13/9 Bayern München - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Vi er da KLART bedre end Bayern! Fuck hvor er det fedt!

Utroligt Lewandowski ikke har scoret endnu!

Raphinha og Alonso har været dårlige Dembélé har ikke været god, resten har været rigtig gode.
Busi bedste mand indtil videre, Pedri og AC har altså også været rigtig gode!


Tror ikke han allerede skifter Raphinha og Alonso, men jeg håber.


og ja tydeligt straffe!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Barcelona har været bedre. Den kunne sagtens stået 2-0 til Barca nu. Og oven i hatten så blev Barca snydt for straffe.

Busquets spiller for en gang skyld en god kamp. Det er SÅDAN jeg ønsker og forventer at Busquets spiller. Men det er ofte blot middelmådig præstation. Så jeg er glad for at han er god i dag i sådan en vigtig kamp.

Dembele og Raphinha har været lidt svingende.

Koundé og forsvaret generelt har været god.

Alonso har det lidt svært overfor Sané.

Jeg håber Barca fortsætter på samme måde i anden halvleg og henter 3 point hjem.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Billedet viser ikke engang ordentligt, hvor stor en chance det var. Vanvittigt, at han i det mindste bare ikke rammer målet.

Billede

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tirs sep 13, 2022 9:49 pm
Anden kamp i træk hvor vi bliver røvrendt i forhold til et straffespark! Komplet skandale at den ikke engang bliver gennemset!

Nå men ellers over alt forventning. Og det i en grad hvor jeg efterhånden er lidt ligeglad med resultatet. De har vist at de hører til og det selvom alle ikke rammer topniveauet. Demb og især raphinha har feks været elendige. Fandeme godt!
Enig enig, men nu skal vi have de 3 point så vi kan tage 1. Pladsen i gruppen.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Jeg synes vores bedste i første halvleg har vores Gavi og Bussi, dernæst Pedri og Kounde :thumbup:

Demb og Raph har været helt væk, og burde trækket i løn, det er nu de skal vise hvad de duer til, især Demd :mad:

Alonslow er lidt for langsom, men klare det fint trods alt, jeg tror Alba ville have gjort det bedre :shifty:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Snydt for straffe da Lewa bliver revet ned mod Rayo: 0-0
Snydt for straffe da Lewa bliver tacklet mod Sevilla: 0-0
Snydt for straffe da Balde bliver hevet imod Cadiz: 0-0
Snydt for straffe da Demb bliver tacklet imod Bayern: 0-0

Men folk vil stadig pege på straffe sidste sæson, hvor vi ikke var en trussel for Madrid eller i CL, som om det er det samme. KORRUPTION.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Fremragende fodboldkamp, hvor Barca har domineret stort, men jeg er pisse ærgerlig over, Fati ikke startede inde, så havde vi ført med to, no doubt. Oh well, så må vi nakke dem i anden halvleg. Pedri banens bedste med længder, Busi og AC er også gode. Vi mangler at få Gavi rigtig igang og hvis det ikke kommer i anden halvleg, så skal Frenkie ind og så selvfølgelig Fati. Han ville have en fest derinde i aften. Kom så!!!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Drake skrev:
tirs sep 13, 2022 9:57 pm
Jeg synes vores bedste i første halvleg har vores Gavi og Bussi, dernæst Pedri og Kounde :thumbup:

Demb og Raph har været helt væk, og burde trækket i løn, det er nu de skal vise hvad de duer til, især Demd :mad:

Alonslow er lidt for langsom, men klare det fint trods alt, jeg tror Alba ville have gjort det bedre :shifty:
Jeg tror Alba ville have gjort det værre end alle de andre gange han har mødt Bayern. Manden er færdig, sådan er det bare.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Matves12
Indlæg: 59
Tilmeldt: søn apr 03, 2022 4:38 pm
Har takket: 121 gange
Blevet takket: 22 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Matves12 »

Det virker til at jeg er den eneste der er positivt overrasket over Alonso? :grin:

Syntes faktisk at han har været rigtig god, selvfølgelig er han ikke så hurtig men han har løst sin opgave godt efter min mening :clap:

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Barca is back! Uanset hvordan kampen ender i dag, vil jeg påstå, at Barcelona i den grad er på rette spor. Vi var klart det bedste hold i 1. halvleg. Vel og mærke mod en modstander som af mange anses blandt favoritterne til at vinde Champions League. Det er mere end godkendt!

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af BarcaBarca »

Virkelig skuffende af vi i det mindste førte med bare 1 pind,men den pendejo manuel neur står selvfølg sit livs kamp og eneste grund til den stadigvæk står 0-0,hvis vi taber den her kamp så er jeg enorm skuffet da vi spiller eminent mod Bayern som altså er en af de kæmpe fodbold giganter i verden,foran psg,Liverpool,Chelsea osv
Hader bare når vi misbruger så store chancer mod Bayern da vi ellers kan risikere at blive enormt straffet af dem senere i kampen,håber ikke det en af de kampe hvor vi misbruger alle vores chancer og Bayern score deres mål ud af 3 skud på mål mens vi selv misbruger på det skammeste.
Håber at Alba kan komme ind istedet for Alonso her i anden halvleg,og ser gerne 1 halvleg til fati for rafinha,og frenkie for gavi,please Xavi send friske kræfter ind hurtigt.

Mt91
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 44 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Mt91 »

EasyBuddhist skrev:
tirs sep 13, 2022 9:59 pm
Fremragende fodboldkamp, hvor Barca har domineret stort, men jeg er pisse ærgerlig over, Fati ikke startede inde, så havde vi ført med to, no doubt. Oh well, så må vi nakke dem i anden halvleg. Pedri banens bedste med længder, Busi og AC er også gode. Vi mangler at få Gavi rigtig igang og hvis det ikke kommer i anden halvleg, så skal Frenkie ind og så selvfølgelig Fati. Han ville have en fest derinde i aften. Kom så!!!
Gavi er da klart den vigtigste på midtbanen, i forhold til at lægge det første pres. Der er både pedri og Busquest for langsomme

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Hele midtbanen har spillet fremragende… Raphinha bedre end Dembele fra mit perspektiv.

Ansu ind ved 60 min kan godt blive træls for BM.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Typisk.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af SIOUX »

Pis

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster