Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan sgu godt være. Men omvendt er det underligt at man vil hente Alonso når balde og Alba er i truppen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Men altså nu hvor vi sender dest videre så skal vi vel have en hb?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DrGink
Indlæg: 686
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 661 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
ons aug 31, 2022 10:15 pm
Rekick skrev:
ons aug 31, 2022 10:11 pm
Piquénbauer skrev:
ons aug 31, 2022 9:58 pm
BREAKING: FC Barcelona & Inter Milan have reached principle agreement for a loan of Jordi Alba. @gerardromero

Det kan vidst kun være for at gøre plads til Bernardo at man sender Alba afsted.
Ja, og fordi at han har en elendig attitude og er ringe på banen.
Mener du ikke BÅLringe? :grin:

DrGink
Indlæg: 686
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 661 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Piquénbauer skrev:
ons aug 31, 2022 10:45 pm
Men altså nu hvor vi sender dest videre så skal vi vel have en hb?
Mon ikke det bliver ham fra Dortmund. Det er vel et okay forsøg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
ons aug 31, 2022 11:11 pm
Piquénbauer skrev:
ons aug 31, 2022 10:45 pm
Men altså nu hvor vi sender dest videre så skal vi vel have en hb?
Mon ikke det bliver ham fra Dortmund. Det er vel et okay forsøg
Så vil jeg nok hellere tage chancen med Hamari, som har en bedre profil og er langt billigere. Rygterne går dog kraftigt på Bellerin i øjeblikket, som vist kun venter på et opkald fra Barca i vinduets sidste timer.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 686
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 661 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
ons aug 31, 2022 11:15 pm
DrGink skrev:
ons aug 31, 2022 11:11 pm
Piquénbauer skrev:
ons aug 31, 2022 10:45 pm
Men altså nu hvor vi sender dest videre så skal vi vel have en hb?
Mon ikke det bliver ham fra Dortmund. Det er vel et okay forsøg
Så vil jeg nok hellere tage chancen med Hamari, som har en bedre profil og er langt billigere. Rygterne går dog kraftigt på Bellerin i øjeblikket, som vist kun venter på et opkald fra Barca i vinduets sidste timer.
Jeg er ved at være klar på ethvert forsøg efterhånden. Køb 2 og sats på én af dem virker

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2639
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

DrGink skrev:
ons aug 31, 2022 11:16 pm
EasyBuddhist skrev:
ons aug 31, 2022 11:15 pm
DrGink skrev:
ons aug 31, 2022 11:11 pm
Piquénbauer skrev:
ons aug 31, 2022 10:45 pm
Men altså nu hvor vi sender dest videre så skal vi vel have en hb?
Mon ikke det bliver ham fra Dortmund. Det er vel et okay forsøg
Så vil jeg nok hellere tage chancen med Hamari, som har en bedre profil og er langt billigere. Rygterne går dog kraftigt på Bellerin i øjeblikket, som vist kun venter på et opkald fra Barca i vinduets sidste timer.
Jeg er ved at være klar på ethvert forsøg efterhånden. Køb 2 og sats på én af dem virker
Jeg ville bare hente Hamari eller Julian Araújo. Problemet med Bellerin er at han minder vel for meget om Roberto? Under alle omstændigheder er de bedre end Dest på nuværende tidspunkt. Hvad sker der med Pjanic hvis vi henter Bernardo? Er det så ikke farvel?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1768
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Alonso er bare pis og papir imo. Man skulle gå efter Gaya.

Og Alba er bare en skændsel, han skal bare væk i en fart. Man kan ikke engang smide et billede op med Alba på Barcas sociale medier før der går bål og brand i den. Han er efterhånden forhadt af mange Barca fans.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2639
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Bernardo bliver i City. Det har han udtalt. Alba skal væk af økonomiske årsager som jeg ser det, og så også af fodboldmæssige. Dest af spillemæssige. Helt ærligt, vi ødelægger ikke rigtig noget ved at skille os af med Alba og Dest, hvis vi kan finde habile erstatninger. De bringer ikke nok til at græde over dette. Hvis vi kan beholde Auba, så vil jeg sku hellere af med Alba.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »



Bernardo siger at han bliver hos Man City. Ved at sende Alba til Inter sparer man en smule på lønnen, men hvem skulle det ekstra råderum bruges på? Alonso er formentlig en del af Aubameyang handlen. Der går stadigvæk rygter om Meunier fra Dortmund er en mulighed. Det bliver i hvert fald hektiske 24 timer indtil transfervinduet lukker.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Én ting er dog sikkert. Laporta og Alemeny får i hvertfald pizza i morgen aften.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1768
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Gerard Romero siger, at det er spil for galleriet når Bernando Silva benægter at han forlader klubben. Og løgn når City afviser at de er blevet kontaktet af andre klubber angående Bernando Silva. Gerard Romero kalder det højst sandsynligt at Bernando Silva havner hos Barca i allersidste transferdag :eek:

Jeg ønsker ikke Bernando Silva! Det skyldes følgende:

(Jeg har lavet et lignende opslag før, men her er måske lidt mere uddybning)

* Bernando Silva er en profil i Premier League. Han har gjort det godt over en årrække. Stor profil i PL var Hazard, Bale og Coutinho også. Ja enhver spiller som Barca køber er en sats. Bernando Silva er dog ikke bare en sats, men en stor sats når man tager hans pris i betragtning. Han vil højst sandsynligt koste et beløb mellem 75 og 100 mio. euro.

* Når man tænker på at Bernando Silva er en stor sats, så skal man også tage følgende i betragtning - han er ikke i start eller midt tyverne, men 28 år. Det betyder, at hvis han flopper eller underpræsterer i Barca (fx i 1 eller 2 sæsoner), så vil det være rigtig svært at komme af med ham som +30 år. Man hænger på ham og hans løn. Hans værdi vil falde meget og den høje pris man gav for ham vil gå til spilde. Altså lidt ligesom Coutinho, Griezmann og andre eksempler.

* En ting er om Bernando Silva flopper eller ej, samt om han er pengene værd eller ej. Et andet spørgsmål er, om man har behov for endnu en midtbanespiller? Er det den position man har mest behov for at styrke? Jeg synes man har meget variation på midtbanen allerede. Pedri er kreativ, Gavi er aggressiv, FdJ kan lidt af det hele, Kessié er fysisk stærk osv. Man har stortset alle midtbane aspekter i truppen.

* Et køb af Bernando Silva vil sige, at man bruger penge på offensiven. Det synes jeg er unødvendigt, da offensiven er styrket mere end nogensinde denne sommer: Lewandowski og Raphinha til høje priser. En Dembele som er bedre end nogensinde. En mere fit Ansu Fati. Og det ser heller ikke ud til at Aubameyang og måske Depay forlader klubben denne sommer. Pointen er, at Barca måske har verdens stærkeste eller bredeste offensiv. Derfor er der ikke behov for en offensiv midtbane som Bernando Silva. Man har jo også Pedri allerede som offensiv midt.

* Offensiven er på plads! Men defensiven kan stadig styrkes i den grad. Back positionerne og især DM positionen kan styrkes. Så i stedet for at gå efter en offensiv Bernando Silva, så brug penge på fx Ruben Neves som DM. Eller køb en verdensklasse HB eller VB. Hvis Bernando Silva bliver købt, samtidig med at man køber backer på anden eller tredje hylde, synes jeg at det er endnu et eksempel på, at defensiven nedprioriteres ift. offensiven.

Derfor er min sidste kommentar: DROP BERNANDO SILVA OG KØB RUBEN NEVES I STEDET! :thumbup:

DrGink
Indlæg: 686
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 661 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Er der en grund til at du bliver ved med at kalde ham Bernando i stedet for Bernardo?

Jeg er enig i mange af dine punkter. Det virker som en vild og over-the-top unødvendig signing.

Jeg har intet imod manden og han ville sikkert også være god for Barca, men behovet er der bare ikke med mangel på en DM og en HB.

Neves er vel bare ikke det vi søger defensivt? Hvis han ikke er alt for dyr(han spiller jo for en PL-klub) synes jeg også man bør gøre forsøget. Som tidligere skrevet mener jeg ikke der findes en fuld erstatning for Busquets-prime. Ved FdJ får du en person hvis store styrke er ball-carrying (han kan nu også så meget andet). Ved Kessie får du et fysisk defensivt monster. Ved Neves får man nok mere en klassisk dybtliggende playmaker.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Vi har mange midtbane spillere og vi har mange offensive kræfter !

Men udover Gavi og Pedri hvem har vi så af offensive midtbane folk ? Og kan Gavi egentlig fungere som en 10er?

Ja Bernardo er da et sats, men det er hele den her mølle med at købe gode spillere jo!

Og han passer bare perfekt til Xavis system!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1768
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Udlejning af Sergino Dest til AC Milan, UDEN forpligtet køb, er altså ikke særlig smart. Han bør bare sælges nu når hans markedsværdi er relativ høj; 18 mio. euro.

Hans markedsværdi kommer til at falde under hans ophold i AC Milan. Jeg er nemlig sikker på, at Dest ikke får meget spilletid i AC Milan. Han skal nemlig kæmpe imod Calabria og rutineret Florenzi, samt Tomori som også kan spille HB. Hvis Dest sidder på bænken store dele af sæsonen, så vil hans værdi også falde markant og Barca vil få en værdiløs Dest retur. Derfor sælg ham nu, uanset om det er til lidt under markedsværdi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster