13/9 Bayern München - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Øv, med Alonso, men fedt at AC starter, så var der alligevel en mening med, han ikke spillede i weekenden. Garcia er nok ikke på 100% endnu og det er fordelen ved en bred trup. Alonso og AC har også spillet sammen ofte ud mod venstre, så på den måde giver det også mening. Havde gerne set Fati starte inde i dag. Tror han har en brandkamp gemt i sig i dag.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1744
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Alonso er ekstrem middelmådig, men bedre end Balde fysisk og defensivt. Han har også mere rutine end Balde i de store kampe. Han kan holde hovedet mere koldt m.m. Jeg tror Xavi's valg af Alonso er baseret på at skabe balance på holdet. Jeg tror også Xavi ønsker sikker spil og satser på et uafgjort.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
tirs sep 13, 2022 7:51 pm
Alonso er ekstrem middelmådig, men bedre end Balde fysisk og defensivt. Han har også mere rutine end Balde i de store kampe. Han kan holde hovedet mere koldt m.m. Jeg tror Xavi's valg af Alonso er baseret på at skabe balance på holdet. Jeg tror også at Xavi ønsker sikker spil og satser på et uafgjort.
Uafgjort!? Det findes ikke i Barca og de har aldrig kunne finde ud af at spille på uafgjort. I hvert fald ikke før meget sent i kampen og som sådan, indgår det ikke i taktik bogen på forhånd. Det ligger helt fast
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2570 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Spænende med AC fra start, håber virkelig at han spiller en brandkamp! :glad:

Fint med Alonso fra start, det giver mening med hans rutine og fysik. Det ville også være en stor chance at spille Balde i sådan en stor kamp på udebane, når han kun er 18 og det er hans første sæson med første holds fodbold. Jeg ville være bange for at han ville blive mast at Bayerns pres og kvalitet, også kan det være hans selvtillid ville få et knæk.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1744
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

EasyBuddhist skrev:
tirs sep 13, 2022 7:56 pm
Uafgjort!? Det findes ikke i Barca og de har aldrig kunne finde ud af at spille på uafgjort. I hvert fald ikke før meget sent i kampen og som sådan, indgår det ikke i taktik bogen på forhånd. Det ligger helt fast
Min pointe er, at Xavi ikke ønsker at satse butikken ved at spille for offensivt, fx med Balde som VB. Det kan give bagslag. Det kan ende med endnu et stort nederlag til Barca mod Bayern. Derfor tror jeg Xavi ønsker mere sikkert og rutineret spil med Alonso som VB. Og dermed håbe på et uafgjort, hvilket er et fint resultat på udebane mod Bayern.

Men hold nu kæft det bliver en svær kamp i aften. Uanset om Bayern har en mindre god periode, så er det altså Bayern vi taler om. Og endda Bayern på hjemmebane. Puha :|

Jeg tror dog ikke Barca taber. Men spændende bliver det :cool:

Filten
Indlæg: 1751
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 169 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

fatter ikke Alonso starter inde 12 min har han spillet for os.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

DrGink
Indlæg: 671
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 644 gange
Blevet takket: 145 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af DrGink »

Jeg ved ikke helt med opstillingen. Jeg har jo ikke meget fidus til Busi, men vi må se.

Derudover synes jeg faktisk Balde burde starte. Jeg ser Bayerns venstreside som væsentligt bedre offensivt end deres højreside(mon ikke også raphinha derfor starter i højre og dembele i venstre). Derfor tænker jeg egentlig Balde ville være okay, da han er et stærkt kort offensivt. Men fair nok hvis man ikke vil smide ham for løverne.

Fedt at prøve med Araujo og AC i midten. Det tyder også på Xavi vi have så meget defensiv firepower som muligt.

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af BarcaBarca »

Så er nerverne begyndt 🫣 hvis vi kan score på vores chancer vi får under kampen så kan vi sagtens tage sejren og snyde Bayern for de 3 point,men lad os spille vores bedste og så må vi tage den derfra. Ved ikke hvorfor alle tror at Bayern er så uovervindelige,det er de slet ikke,bare se på deres resultater i deres liga,3 uafgjorte og 1 sejr i den tyske liga,er altså slet ikke prangende. Bayern er slet ikke kommet så godt omgang som vi selv er,og det ser jeg som Barca’s mulighed for at vinde idag. Culers 3 point iaften,lad os sigte efter struben. Hvis vi “kun” får uafgjort eller taber så er jeg skuffet,men selvfølig er det ikke til grin at tabe på Bayerns hjemmebane,så jeg ser ligesom at det er Bayern som har hoved på blokken,Barca er under opbygning,efter krisen vi kom i,tiden efter Messi,men lad os vise verden af vi er på vej tilbage med dristige skridt. Det en manddomsprøve iaften,lad os snakke igen efter kampen og se om det var godkendt eller om det var en “ommer”
Mes Que un Club Blaugrana
Senest rettet af BarcaBarca tirs sep 13, 2022 8:28 pm, rettet i alt 1 gang.

nosslo15
Indlæg: 984
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 144 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

God kamp folkens!

Ps. Der bliver ingen debat fra min side i denne sæson, da pc`en er ødelagt og økonomien i bund. Så jeg "nøjes" med at se kampene. Heldigvis med langt større glæde end sidste sæson. :grin: :grin: :grin:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14842
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

DrGink skrev:
tirs sep 13, 2022 8:02 pm
Jeg ved ikke helt med opstillingen. Jeg har jo ikke meget fidus til Busi, men vi må se.

Derudover synes jeg faktisk Balde burde starte. Jeg ser Bayerns venstreside som væsentligt bedre offensivt end deres højreside(mon ikke også raphinha derfor starter i højre og dembele i venstre). Derfor tænker jeg egentlig Balde ville være okay, da han er et stærkt kort offensivt. Men fair nok hvis man ikke vil smide ham for løverne.

Fedt at prøve med Araujo og AC i midten. Det tyder også på Xavi vi have så meget defensiv firepower som muligt.
Jeg synes ikke at Balde er bange for løverne. Denne kamp vil være perfekt for ham.
MDCCCXCIX

DrGink
Indlæg: 671
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 644 gange
Blevet takket: 145 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af DrGink »

nosslo15 skrev:
tirs sep 13, 2022 8:11 pm
God kamp folkens!

Ps. Der bliver ingen debat fra min side i denne sæson, da pc`en er ødelagt og økonomien i bund. Så jeg "nøjes" med at se kampene. Heldigvis med langt større glæde end sidste sæson. :grin: :grin: :grin:
Du LOVEDE at komme tilbage efter silly season. :glad:

Spøj til side. Håber du får penge til en ny så vi kan få glæde af dine indspark igen.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg tror på den efter at have set Bayerns startopstilling. Havde håbet på, Sabitzer startede for dem og det gør han. Eftersom det primære slag skal slås på midtbanen, er det godt, han spiller der. Han er ikke rigtig stærk i nogen aspekter af spillet og der vil være masser af muligheder for Gavi inde i de rum, han efterlader. Sabitzer er det svage led på dette Bayern hold, go Xavi, sæt ind!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Rb88 »

Virkelig også et vink med en vognstang til Alba at han vælger Alonso når nu det ikke er den unge Balde. Alba ville alt andet lige kende system og medspillere meget bedre. Mon ikke han er eddike muggen lige nu

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af SIOUX »

Hold nu kæft Elkjær. Andre der ser optakt? :eek:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1744
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Hold kæft hvor er Preben Elkjær dum at høre på. Han siger at Barca kan smide 10 mia. kr væk på nye spillere, bare fordi det er Barca. Og det giver overhovedet ikke mening siger han. Klaphat :clap:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster