10/9 Cádiz - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

SantJordi
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: 10/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af SantJordi »

Jeg missede kampen i går, men er lidt nysgerrig på følgende. Er der nogen, der vil give deres skud?

- Hvordan gjorde Bellerín det på backen? Ligner han én som bliver førstevalg?
- Er Piqué ved at spille sig tilbage i varmen, eller lignede det blot rotation?
- Hvem er vores bedste venstre kant? Der er vel ikke rigtigt noget, som har fungeret godt derude endnu i denne sæson?

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 10/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

SantJordi skrev:
søn sep 11, 2022 10:36 am
Jeg missede kampen i går, men er lidt nysgerrig på følgende. Er der nogen, der vil give deres skud?

- Hvordan gjorde Bellerín det på backen? Ligner han én som bliver førstevalg?
- Er Piqué ved at spille sig tilbage i varmen, eller lignede det blot rotation?
- Hvem er vores bedste venstre kant? Der er vel ikke rigtigt noget, som har fungeret godt derude endnu i denne sæson?
Jeg lagde ikke specielt mærke til Belletin, men Pique spillede ikke særlig godt, så jeg tror kun, at han indtænkes som aflastning af de øvrige centerbacks for nu. Vores bedste venstrekant er Ansu, når han kommer ordentligt i gang - sjovt nok er han voldsomt produktiv, selvom han slet ikke præsterer optimalt. Det kan bliver rigtig godt, om et par måneder hvor han har fundet formen.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg var ikke vild med kampen i går. Det mindede for meget om alt for mange kampe de sidste 3 år og kun et mål til Cadiz havde gjort det billede til en kendsgerning. Flere ting sprang i øjnene.

Piqué er færdig. Selv mod et middelmådigt hold, virker han usikker og hans fysiske tilstand gør ham til en konstant risiko i forsvaret. I forhold til alternativerne, er det individuelle niveau simpelthen blevet for lavt og jeg håber, det var sidste gang i et stykke tid, vi fik ham at se. I det hele taget, så var noget af en downgrade i det centrale forsvar at have Piqué ved siden af Araujo. Man fik simpelthen ikke set det elektriske spil, man har set dernede fra, i særdeleshed, med Garcia og Koundé, men også med AC, som jeg ikke forstår, hvorfor blev fravalgt i går.

Ferran fungerer bare dårligt, når han skal spille som wide winger. Han har ikke de 1 vs 1 kvaliteter, der skal til for at sætte sin oppasser. Han skal ind og lave løb omkring omkring CB´s. Altså indvendigt og dybt. Spørgsmålet er, hvordan man bedst spiller ham på dette Barca hold, for det kræver, man sætter resten af holdet op efter det. Altså Balde wide og interior enten wide eller tilbage ud mod backen.

Depay er langt fra Lewan. Ikke at det er nogen nyhed, men det er ikke kun niveaumæssigt. Som type er han også langt væk og der er for lidt dynamik, med ham som 9ér, hvilket man også så, hele sidste sæson.

Nuvel, man lavede mange rotationer og det må forventes at sætte sit præg. Jeg kan egentlig godt lide, Xavi fik givet indskifterne spilletid, for det kan vise sig vigtigt senere og her bagefter kampen, kan man jo glæde sig over det.

Bellerin gjorde det fornuftigt, men vi skal nok vente mindst en måned på at se noget, der minder om et topniveau fra ham. Det er lang tid siden, han har spillet, så det skal nok blive langt bedre med tiden. Synes dog han så godt ud for meste, uden at være prangende.

Balde spillede en god kamp og han fortsætter sin imponerende udvikling. Alba synes at være langt væk fra spilletid på nuværende tidspunkt og tak for det!

Godt at forsætte målformen og man fik ikke brugt nogen kræfter på en udebane, hvor man alt for ofte har haft problemer. Man burde være klar til Bayern, i hvert fald så klar, som man kan være på nuværende tidspunkt i genopbygningen. Det kan blive både fugl og fisk.
Senest rettet af EasyBuddhist søn sep 11, 2022 11:24 am, rettet i alt 1 gang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 10/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Mine spiller ratings:

MATS = 7 han gjorde hvad han skulle og havde endnu et clean sheet

Piqué = 6.5/7 virkede nogle situationer lidt gammel, men han er jo stadig ganske god til at distribuere bolden.

Araujo = 7.5 han lavede små fejl der måske ku ha kostet, men han er jo begyndt at spille fodbold !!! Han tager de rigtige driblinger op i banen, spiller lange bolde der rammer præcist og virker bare til endelig at fatte hvordan man skal være cb i Barca! Han bliver altså top 3 cb i verden i løbet af halvanden sæson under Xavi! :glad:

Balde = 7.5 han imponerede mig sgu i denne kamp!, gode beslutninger langt det meste af tiden og godt defensivt arbejde ( ja ja mod et, lad os strække den og sige middelmådigt, cadiz hold, men stadig) synes ikke han har været dårlig de andre kampe, men heller ikke helt god, denne kamp var rigtig god!

Bellerin = 6 tegn på noget der ku blive godt og havde jo også indflydelse på et mål, men virkede til at prøve at imponere lidt for meget og logisk nok ikke så samspillet med resten af holdet.

Frenkie = 7 virkede nogle gange til at være lidt ude af position, men havde gode indgreb hvor han vandt bolden tilbage og lavede ikke nær så mange frispark som han tidligere har haft tendens til og havde gode raids op i banen, desuden distribuerede han bolden ret godt og så kom knægten jo endelig igen på scoringstavlen :glad: ( vi kommer til at score SÅ mange mål på den måde denne sæson med Frenkie, Kessié eller Pedri der kommer i det tomme rum og smasker den ind, enten på en direkte aflevering eller som idag på opsamling)

Busi = 6 cadiz kind of mandsopdækkede ham og det lykkedes de egentlig med, hvilket var en stor del af grunden til vi var så tamme angrebsmæssigt første times tid.

Gavi 7.5/8 jeg er så vild med Gavi! Han mangler lidt omtanke i en del situationer, men grundet hans teknik og vildskab lykkedes han ofte med det alligevel, som blot 20 årig bliver han et MONSTER ! :thumbup:


Memphis = 5 mod et hold der står så dybt burde hans egenskaber jo egentlig stråle ift. En som Auba og han kom jo sådan set også til flere chancer, men for helvede hvor afsluttede han dem godt nok elendigt!

Ferran = 5 lige ved og næsten slår ingen mand af hesten ( ej det var dårligt men jeg sidder alligevel med følelsen af at med to-tre måneders træning og en små 10 kampe sammen med Dembélé, Raphinha, Ansu og frem for alt LewanGoalski så kan han blive decideret fantastisk !)

Raphinha = 6 har bestemt set bedre ud men var ikke ligefrem dårlig, havde stor del i de første to mål!

Pedri 7 han var ganske god men jeg forventer faktisk efterhånden mere af ham.

Dembélé = 8 gjorde en forskel lige fra starten han bringer bare en masse godt !

LewanGoalski = 9 hold nu kæft hvor er den mand god ! Ved hans mål modtager han bolden, dribler uden om en, skal til at spille den til Raphinha der løber i dybden, 9 ud af 10 havde spillet den, men som en ægte 10er ser han Raphinha løber for tidligt, dribler videre og lægger den rigtige aflevering som en klasse 6er. Tager sprinten helt op og opsnapper som en verdensklasse 9’er bolden lige før forsvareren, han er en verdensklasse 6'er 10'er og 9’er rolled up in one ! :clap: :clap: :clap:


Ansu så jeg slet ikke grundet baby udfordringer men nice han scorede.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Enig i det meste, men synes du er for hård ved Frenkie, som jo trods alt tog motm og for god ved Piqué, som jeg slet ikke kunne lide
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 10/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af thomas »

EasyBuddhist skrev:
søn sep 11, 2022 11:05 am
Jeg var ikke vild med kampen i går. Det mindede for meget om alt for mange kampe de sidste 3 år og kun et mål til Cadiz havde gjort det billede til en kendsgerning. Flere ting sprang i øjnene.

Piqué er færdig. Selv mod et middelmådigt hold, virker han usikker og hans fysiske tilstand gør ham til en konstant risiko i forsvaret. I forhold til de alternativerne, er det individuelle niveau simpelthen blevet for lavt og jeg håber, det var sidste gang i et stykke tid, vi fik ham at se. I det hele taget, så var noget af en downgrade i det centrale forsvar at have Piqué ved siden af Araujo. Man fik simpelthen ikke set det elektriske spil, man har set dernede fra, i særdeleshed, med Garcia og Koundé, men også med AC, som jeg ikke forstår, hvorfor blev fravalgt i går.

Ferran fungerer bare dårligt, nå han skal spille som wide winger. Han har ikke de 1 vs 1 kvaliteter, der skal til for at sætte sin oppasser. Han skal ind og lave løb omkring omkring CB´s. Altså indvendigt og dybt. Spørgsmålet er, hvordan man bedst spiller ham på dette Barca hold, for det kræver, man sætter resten af holdet op efter det. Altså Balde wide og interior enten wide eller tilbage ud mod backen.

Depay er langt fra Lewan. Ikke at det er nogen nyhed, men det er ikke kun niveaumæssigt. Som type er han også langt væk og der er for lidt dynamik, med ham som 9ér, hvilket man også så, hele sidste sæson.

Nuvel, man lavede mange rotationer og det må forventes at sætte sit præg. Jeg kan egentlig godt lide, Xavi fik givet indskifterne spilletid, for det kan vise sig vigtigt senere og her bagefter kampen, kan man jo glæde sig over det.

Bellerin gjorde det fornuftigt, men vi skal nok vente mindst en måned på at se noget, der minder om et topniveau fra ham. Det er lang tid siden, han har spillet, så det skal nok blive langt bedre med tiden. Synes dog han så godt ud for meste, uden at være prangende.

Balde spillede en god kamp og han fortsætter sin imponerende udvikling. Alba synes at være langt væk fra spilletid på nuværende tidspunkt og tak for det!

Godt at forsætte målformen og man fik ikke brugt nogen kræfter på en udebane, hvor man alt for ofte har haft problemer. Man burde være klar til Bayern, i hvert fald så klar, som man kan være på nuværende tidspunkt i genopbygningen. Det kan blive både fugl og fisk.
Jeg synes kampens vigtigste spiller var de Jong. Det var dog uden at gøre noget prangende, men han lykkedes med at få spillet til at hænge nogenlunde sammen og han bidrog meget i defensiven, der stod for svagt. Det har ellers gået lidt bedre for Ferran i nogle kampe, især med hans gode placeringsevne og løb, men i går var det tydeligt, at han ikke har gennembrudsevnen. Raphina og Fati har mere at byde ind med. Man kan ikke andet end frygte Bayern fordi ret beset har det været middelmådige modstanderne (også Sevilla pga aktuel form) som vi har brilleret mod. Men Lewan og Demb får altså slet ikke så nemt ved det mod Bayern og vores backer bliver mere udfordret. Og så vil Busi kunne blive rundbarberet pga manglende hurtighed og han risikerer et par gule kort. Så tilbage til de Jong, så ser jeg ham som nøglespiller mod Bayern, selvom der med ham også er risici, når han for hovedløst mister bolden i fremdrift.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

thomas skrev:
søn sep 11, 2022 11:35 am
EasyBuddhist skrev:
søn sep 11, 2022 11:05 am
Jeg var ikke vild med kampen i går. Det mindede for meget om alt for mange kampe de sidste 3 år og kun et mål til Cadiz havde gjort det billede til en kendsgerning. Flere ting sprang i øjnene.

Piqué er færdig. Selv mod et middelmådigt hold, virker han usikker og hans fysiske tilstand gør ham til en konstant risiko i forsvaret. I forhold til de alternativerne, er det individuelle niveau simpelthen blevet for lavt og jeg håber, det var sidste gang i et stykke tid, vi fik ham at se. I det hele taget, så var noget af en downgrade i det centrale forsvar at have Piqué ved siden af Araujo. Man fik simpelthen ikke set det elektriske spil, man har set dernede fra, i særdeleshed, med Garcia og Koundé, men også med AC, som jeg ikke forstår, hvorfor blev fravalgt i går.

Ferran fungerer bare dårligt, nå han skal spille som wide winger. Han har ikke de 1 vs 1 kvaliteter, der skal til for at sætte sin oppasser. Han skal ind og lave løb omkring omkring CB´s. Altså indvendigt og dybt. Spørgsmålet er, hvordan man bedst spiller ham på dette Barca hold, for det kræver, man sætter resten af holdet op efter det. Altså Balde wide og interior enten wide eller tilbage ud mod backen.

Depay er langt fra Lewan. Ikke at det er nogen nyhed, men det er ikke kun niveaumæssigt. Som type er han også langt væk og der er for lidt dynamik, med ham som 9ér, hvilket man også så, hele sidste sæson.

Nuvel, man lavede mange rotationer og det må forventes at sætte sit præg. Jeg kan egentlig godt lide, Xavi fik givet indskifterne spilletid, for det kan vise sig vigtigt senere og her bagefter kampen, kan man jo glæde sig over det.

Bellerin gjorde det fornuftigt, men vi skal nok vente mindst en måned på at se noget, der minder om et topniveau fra ham. Det er lang tid siden, han har spillet, så det skal nok blive langt bedre med tiden. Synes dog han så godt ud for meste, uden at være prangende.

Balde spillede en god kamp og han fortsætter sin imponerende udvikling. Alba synes at være langt væk fra spilletid på nuværende tidspunkt og tak for det!

Godt at forsætte målformen og man fik ikke brugt nogen kræfter på en udebane, hvor man alt for ofte har haft problemer. Man burde være klar til Bayern, i hvert fald så klar, som man kan være på nuværende tidspunkt i genopbygningen. Det kan blive både fugl og fisk.
Jeg synes kampens vigtigste spiller var de Jong. Det var dog uden at gøre noget prangende, men han lykkedes med at få spillet til at hænge nogenlunde sammen og han bidrog meget i defensiven, der stod for svagt. Det har ellers gået lidt bedre for Ferran i nogle kampe, især med hans gode placeringsevne og løb, men i går var det tydeligt, at han ikke har gennembrudsevnen. Raphina og Fati har mere at byde ind med. Man kan ikke andet end frygte Bayern fordi ret beset har det været middelmådige modstanderne (også Sevilla pga aktuel form) som vi har brilleret mod. Men Lewan og Demb får altså slet ikke så nemt ved det mod Bayern og vores backer bliver mere udfordret. Og så vil Busi kunne blive rundbarberet pga manglende hurtighed og han risikerer et par gule kort. Så tilbage til de Jong, så ser jeg ham som nøglespiller mod Bayern, selvom der med ham også er risici, når han for hovedløst mister bolden i fremdrift.
I forhold til Bayern, så vil Koundé, Pedri, Lewa og Dembele være på banen i modsætning til i går. Jeg hæfter mig ved kampen mod Sociedad, som viste meget af det niveau, der skal til mod tyskerne. Men ja, det bliver spændende at se holdet matchet mod en top modstander
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: 10/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af DrGink »

Jeg frygter kampen mod Bayern. Nu så jeg ikke cadiz kampen, men jeg synes enormt meget af spillet tidligere er bygget op om enkeltmandspræstationer. Det har været det individuelle der har båret os gennem kampene. Det går mod mindre hold, men mod absolutte tophold risikerer man en afklapsning. Omvendt kan det også sagtens ende med sejr. Men det bliver en helt anderledes kamp end det vi har været vidne til hidtil i sæsonen og jeg tror det er svært at konkludere for meget på resultaterne indtil videre.

Håber på følgende opstilling:
MAtS
Kounde - garcia/AC - Araujo - Balde
FdJ
Gavi - Pedri
Dembele - lewan - Fati/Raphinha

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
søn sep 11, 2022 12:10 pm
Jeg frygter kampen mod Bayern. Nu så jeg ikke cadiz kampen, men jeg synes enormt meget af spillet tidligere er bygget op om enkeltmandspræstationer. Det har været det individuelle der har båret os gennem kampene. Det går mod mindre hold, men mod absolutte tophold risikerer man en afklapsning. Omvendt kan det også sagtens ende med sejr. Men det bliver en helt anderledes kamp end det vi har været vidne til hidtil i sæsonen og jeg tror det er svært at konkludere for meget på resultaterne indtil videre.

Håber på følgende opstilling:
MAtS
Kounde - garcia/AC - Araujo - Balde
FdJ
Gavi - Pedri
Dembele - lewan - Fati/Raphinha
Det er sjovt, jeg har det lige omvendt. Jeg føler mig langt tryggere ved, man ved, man har individuel styrke på banen
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 10/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Jeg tænker bestemt drGink er enig i individuel kvalitet er vigtigt, men at vi ikke har haft en lige så klar linje som f.eks. Bayern og jo heller ikke så sammenspillet en trup, ( ja sorry drGink jeg gætter lige på dine vegne :grin: )



Jeg synes bestemt heller ikke vi har så klar en implementeret linje som Bayern eller City, men sammenlignet med Koeman tiden så er der jo faktisk en ret klar rød tråd ift. Hvad Xavis vision er og ift. Hvor kort tid han har haft og især hvor kort tid de nye kvalitets signings har haft sammen så synes jeg satme det fungerer godt ! ( vores målscore efter sæsonen er startet er vel 20-2 eller sådan noget!!!) Når det er sagt så ja Bayern kampen bliver noget helt andet!


Btw. Easy jeg gav jo også Frenkie et 7 tal i min vurdering og det eneste negative jeg kommenterede var at han var lidt ude af position nogle gange.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: 10/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af DrGink »

Magnus Frost skrev:
søn sep 11, 2022 1:45 pm
Jeg tænker bestemt drGink er enig i individuel kvalitet er vigtigt, men at vi ikke har haft en lige så klar linje som f.eks. Bayern og jo heller ikke så sammenspillet en trup, ( ja sorry drGink jeg gætter lige på dine vegne :grin: )



Jeg synes bestemt heller ikke vi har så klar en implementeret linje som Bayern eller City, men sammenlignet med Koeman tiden så er der jo faktisk en ret klar rød tråd ift. Hvad Xavis vision er og ift. Hvor kort tid han har haft og især hvor kort tid de nye kvalitets signings har haft sammen så synes jeg satme det fungerer godt ! ( vores målscore efter sæsonen er startet er vel 20-2 eller sådan noget!!!) Når det er sagt så ja Bayern kampen bliver noget helt andet!


Btw. Easy jeg gav jo også Frenkie et 7 tal i min vurdering og det eneste negative jeg kommenterede var at han var lidt ude af position nogle gange.
Så længe du gætter rigtigt kan du bare fortsætte :lol:

Jeg føler mig også meget sikrere i de mindre kampe fordi der er så meget individuel kvalitet. De kan simpelthen ikke holde vores spillere fra at score i 90 minutter. Vi må se om det er nok mod Bayern. Real har jo nærmest hele deres stil bygget om om individuelle spillere og det lader jo til at gå meget godt. På sigt synes jeg dog vi bør have noget mere end det og det tænker jeg også vi får.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 10/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

EasyBuddhist skrev:
søn sep 11, 2022 10:37 pm
Fed breakdown!
Med hans pointe om at man skal være hurtigt opfattende i det opbyggende spil fra cb kæden ville AC jo give bedre mening end Araujo, meeeen Araujo er bare for god i duel spillet til ikke at have på banen mod så gode modstandere! Jeg tror også på lige præcis den opstilling! Om Gavi og Balde så måske er lige lovlig meget teenagere i deres beslutninger er så lige sagen og Frenkie var jo bedre end Busi sidst såååå, men no way Xavi vælger at se bort fra Busis erfaring til SÅ stor en kamp.

Og ja jeg er generelt en optimist men jeg tror sgu heller ikke på vi kan klare Bayern endnu.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Det kunne være fedt med en Bayern VS Barca tråd :thumbup:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster