13/9 Bayern München - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14842
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Filten skrev:
man sep 12, 2022 4:19 pm
Drake skrev:
man sep 12, 2022 3:37 pm
Jeg tror desværre vi taber 3-1, da vi ikke er der hvor vi skal være endnu, vi kan ikke matche Bayern på intensitet, plus at de er mere sammenspillet. Det skal vi først have opbygget over en sæson.

Men jeg kan leve med at vi taber, men det værste der kan ske, er hvis vi taber med 3 mål eller derover :problem:

En lille stikpille fra Thomas Müller til Lewan, :lolno:
Kan ikke døje den mand.
Han er snart fortid. Hvor gammel er han? 50 eller mere? :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

0-6 sejr til os.

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Vil faktisk stille mig tilfreds med 2-7.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2570 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Lopezzz skrev:
man sep 12, 2022 7:45 pm
Filten skrev:
man sep 12, 2022 4:19 pm
Drake skrev:
man sep 12, 2022 3:37 pm
Jeg tror desværre vi taber 3-1, da vi ikke er der hvor vi skal være endnu, vi kan ikke matche Bayern på intensitet, plus at de er mere sammenspillet. Det skal vi først have opbygget over en sæson.

Men jeg kan leve med at vi taber, men det værste der kan ske, er hvis vi taber med 3 mål eller derover :problem:

En lille stikpille fra Thomas Müller til Lewan, :lolno:
Kan ikke døje den mand.
Han er snart fortid. Hvor gammel er han? 50 eller mere? :lol:
Haha, han er 32, så han spiller nok 3 år mere :lolno:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14842
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Drake skrev:
man sep 12, 2022 10:28 pm
Lopezzz skrev:
man sep 12, 2022 7:45 pm
Filten skrev:
man sep 12, 2022 4:19 pm
Drake skrev:
man sep 12, 2022 3:37 pm
Jeg tror desværre vi taber 3-1, da vi ikke er der hvor vi skal være endnu, vi kan ikke matche Bayern på intensitet, plus at de er mere sammenspillet. Det skal vi først have opbygget over en sæson.

Men jeg kan leve med at vi taber, men det værste der kan ske, er hvis vi taber med 3 mål eller derover :problem:

En lille stikpille fra Thomas Müller til Lewan, :lolno:
Kan ikke døje den mand.
Han er snart fortid. Hvor gammel er han? 50 eller mere? :lol:
Haha, han er 32, så han spiller nok 3 år mere :lolno:
Shit :problem: Han ligner en på mindst 45 haha
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
man sep 12, 2022 9:12 pm
Vil faktisk stille mig tilfreds med 2-7.
Du er ikke den hemmelige RM fan på Forum vel?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Iniesta007
Indlæg: 527
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

Læser i Bild at der er krise i Bayern.
Hvis de ikke fører Bundesligaen så råbes der altid højt, men det behøver desværre ikke at være godt for Barca. :sick:
Men hvor jeg dog håber at se fucking Müller sur (ligesom I lørdags), der findes næsten ikke noget bedre :thumbup:.
Så god kamp iaften cules, skal vi ikke trække læderbukserne af Bayernspillerne. :crazy:

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af thomas »

Barca80 skrev:
man sep 12, 2022 11:54 am
En sejr mod Bayern på udebane er bestemt realistisk. Dog forventer jeg ikke en sejr. Uafgjort er mere sandsynligt.

I modsætning til Barcelona, har Bayern haft svingende resultater. Barcelona har både scoret mange mål og lukket få mål ind. Barcelona har også en bedre start 11'er og bredere trup. Tror også Barca truppen er langt mere sulten, mere motiveret og har større selvtillid end Bayern truppen lige pt.

Ja Barcelona har fået mange nye spillere, men Bayern har også fået 5-6 nye spillere til førsteholdet.

Jeg tror ikke Barca taber imorgen. Jeg håber og tror på en smal Barca sejr.
Selvom vi på papiret har fået en bred trup, så synes jeg også sidste kamp understregede, at Xavis plan med fuld dækning på alle pladser ikke helt holder - kvalitetsmæssigt er der for langt til anden-og tredjevalg på flere pladser. Det kan bestemt blive bedre henover sæsonen, men det er også altid et sats med meget rotation, fordi det risikerer ikke at give den stabilitet som man eks ser hos RM.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Sport tror Alonso starter :roll:

Jeg synes faktisk en rigtig defensiv tilgang ville være spændende ( ja det havde jeg aldrig troet var ord der skulle komme ud af min mund :grin: ) med

Araujo AC og Garcia som cb

Koundé og Balde wingbacks

Busi og Frenkie dm/cm

Pedri cm/om

Og så LewanGoalski og Ansu/Ferran

( ja det kommer ikke til at ske, men det ku da egentlig være spændende)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Magnus Frost skrev:
tirs sep 13, 2022 12:28 pm
Sport tror Alonso starter :roll:

Jeg synes faktisk en rigtig defensiv tilgang ville være spændende ( ja det havde jeg aldrig troet var ord der skulle komme ud af min mund :grin: ) med

Araujo AC og Garcia som cb

Koundé og Balde wingbacks

Busi og Frenkie dm/cm

Pedri cm/om

Og så LewanGoalski og Ansu/Ferran

( ja det kommer ikke til at ske, men det ku da egentlig være spændende)
Jeg ville ikke stille med Alonso, eneste grund at han er langsom. Jeg ville sku starte med Balde. Ved godt det er en svær kamp at skulle spille, men han er bedste kort lige nu.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 913
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af !Option »

Jeg ville spille:

Mats
Kounde - AC/Araujo - Eric - Balde
Bussi
FDJ/Gavi - Pedri
Dembele - Lewandowski - Raphinha/Fati

Tre pladser hvor der i min optik kan være lidt tvivl, resten mener jeg giver sig selv.

Ifht. CB er det en opvejning af om man vil have Araujos fysik eller AC’s spil med bolden. Eric er i mine øjne vores bedste CB samlet.

Pedri giver sig selv på midten og det gør Bussi qua hans erfaring også. Valget mellem Gavi og FDJ syntes jeg er svær, men jeg tror vi får svært ved at vinde midten med Gavi som så omvendt bringer noget flair og vildskab.

Dembele og Lewandowski er oplagte, men den tredje mand er også svær her. Fati er ikke helt i omdrejninger endnu, men har et vanvittigt slutprodukt. Raphinha har omvendt også vidst sig afgørende med enten 3. eller 4. sidste fod på en del mål.

Spændende bliver det!
Rey Abi!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona have never beaten Bayern Munich in Germany: 2D & 4L.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

!Option skrev:
tirs sep 13, 2022 1:15 pm
Jeg ville spille:

Mats
Kounde - AC/Araujo - Eric - Balde
Bussi
FDJ/Gavi - Pedri
Dembele - Lewandowski - Raphinha/Fati

Tre pladser hvor der i min optik kan være lidt tvivl, resten mener jeg giver sig selv.

Ifht. CB er det en opvejning af om man vil have Araujos fysik eller AC’s spil med bolden. Eric er i mine øjne vores bedste CB samlet.

Pedri giver sig selv på midten og det gør Bussi qua hans erfaring også. Valget mellem Gavi og FDJ syntes jeg er svær, men jeg tror vi får svært ved at vinde midten med Gavi som så omvendt bringer noget flair og vildskab.

Dembele og Lewandowski er oplagte, men den tredje mand er også svær her. Fati er ikke helt i omdrejninger endnu, men har et vanvittigt slutprodukt. Raphinha har omvendt også vidst sig afgørende med enten 3. eller 4. sidste fod på en del mål.

Spændende bliver det!

Helt enig på alle punkter, vil også sige Raphinha er væsentligt bedre defensivt end Ansu så at starte med Raphinha og så sætte Ansu ind og lave et mål og et oplæg den sidste halve time hvor Bayern er mere trætte giver god mening. Og ift. Gavi er jeg godt nok også i tvivl om hvad der er bedst, Frenkie holder jo nok hovedet mere koldt og distribuere bedre, men især Gavis vildskab og pres ku også blive super vigtigt.

( vi står lidt med nogle luksus udfordringer denne sæson ift. Sidste :grin: )
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
tirs sep 13, 2022 7:38 am
Antimadridista skrev:
man sep 12, 2022 9:12 pm
Vil faktisk stille mig tilfreds med 2-7.
Du er ikke den hemmelige RM fan på Forum vel?
Som jeg har nævnt for dig før, ved jeg aldrig helt om jeg skal give dig den her :grin: eller den her :roll:

Men jeg tror dit spørgsmål svarer lidt til at spørge Zelenskyj om ikke han er FSB agent..

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 913
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: 13/9 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af !Option »

Magnus Frost skrev:
tirs sep 13, 2022 1:48 pm
!Option skrev:
tirs sep 13, 2022 1:15 pm
Jeg ville spille:

Mats
Kounde - AC/Araujo - Eric - Balde
Bussi
FDJ/Gavi - Pedri
Dembele - Lewandowski - Raphinha/Fati

Tre pladser hvor der i min optik kan være lidt tvivl, resten mener jeg giver sig selv.

Ifht. CB er det en opvejning af om man vil have Araujos fysik eller AC’s spil med bolden. Eric er i mine øjne vores bedste CB samlet.

Pedri giver sig selv på midten og det gør Bussi qua hans erfaring også. Valget mellem Gavi og FDJ syntes jeg er svær, men jeg tror vi får svært ved at vinde midten med Gavi som så omvendt bringer noget flair og vildskab.

Dembele og Lewandowski er oplagte, men den tredje mand er også svær her. Fati er ikke helt i omdrejninger endnu, men har et vanvittigt slutprodukt. Raphinha har omvendt også vidst sig afgørende med enten 3. eller 4. sidste fod på en del mål.

Spændende bliver det!

Helt enig på alle punkter, vil også sige Raphinha er væsentligt bedre defensivt end Ansu så at starte med Raphinha og så sætte Ansu ind og lave et mål og et oplæg den sidste halve time hvor Bayern er mere trætte giver god mening. Og ift. Gavi er jeg godt nok også i tvivl om hvad der er bedst, Frenkie holder jo nok hovedet mere koldt og distribuere bedre, men især Gavis vildskab og pres ku også blive super vigtigt.

( vi står lidt med nogle luksus udfordringer denne sæson ift. Sidste :grin: )
Det er lidt et andet dilemma end at skulle vælge mellem Abde og Braithwaite til den ene kant ja :razz:

Jeg kunne godt frygte at Gavi ville være for ilter og overtændt til den her kamp, men omvendt elsker jeg også alt det han bringer!

Godt det ikke er mig som skal tage beslutningen!
Rey Abi!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst