tirs jun 21, 2022 11:39 pm
Isageren skrev:
tirs jun 21, 2022 11:16 pm
Madameskrald skrev:
tirs jun 21, 2022 11:14 pm
Barca80 skrev:
tirs jun 21, 2022 11:07 pm
Nu kunne jeg forstå, ud fra et tidligere indlæg i denne tråd, at Isageren har været klubkammerat med Messi og haft en del skader i løbet af sin professionelle karriere, bl.a. den skade som har forvoldt Ansu Fati problemer. Ligesom tidligere fodboldsspiller og nuværende fodboldekspert Isageren, kender jeg også lidt til muskelskader - det skal altså behandles i tide!

Jeg fik selv et stempel på låret af Hristo Stoichkov under en træningssession, som holdte mig ude med muskelproblemer :smile:

Barcelonas stab har jo anbefalet Fati en operation optil flere gange. Hvad skulle ulempen være i det? Ja, han vil være ude et stykke tid efter operationen, men langsigtet er det jo det som er mest optimalt?

Tror bare Ansu Fati har taget chancen ved ikke at lade sig operere, men fortryder nok nu :|
Og så starter vi tilsyneladende forfra… kan du dokumentere / argumentere for markeringen med fed?
Har du ikke har hørt at lægerne anbefalede Ansu Fati en operation? Han sagde nej fordi at han ikke ville misse sidste sæson helt og ødelægge sine chance til VM.
Ja, der har været en masse rygter, men det udgår ikke på nogen måde nogen forkromet sandhed.

Hvis du ikke kan / vil dokumentere din påstand, så lad os bare ende den her - vi kommer tilsyneladende alligevel ikke videre.
Jamen, jeg forstår tydeligvis ikke hvad du leder efter. Hvad mere kan jeg give dig end rapporter skrevet af Sport og Mundodeportivo om at Ansu Fati var blevet anbefalet operation og at klubben mener han har begået en kæmpe fejl. Hvis du ikke vil anerkende det, så skal jeg vel have en udtalelse fra Ansu Fati eller klubbens læger? Ellers er det enormt svært at få den rette dokumentation.
Jeg savner, at du dokumenterer dine påstande, eller alternativt formulere dig mindre kategorisk, så niveauet er vished faktisk afspejles i dine formuleringer. Ellers bliver diskussionerne useriøse, tangerende ligegyldige.
Det er virkelig ikke så dybt Madameskrald, slet ikke. Du kan søge på nettet om Barcas bekymringer i forhold til Ansu Fati, hvor lægerne mener han har begået en kæmpe fejl. Den er ikke rigtig længere, og det du siger med at han har truffet det rigtige valg bygger heller ikke på noget dokumentation. Der er ingenting der peger i den retning, men du må gerne finde en artikel som siger det.

https://barcauniversal.com/barcelona-fe ... to-umtiti/
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Rekick »

Er jeg den eneste der er gået hen og blevet en smule pessimistisk i forhold til Ansu Fati og hans retur fra skader. Ikke udtaget af Lucho til Nations League og han bliver stadigvæk brugt utroligt sparsomt. Jeg ved godt man prøver at være påpasselig med ham, men han er åbenbart stadigvæk ikke skarp nok til at spille mindst 45 minutter.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af PuyolErGud »

Tja, altså det er vel meget logisk at han ikke udtages, netop fordi han endnu ikke har spillet så meget. At han så ikke har spillet mere, skyldes vel både at man er mere påpasselig end forrige gang samt at man har bedre alternativer nu. Han skal nok få starter og masser af spilletid, hvis han holder sig skadesfri.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Magnus Frost »

Rekick skrev:
fre sep 16, 2022 1:31 pm
Er jeg den eneste der er gået hen og blevet en smule pessimistisk i forhold til Ansu Fati og hans retur fra skader. Ikke udtaget af Lucho til Nations League og han bliver stadigvæk brugt utroligt sparsomt. Jeg ved godt man prøver at være påpasselig med ham, men han er åbenbart stadigvæk ikke skarp nok til at spille mindst 45 minutter.

Ja jeg er altså også lidt ulden ved det hele nu her :roll: plus jeg synes også hans niveau ift. Genpresset og sprint er dalet gevaldigt ( men det ku jo også forklares med en forsigtighed ift. Skader)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af SIOUX »


Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Rekick »

SIOUX skrev:
tors okt 27, 2022 6:26 pm
Håber da ikke, at dette passer?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/la-liga ... til-sommer
Hvordan skulle han overhoved presse sig ud af klubben? Hans kontrakt løber til 2027 og hans frikøbsklausul er €1milliard. Det virker mere som en omgang Sport propaganda blandet med en Mendes-klient.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af EasyBuddhist »

Rekick skrev:
tors okt 27, 2022 6:59 pm
SIOUX skrev:
tors okt 27, 2022 6:26 pm
Håber da ikke, at dette passer?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/la-liga ... til-sommer
Hvordan skulle han overhoved presse sig ud af klubben? Hans kontrakt løber til 2027 og hans frikøbsklausul er €1milliard. Det virker mere som en omgang Sport propaganda blandet med en Mendes-klient.
Men det er er til gengæld en helt valid pointe. Fati skal have mere spilletid og helst nu, med det samme. Det kan der ikke være to meninger om
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Rekick »

EasyBuddhist skrev:
tors okt 27, 2022 7:04 pm
Rekick skrev:
tors okt 27, 2022 6:59 pm
SIOUX skrev:
tors okt 27, 2022 6:26 pm
Håber da ikke, at dette passer?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/la-liga ... til-sommer
Hvordan skulle han overhoved presse sig ud af klubben? Hans kontrakt løber til 2027 og hans frikøbsklausul er €1milliard. Det virker mere som en omgang Sport propaganda blandet med en Mendes-klient.
Men det er er til gengæld en helt valid pointe. Fati skal have mere spilletid og helst nu, med det samme. Det kan der ikke være to meninger om
Helt enig i at han skal have mere spilletid end han får lige pt. Håber vi får ham at se i startopstillingen mod Valencia i weekenden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Piquénbauer »

Meget svært at forholde sig til når vi ikke har indsigt i hvordan han fysisk har det. Det kan jo sagtens være fati mener han har det bedre end klubbens læger mener.

Jeg kan godt lide hvad jeg har set fra ham og mener vi skal bruge den type spiller (enten ham eller ferran) men samtidig kan jeg godt forstå at man passer på ham. Og selvom fati vil spille.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Nyhuus »

Det ironiske er bare, at sidst han kom tilbage fra en skade, brugte Xavi ham for hurtigt, så han blev skadet igen. Og der var hans bagland ude og kritisere Xavi for, at man ikke tog nok hensyn.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Isageren »

Nyhuus skrev:
tors okt 27, 2022 10:24 pm
Det ironiske er bare, at sidst han kom tilbage fra en skade, brugte Xavi ham for hurtigt, så han blev skadet igen. Og der var hans bagland ude og kritisere Xavi for, at man ikke tog nok hensyn.
Han er lidt en primadonna, bryder mig ikke attituden fra hans bagland. Man skal selvfølgelig altid tage medierne for hvad de er. Løgnere og manipulatorer, der forsøger at ødelægge alt harmoni i verden. Hvis jeg kunne ødelægge et erhverv ville det nok være journalisme. Undskyld hvis det krænker nogen. Eller nej, jeg ELSKER god dybdegående journalisme, noget som virkelig lærer folk og skaber værdi i verden, men den der Se&hør, Ekstra Bladet, BT form for journalisme er til at brække sig over.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af nosslo15 »

https://fcbarcelona.dk/Nyheder/avis-led ... -fati.html

Jeg er ikke bekymret for Fati, endnu. Tværtimod er jeg godt tilfreds med, hvor sparsomt han bliver brugt denne sæson, han skal bare suge alt det til sig fra Lewa, som han kan - og så undgå skader.

Hans enorme frikøbsklausul sikrer, at Barca selv kan bestemme, hvornår han skal spille og med den spilletid, som han trods alt får, skal han nok udvikle sig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster