13/9 Bayern München - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Det bliver en svær omgang, som kan gå begge veje - jeg hælder til en lille fordel til os pga. uroen i BM, og individuel kvalitet i Pedri og Lewan, men meget afhænger af, om defensiven kan holde BM ( første rigtige test i indeværende sæson), og holdet kan holde i bolden, ellers kan det hurtigt blive grimt.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af SIOUX »

Barca80 skrev:
tirs sep 13, 2022 8:30 pm
Hold kæft hvor er Preben Elkjær dum at høre på. Han siger at Barca kan smide 10 mia. kr væk på nye spillere, bare fordi det er Barca. Og det giver overhovedet ikke mening siger han. Klaphat :clap:
Han er jo helt væk.Han insinuere både det ene og det andet.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

SIOUX skrev:
tirs sep 13, 2022 8:33 pm
Barca80 skrev:
tirs sep 13, 2022 8:30 pm
Hold kæft hvor er Preben Elkjær dum at høre på. Han siger at Barca kan smide 10 mia. kr væk på nye spillere, bare fordi det er Barca. Og det giver overhovedet ikke mening siger han. Klaphat :clap:
Han er jo helt væk.Han insinuere både det ene og det andet.
Manden har hadet Barca siden dag 1 any way.. Han er en cunt.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af BarcaBarca »

Jeg tror personligt at Lewandowski bliver den altafgørende faktor i kampen,vi har virkelig fået fingerne i en af verdens bedste angribere selvom manden er 34år så spiller han som om han stadigvæk er 25 år,jeg forstod ikke før at vi ville betale 50 mio euro for ham,men efter at have set ham spille,så ville jeg næsten havde betalt 100mio 🤩🤩🤩

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Elkjær er jo ikke kendt for at være synderlig skarpsindig, men det er alligevel nogle vilde insinuationer, han fyrer af i optakten. :roll:

Startopstillingen er spændende selvom jeg er en smule nervøs ved Alonso på backen. Er han klar til sådan en kamp med så lidt tid i Barcelona? Derudover er det spændende, at Xavi foretrækker AC fremfor Eric Garcia. Det havde jeg ikke troet. Jeg håber han imponerer i aften, og får sat sig på pladsen ved siden af Araujo. Men det er selvfølgelig også, fordi jeg er dansker, og virkelig ser ham få succes hos os.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tirs sep 13, 2022 8:18 pm
Jeg tror på den efter at have set Bayerns startopstilling. Havde håbet på, Sabitzer startede for dem og det gør han. Eftersom det primære slag skal slås på midtbanen, er det godt, han spiller der. Han er ikke rigtig stærk i nogen aspekter af spillet og der vil være masser af muligheder for Gavi inde i de rum, han efterlader. Sabitzer er det svage led på dette Bayern hold, go Xavi, sæt ind!
Du er vel også tilfreds med, at en af de absolut bedste hb’er undlades :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Jeg skynder mig over på Bayern vs Barca når jeg har set 1 minuts stilhed på Anfield.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
tirs sep 13, 2022 8:53 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs sep 13, 2022 8:18 pm
Jeg tror på den efter at have set Bayerns startopstilling. Havde håbet på, Sabitzer startede for dem og det gør han. Eftersom det primære slag skal slås på midtbanen, er det godt, han spiller der. Han er ikke rigtig stærk i nogen aspekter af spillet og der vil være masser af muligheder for Gavi inde i de rum, han efterlader. Sabitzer er det svage led på dette Bayern hold, go Xavi, sæt ind!
Du er vel også tilfreds med, at en af de absolut bedste hb’er undlades :glad:
Absulut. Mazraoui er bedre offensivt end Pavard
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Barca80 skrev:
tirs sep 13, 2022 8:30 pm
Hold kæft hvor er Preben Elkjær dum at høre på. Han siger at Barca kan smide 10 mia. kr væk på nye spillere, bare fordi det er Barca. Og det giver overhovedet ikke mening siger han. Klaphat :clap:
Jeg gør snart alvor af at kommentere lidt på Barcas økonomi (under emnet “Trænere & Ledelse, Økonomi”) - så er I advaret :crazy:.
Det gør jeg, fordi jeg som professor i regnskab/finansiering ikke længere orker at høre på alt det vrøvl, der bliver sagt om Barcas økonomi af blandt andet Elkjær & Co., brugere på Bold.dk og mange andre steder.

God kamp - Nøj, hvor jeg glæder mig.

Visca el Barca!
Senest rettet af FCBSOCI tirs sep 13, 2022 8:57 pm, rettet i alt 1 gang.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Haha, der var ikke noget kram imellem Lewan og Muller :lol:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Bare han ikke er bange for at skifte hurtigt hvis det ikke fungerer. Hvis Busi bliver kørt, så ind med FDJ. Hvis Alonso bliver kørt, så ind Balde. Hvis AC bliver kørt, så ind med Garcia. Der er ikke plads til store fejl.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af SIOUX »

Drake skrev:
tirs sep 13, 2022 8:57 pm
Haha, der var ikke noget kram imellem Lewan og Muller :lol:
Lod jeg også mærke til. Han prøvede, men Lewa var kold :mrgreen:

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Jeg skal møde kl 4.50 i morgen, men kan alligevel sove når vi skal spille, så god kamp herinde! Lad os håbe på gejst og vilje. Og gerne nogle mål i den rigtige ende

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

FCBSOCI skrev:
tirs sep 13, 2022 8:56 pm
Barca80 skrev:
tirs sep 13, 2022 8:30 pm
Hold kæft hvor er Preben Elkjær dum at høre på. Han siger at Barca kan smide 10 mia. kr væk på nye spillere, bare fordi det er Barca. Og det giver overhovedet ikke mening siger han. Klaphat :clap:
Jeg gør snart alvor af at kommentere lidt på Barcas økonomi (under emnet “Trænere & Ledelse, Økonomi”) - så er I advaret :crazy:.
Det gør jeg, fordi jeg som professor i regnskab/finansiering ikke længere orker at høre på alt det vrøvl, der bliver sagt om Barcas økonomi af blandt andet Elkjær & Co., brugere på Bold.dk og mange andre steder.

God kamp - Nøj, hvor jeg glæder mig.

Visca el Barca!
Glæder mig til det indlæg! :thumbup:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Allerede nu har dembele et boldtab. Er bange for det kan koste i dag.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster