Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Hvad betyder det så med de 35 % ? Er det kampe han bliver skiftet ind, i starter, i spiller over 50 % af ligesom Griezmann eller hvad?


Og in any case tror i så egentlig ikke det kan være en del af forklaringen til hvorfor han har spillet så lidt?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Magnus Frost skrev:
fre sep 09, 2022 8:16 pm
Hvad betyder det så med de 35 % ? Er det kampe han bliver skiftet ind, i starter, i spiller over 50 % af ligesom Griezmann eller hvad?


Og in any case tror i så egentlig ikke det kan være en del af forklaringen til hvorfor han har spillet så lidt?
Ja, det er helt sikkert et vink med en vognstang. Jeg læste godt om klausulen allerede dengang, han skrev kontrakten under. Det bliver et farvel til Piqué, Alba og Busi næste sommer og sikkert også Frenkie, medmindre han skiver under på en ny kontrakt inden.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
fre sep 09, 2022 8:26 pm
Magnus Frost skrev:
fre sep 09, 2022 8:16 pm
Hvad betyder det så med de 35 % ? Er det kampe han bliver skiftet ind, i starter, i spiller over 50 % af ligesom Griezmann eller hvad?


Og in any case tror i så egentlig ikke det kan være en del af forklaringen til hvorfor han har spillet så lidt?
Ja, det er helt sikkert et vink med en vognstang. Jeg læste godt om klausulen allerede dengang, han skrev kontrakten under. Det bliver et farvel til Piqué, Alba og Busi næste sommer og sikkert også Frenkie, medmindre han skiver under på en ny kontrakt inden.
Gælder det den kontrakt hvor lønnen blev delt ud over flere år og hvad så med den resterende løn? Skal han stadig ha’ den?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
fre sep 09, 2022 9:23 pm
EasyBuddhist skrev:
fre sep 09, 2022 8:26 pm
Magnus Frost skrev:
fre sep 09, 2022 8:16 pm
Hvad betyder det så med de 35 % ? Er det kampe han bliver skiftet ind, i starter, i spiller over 50 % af ligesom Griezmann eller hvad?


Og in any case tror i så egentlig ikke det kan være en del af forklaringen til hvorfor han har spillet så lidt?
Ja, det er helt sikkert et vink med en vognstang. Jeg læste godt om klausulen allerede dengang, han skrev kontrakten under. Det bliver et farvel til Piqué, Alba og Busi næste sommer og sikkert også Frenkie, medmindre han skiver under på en ny kontrakt inden.
Gælder det den kontrakt hvor lønnen blev delt ud over flere år og hvad så med den resterende løn? Skal han stadig ha’ den?
Jeg kender selvsagt ikke detaljerne, men jeg kan huske, Barca, eller Piqué selv, kan ophæve, hvis han spiller mindre end et vist antal kampe. Hvordan den helt specifikt er udformet, står nok lidt hen i det uvisse, men nedenunder kommer der et bud.

https://www.givemesport.com/1827768-ger ... een-leaked

https://barcauniversal.com/details-of-p ... rsy-rises/
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Hvis vi igen skulle få brug for en kantspiller, så er jeg altså brændt lidt varm på ham her

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
fre sep 09, 2022 10:24 pm
Hvis vi igen skulle få brug for en kantspiller, så er jeg altså brændt lidt varm på ham her

Ja Kvaradona! Også én af mine favoritter.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

EasyBuddhist skrev:
tirs sep 13, 2022 9:12 am
De griner virkelig af os i Atletico!
Først sælger de ham til os for 130mio euro, så lejer de ham "gratis" i 2 sæsoner for til sidst at købe ham tilbage for 25 mio euro. De røvrender os gang på gang.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Betalte de ikke omtrent 10 mio euro for at leje ham? Så plus de 25, vil det give 35 mio euro og sparet løn.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Grizmann har alle dage være en dårlig handel af Barca, men jeg tænker, Atletico bliver lagt på is fra nu af. Det er satme en dårlig stil, de har lagt for dagen i denne sag. Tror ikke man er synderligt imponeret af dem på ledelses gange i Barcelona. Men, Atletico har selvfølgelig også store problemer med økonomien og FFP og måske endda større end Barca har lige nu.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Mudryk eller Kvaratskhelia til VW til næste sommer? Vi mangler lidt et østeuropæisk geni siden Hleb. Derudover er de jo begge ren klasse. Jeg stemmer Mudryk.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Jeg skal se mere til dem før jeg kan vurdere om de har niveauet. Men de er bestemt spændende. Hvis jeg skulle vælge imellem de to, vil det nok blive Kvaratshkelia, da Mudryk floppede gevaldigt for mig i Malaga i FM21 :sørgelig:

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Er det alligevel flere wings vi har aller mest brug for?

Tænker vel egentlig stadig det er hb

Hvis vi kun kunne købe en spiller og vi havde ubegrænset penge hvem ville i så ha?

Jeg tror jeg er på Mpabbe ( men hans personlighed ku måske blive et problem)

Hvis vi havde 100 ( det er vel ikke usandsynligt eller hvad ?) var det nok Bernardo jeg ville vælge.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1769
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Magnus Frost skrev:
ons sep 14, 2022 10:09 pm
Er det alligevel flere wings vi har aller mest brug for?

Tænker vel egentlig stadig det er hb

Hvis vi kun kunne købe en spiller og vi havde ubegrænset penge hvem ville i så ha?

Jeg tror jeg er på Mpabbe ( men hans personlighed ku måske blive et problem)

Hvis vi havde 100 ( det er vel ikke usandsynligt eller hvad ?) var det nok Bernardo jeg ville vælge.
Jeg er efterhånden blevet træt af at gentage mig, men here we go again.

Det er helt utroligt hvor undervurderet back spillere er blandt fans. Forstår det ikke.

Man kan godt bruge 100 mio., uden at blinke, på en offensiv spiller, men man ønsker ikke bruge bare halvdelen på en back spiller.

Jeg sidder nu og ser City kampen og kan se hvor vigtig Cancelo er for holdet. Han bidrager defensivt og især offensivt. Slår konstant en mand af og spiller den ind i boxen.

Jeg har set mange Liverpool kampe og set hvor vigtig Andrew Robertson og Trent Arnold er for Liverpool.

Igår så vi hvor vigtig Alphonso Davies var for Bayern.

Vi ved hvor vigtig Hakimi og Nuno Mendes er for PSG - både offensivt og defensivt.

Og sådan kunne vi blive ved med at give eksempler på topklubber som har verdensklasse backer. Altså lige bortset fra Barcelona.

I stedet for at købe Ferran Torres i vinters for 50-60 mio. eller Raphinha for 50-60 mio. denne sommer, så kunne man altså have købt noget bedre end Alonso eller Bellerin.

Og det sjove er, at nu tales der om at man muligvis går efter Bernado til vinter for 80 mio. euro - altså endnu en offensiv spiller, og det trods at midtbanen allerede har flere kvalitets spillere. Sikke en prioritering og mærkelig måde at bygge holdet på. Slet ingen balance :mad:

Med andre ord, bruger man over 100 mio. på to wing spillere (Ferran og Raphinha), som ikke rigtig styrker start 11'eren, men blot bredden. Samtidig "løser" man back problemet ved at hente to gratis backer i form af Alonso og Bellerin. Hold nu kæft det er frustrerende.

Kounde er CB, men kan gøre det fint som HB. Det er mest VB der er brug for, da Balde kun er 18 år. Alba er halvpensionist og Alonso er bare middelmådige.

Hvis Barca virkelig skal kæmpe mod topklubber og nå langt i CL, så skal backerne altså tages mere seriøst.

Er jeg virkelig den eneste som kan se "lyset" herinde??

Billede

Billede

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
ons sep 14, 2022 10:33 pm
Magnus Frost skrev:
ons sep 14, 2022 10:09 pm
Er det alligevel flere wings vi har aller mest brug for?

Tænker vel egentlig stadig det er hb

Hvis vi kun kunne købe en spiller og vi havde ubegrænset penge hvem ville i så ha?

Jeg tror jeg er på Mpabbe ( men hans personlighed ku måske blive et problem)

Hvis vi havde 100 ( det er vel ikke usandsynligt eller hvad ?) var det nok Bernardo jeg ville vælge.
Jeg er efterhånden blevet træt af at gentage mig, men here we go again.

Det er helt utroligt hvor undervurderet back spillere er blandt fans. Forstår det ikke.

Man kan godt bruge 100 mio., uden at blinke, på en offensiv spiller, men man ønsker ikke bruge bare halvdelen på en back spiller.

Jeg sidder nu og ser City kampen og kan se hvor vigtig Cancelo er for holdet. Han bidrager defensivt og især offensivt. Slår konstant en mand af og spiller den ind i boxen.

Jeg har set mange Liverpool kampe og set hvor vigtig Andrew Robertson og Trent Arnold er for Liverpool.

Igår så vi hvor vigtig Alphonso Davies var for Bayern.

Vi ved hvor vigtig Hakimi og Nuno Mendes er for PSG - både offensivt og defensivt.

Og sådan kunne vi blive ved med at give eksempler på topklubber som har verdensklasse backer. Altså lige bortset fra Barcelona.

I stedet for at købe Ferran Torres i vinters for 50-60 mio. eller Raphinha for 50-60 mio. denne sommer, så kunne man altså have købt noget bedre end Alonso eller Bellerin.

Og det sjove er, at nu tales der om at man muligvis går efter Bernado til vinter for 80 mio. euro - altså endnu en offensiv spiller, og det trods at midtbanen allerede har flere kvalitets spillere. Sikke en prioritering og mærkelig måde at bygge holdet på. Slet ingen balance :mad:

Med andre ord, bruger man over 100 mio. på to wing spillere, som ikke rigtig styrker start 11'eren, men blot bredden. Samtidig "løser" man back problemet ved at hente to gratis backer i form af Alonso og Bellerin. Hold nu kæft det er frustrerende.

Kounde er CB, men kan gøre det fint som HB. Det er mest VB der er brug for, da Balde kun er 18 år. Alba er halvpensionist og Alonso er bare middelmådige.

Hvis Barca virkelig skal kæmpe mod topklubber og nå langt i CL, så skal backerne altså tages mere seriøst.

Er jeg virkelig den eneste som kan se "lyset" herinde??

Billede

Billede
Jeg siger ikke at vi ikke skal have en Cancelo eller Davies, men jeg siger bare at vi også mangler en VW. Jeg ville sælge Ferran og så hente én af de andre, derudover forlader Memphis også.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster