13/9 Bayern München - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

En af de kampe hvor den endelige score ikke reflekterer kampens gang. Pisse ærgerligt der ikke scores på de chancer vi kommer frem til.

Antimadridista
Indlæg: 9182
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 915 gange
Blevet takket: 938 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Nu SKAL der point til mod Inter i Milano.

Filten
Indlæg: 1837
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 183 gange
Blevet takket: 183 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Lewan virkede hæmmede af at spille på sin gamle hjemmebane
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Billede

:lol:

Filten
Indlæg: 1837
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 183 gange
Blevet takket: 183 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

A$AP skrev:
tirs sep 13, 2022 11:02 pm
Billede

:lol:
Skulle bare have spillet den til ferran
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1767
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Lewandowski brændte 3 STORE chancer i dag. Men jeg er på ingen måder vred på ham. Der skal være plads til at spille en middelmådig kamp indimellem. Han er trods alt et menneske. Måske var han en smule påvirket af stemningen på hans gamle hjemmebane?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Filten skrev:
tirs sep 13, 2022 11:03 pm
A$AP skrev:
tirs sep 13, 2022 11:02 pm
Billede

:lol:
Skulle bare have spillet den til ferran
Det håber jeg fandme også han får at vide, enten af Ferran eller Xavi i omklædningsrummet. Både chancen i første halvleg, og især denne her.
Senest rettet af A$AP tirs sep 13, 2022 11:08 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Har det sådan lidt, hvis vi kan spille sådan her mod Bayern så kan vi også tage til Milan og hive 3 point.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Jeg havde satme ikke troet vi ville have spillet bedre end Bayern, dem vinder vi jo over på Nou Camp!



Pisse træls vi taber og synes faktisk Lewandowski virker lidt som den store taber her, men det er ikke nemt at komme tilbage på sin gamle hjemmebane, ihvertfald første gang ( bare spørg Michael Laudrup! ) han spillede jo generelt ganske fint,men han skal simpelthen score på minimum en af de chancer! ( og ja begge Pedris chancer var større, men jeg har forskellige forventninger til Pedris og Lewandowskis afslutningsevner)

Lidt øv at AC bliver hevet ud, men det giver faktisk mening når man er tvunget til at komme fremad, synes dog ikke Garcias opspil var så godt som tidligere på sæsonen. Jeg synes faktisk generelt AC var rigtig god! Han skulle måske ha fulgt med Sane, men havde han valgt det var den anden spiller jo helt åben og ja det er bare et godt mål !


Jeg synes Alonso blev bedre, men god blev han aldrig

Busi løb tør for kræfter lige lovlig hurtigt, han var satme ellers god i første halvleg!

Synes Raphinha var dårlig.

Pedri var god, men havde dog en del boldtab og to KÆMPE afbrændere, 10 procent bedre Pedri så vinder vi denne her kamp!

Ansu fik ikke nok tid !

Generelt fedt at se vi nu har et hold der kan spille med mod verdenstoppen :glad:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af thomas »

En god fodboldkamp, hvor vi matcher et af de allerbedste hold på en svær bane. Det skal vi altså være glade og lettede over. En scoring i første halveg kunne kan gjort forskellen, så havde vi fået nogle flere kontraer. Vi matchede dem hele vejen, og ja så fik de to mål, det er hvad der sker. Vi er på vej frem tilbage til Europas elite, det er sgu da fantastisk :smile:

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

A$AP skrev:
tirs sep 13, 2022 10:56 pm
Jeg håber der bliver stillet nogle spørgsmål til hans fravalg af Balde.

Det er en kamp mod Bayern München i champions league og han er 18 og bortset fra sidste kamp synes jeg hans beslutninger ofte har været tvivlsomme. Men ja når alternativet er Alonso og man nu ved hvordan han spillede kampen så havde Balde da klart være at foretrække ( jeg havde nok valgt Garcia fremfor begge hvis det stod til mig)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14938
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1670 gange
Blevet takket: 1112 gange
Kontakt:

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Filten skrev:
tirs sep 13, 2022 11:03 pm
A$AP skrev:
tirs sep 13, 2022 11:02 pm
Billede

:lol:
Skulle bare have spillet den til ferran
Som vil lave en Ramos og sparke bolden på månen :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Magnus Frost skrev:
tirs sep 13, 2022 11:17 pm
A$AP skrev:
tirs sep 13, 2022 10:56 pm
Jeg håber der bliver stillet nogle spørgsmål til hans fravalg af Balde.

Det er en kamp mod Bayern München i champions league og han er 18 og bortset fra sidste kamp synes jeg hans beslutninger ofte har været tvivlsomme. Men ja når alternativet er Alonso og man nu ved hvordan han spillede kampen så havde Balde da klart være at foretrække ( jeg havde nok valgt Garcia fremfor begge hvis det stod til mig)
Han var med ude mod Sevilla og Sociedad. Når Xavi først har valgt at gå med Balde som sin foretrukne back, så skal han da gå igennem med det, også i denne her kamp, i stedet for at bruge en spiller der har fået 12 minutter mod Cadiz. Alonsos ''fysik og højde'' var også helt ubrugelig i denne kamp, fordi han først og fremmest er langsommere end Busquets. Og hvad skal Balde så tænke nu? Det er altid godt at være bagklog, men hvis ikke det skulle være Balde, så skulle det fandme have været Alba. Alt andet er jo for sygt mod et hold der har så hurtige kanter som Bayern.

Antimadridista
Indlæg: 9182
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 915 gange
Blevet takket: 938 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Vi satte Bayern i gang ved at være så pokkers ineffektive. De var bestemt ikke et europæisk topmandskab, før deres scoring. Fandme træt af vi ik fik noget med, fra så relativt svagt et Bayern hold, for det var de sgu!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

For helvede da også! Den burde man have vundet stort. Synes Xavi fejler med Alonso og med ikke at starte Fati, men ellers var det offensiven, der fejlede mest. Dembélé, Raphinha og Lewa skylder big time efter i dag, men man kan også tage meget positivt med og det er, at man ikke behøver frygte noget fra Bayern de næste par år. Der ingen grund til, man ikke næste gang, går ud og bare spiller dem ned, for de er ikke så gode. Det må spillerne lære, for mange havde ikke en særlig god kamp dag og det er jo egentlig paradoksalt, når man burde have vundet klart. De må stole mere på sig selv og så bare levere koldt og kynisk på sådan en aften.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster