Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 122 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Isageren skrev:
tors sep 01, 2022 6:21 pm
Barca80 skrev:
tors sep 01, 2022 6:17 pm
Nu når man har skidt på backerne et langt stykke denne sommer, med to ekstrem middelmådige spillere, og det endda i allersidste transferdag, så er den eneste redning, at man køber en klasse DM. Det kan være Ruben Neves eller en anden.

Hvis der heller ikke købes en klasse DM, så synes jeg at kvaliteten af dette transfervindue går fra at være fantastisk til at være blot overmiddel. :sad:
Vi har hentet Alonso, AC, Kessie, Lewa, Raphinha, Kounde, Bellerin for samlet 150 mio euro, mens vi har lejet Abde, Dest, Collado, Umtiti, Lenglet, plus vi har solgt Auba, Coutinho, Braithwaite, Mingueza, Neto, Jutgla, Puig for omkring 50 mio. Det er sket to somre efter at vi var dømt til bankerot på grund af vores tidligere ledelse, og en sommer efter vi mistede Messi. Det er fandme imponerende stadig at tillade sig at være utilfreds.
Enig

Hvis nogen for tre måneder siden havde sagt:

“Til august har vi Lewandowski” havde jeg svaret, “ah come on, være nu realistisk!”

Det samme kan siges individuelt om:
Dembele
Raphinha
Og ikke mindst Kounde

Hvis nogen havde sagt at vi ville få alle fire + AC og Kessie samt nogle gratis overgangsspillere + begyndende lønrevolution ville have anset dem for at være KOMPLET UREALISTISKE.

Viser sig det faktisk var realistisk.

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 122 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Hristo skrev:
tors sep 01, 2022 6:33 pm
Isageren skrev:
tors sep 01, 2022 6:21 pm
Barca80 skrev:
tors sep 01, 2022 6:17 pm
Nu når man har skidt på backerne et langt stykke denne sommer, med to ekstrem middelmådige spillere, og det endda i allersidste transferdag, så er den eneste redning, at man køber en klasse DM. Det kan være Ruben Neves eller en anden.

Hvis der heller ikke købes en klasse DM, så synes jeg at kvaliteten af dette transfervindue går fra at være fantastisk til at være blot overmiddel. :sad:
Vi har hentet Alonso, AC, Kessie, Lewa, Raphinha, Kounde, Bellerin for samlet 150 mio euro, mens vi har lejet Abde, Dest, Collado, Umtiti, Lenglet, plus vi har solgt Auba, Coutinho, Braithwaite, Mingueza, Neto, Jutgla, Puig for omkring 50 mio. Det er sket to somre efter at vi var dømt til bankerot på grund af vores tidligere ledelse, og en sommer efter vi mistede Messi. Det er fandme imponerende stadig at tillade sig at være utilfreds.
Enig

Hvis nogen for tre måneder siden havde sagt:

“Til august har vi Lewandowski” havde jeg svaret, “ah come on, være nu realistisk!”

Det samme kan siges individuelt om:
Dembele
Raphinha
Og ikke mindst Kounde

Hvis nogen havde sagt at vi ville få alle fire + AC og Kessie samt nogle gratis overgangsspillere + begyndende lønrevolution ville have anset dem for at være KOMPLET UREALISTISKE.

Viser sig det faktisk var realistisk.
Og bare lige som ekstra detalje:
Tænk hvor meget lort og hvor mange elendige beslutninger den nuværende ledelse har skulle agere ud fra. At de har henter superspillere til en ordentlig løn er jo i sig selv en bedrift. At de er langt med at rydde op i bunken af dårlige beslutninger er jo også en kæmpe opgave, som de er godt igang med.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Hristo skrev:
tors sep 01, 2022 6:40 pm
Hristo skrev:
tors sep 01, 2022 6:33 pm
Isageren skrev:
tors sep 01, 2022 6:21 pm
Barca80 skrev:
tors sep 01, 2022 6:17 pm
Nu når man har skidt på backerne et langt stykke denne sommer, med to ekstrem middelmådige spillere, og det endda i allersidste transferdag, så er den eneste redning, at man køber en klasse DM. Det kan være Ruben Neves eller en anden.

Hvis der heller ikke købes en klasse DM, så synes jeg at kvaliteten af dette transfervindue går fra at være fantastisk til at være blot overmiddel. :sad:
Vi har hentet Alonso, AC, Kessie, Lewa, Raphinha, Kounde, Bellerin for samlet 150 mio euro, mens vi har lejet Abde, Dest, Collado, Umtiti, Lenglet, plus vi har solgt Auba, Coutinho, Braithwaite, Mingueza, Neto, Jutgla, Puig for omkring 50 mio. Det er sket to somre efter at vi var dømt til bankerot på grund af vores tidligere ledelse, og en sommer efter vi mistede Messi. Det er fandme imponerende stadig at tillade sig at være utilfreds.
Enig

Hvis nogen for tre måneder siden havde sagt:

“Til august har vi Lewandowski” havde jeg svaret, “ah come on, være nu realistisk!”

Det samme kan siges individuelt om:
Dembele
Raphinha
Og ikke mindst Kounde

Hvis nogen havde sagt at vi ville få alle fire + AC og Kessie samt nogle gratis overgangsspillere + begyndende lønrevolution ville have anset dem for at være KOMPLET UREALISTISKE.

Viser sig det faktisk var realistisk.
Og bare lige som ekstra detalje:
Tænk hvor meget lort og hvor mange elendige beslutninger den nuværende ledelse har skulle agere ud fra. At de har henter superspillere til en ordentlig løn er jo i sig selv en bedrift. At de er langt med at rydde op i bunken af dårlige beslutninger er jo også en kæmpe opgave, som de er godt igang med.
For mig er Kounde den bedste transfer denne sommer. Det skyldes at han er en ung klasse spiller og kan dække både CB og HB. Han kan bruges i over 10 år for den pris man har givet.

Når man vælger at forlænge med Dembele og køber Ferran Torres i vinters, så synes jeg at Raphinha er overflødig, især til den pris. Han bidrager mere til bredden end at styrke holdet.

Kessie er god, men bliver nok ikke brugt meget. Igen er det en spiller relateret til bredden.

AC ser lovende ud, men når man har Araujo, Garcia og Kounde i forvejen, så føles han ikke livsnødvendig, men bidrager mere til bredden.

Lewandowski er stadig verdensklasse, men hvor længe holder han?

Det er nogle gode navne man har fået, men det er mest BREDDEN man har forbedret. Det er naturligvis godt at forbedre bredden, men ikke på bekostning at forsømme andre positioner som halter.

Det er PRIORITERINGERNE jeg er utilfredse med. I stedet for Raphina kunne man fx købt en klasse DM eller VB/HB. I stedet for at fokusere på Bernado kunne man fokusere på andre positioner. Det er min anke.
Senest rettet af Barca80 tors sep 01, 2022 7:05 pm, rettet i alt 2 gange.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tors sep 01, 2022 6:56 pm
Kan man stole på det der?

Syntes der bliver meldt 3m€ i danske medier..?

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Er der en speciel grund til at Gerard Romero ikke vil afsløre navnet på den KÆMPE OVERRASKELSE, som vil sætte hele fodboldverdenen ned på knæ i løbet af i dag?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
tors sep 01, 2022 7:17 pm
Er der en speciel grund til at Gerard Romero ikke vil afsløre navnet på den KÆMPE OVERRASKELSE, som vil sætte hele fodboldverdenen ned på knæ i løbet af i dag?
Måske for ikke at påvirke forhandlingerne.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Isageren skrev:
tors sep 01, 2022 7:34 pm
Barca80 skrev:
tors sep 01, 2022 7:17 pm
Er der en speciel grund til at Gerard Romero ikke vil afsløre navnet på den KÆMPE OVERRASKELSE, som vil sætte hele fodboldverdenen ned på knæ i løbet af i dag?
Måske for ikke at påvirke forhandlingerne.
Neymar?
Ronaldo?
Messi?
Mbappe?
Bernardo?
Ruben Neves?
Hvem?

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

City har vundet det her vindue, men vi tager en solid andenplads. AC, Kessie, Koundé, Raphinha og Lewandowski. Langt større PR muskler end sidste sæson, kæmpe sponsor i form af Spotify, en god håndfuld spillere sendt afsted, lønnen nedsat betragteligt, god stemning i truppen, uprofessionelisme bliver straffet, der er flere fans på stadion og vigtigst af alt:

Vi mærker et håb igen.

Måske ikke et håb i form af CHL trofæet, men bare tanken om at vi kan score et par mål, vinde på de svære baner, have en chance i La Liga og Copaen etc. Jeg har virkelig svært ved at se hvad man kan være utilfreds over. Det eneste jeg glæder mig til er at Gerard Romero bliver lidt stille igen. Hans Twitter er mere eksplosiv end Trump's var, her under transferperioden.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Antimadridista skrev:
tors sep 01, 2022 7:04 pm
EasyBuddhist skrev:
tors sep 01, 2022 6:56 pm
Kan man stole på det der?

Syntes der bliver meldt 3m€ i danske medier..?
svineri at han kræver penge for at forlade klubben.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

På Twitter nævnes det flere steder at Alba alligevel forlader klubben, at Piqué tager til Atletico og at Nabil Fekir bliver købt :eek:

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Tello skrev:
tors sep 01, 2022 8:05 pm
På Twitter nævnes det flere steder at Alba alligevel forlader klubben, at Piqué tager til Atletico og at Nabil Fekir bliver købt :eek:
Fekir forhandler så vidt jeg har læst mindre løn hos Betis. Alba og Pique bliver, jeg tror ikke der er nogen som vil tage deres løn og deres alder er en udfordring.

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Tello skrev:
tors sep 01, 2022 8:05 pm
På Twitter nævnes det flere steder at Alba alligevel forlader klubben, at Piqué tager til Atletico og at Nabil Fekir bliver købt :eek:
1. Fint
2. Fint
3. What!? Hvad I alverden skal vi med endnu en midtbanespiller? Håber virkelig ikke det er den store “surprise”.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Og nu læser jeg rygter om fucking Pulisic.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Tello skrev:
tors sep 01, 2022 8:15 pm
Og nu læser jeg rygter om fucking Pulisic.
Jeg tror du læser fra nogen sketchy twitter-profiler af. Ser ingen troværdige journalister snakke om Pulisic.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster