Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Magnus Frost skrev:
tirs aug 30, 2022 5:00 pm
DrGink skrev:
tirs aug 30, 2022 4:02 pm
Med Baldes start forstår jeg ikke man skal købe Alonso. Specielt ikke sålænge dest også er i truppen. Alba og Balde burde være rigeligt til rotation og hvis en bliver skadet er Dest fin som panik-løsning. Kan ikke se hvilken rolle Alonso skulle have som ville være tiltrækkende for ham og som ikke samtidig ville kompromittere Baldes udvikling eller være fråds i forhold til Alba.


Fuldstændig enig!


Men hvad med Wan for Dest byttehandel. Er det ikke en win win ( især hvis man tager ham på lån og ser ham an først)
Han er meget god defensivt, ikke? Men mangler lidt offensivt. Det er sikkert fint på højre back, men så mister man dækningen på venstre back som dest giver. Det er sikkert fint.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Al-Nassr FC President on Twitter: "I woke up and got 324 messages on my phone. I swear to God, we have nothing to do with Barcelona, and I swear to God, we have nothing to do with Pjanic negotiations. Our team is complete and our contracts are based on technical reports."
LOL. Er det Barca ledelsens desperate forsøg på at komme af med spillere før lukketid?

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Hmmm er en defensivt stærk vb som Wan egentlig ikke præcis det vi har brug for ?

I kampe mod valladolid og lignende er Balde/Alba ( eller ingen vb) vel det smarteste

Og mod Real og lignende har vi Araujo på hb men ingen defensivt stærk vb
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Magnus Frost skrev:
tirs aug 30, 2022 7:15 pm
Hmmm er en defensivt stærk vb som Wan egentlig ikke præcis det vi har brug for ?

I kampe mod valladolid og lignende er Balde/Alba ( eller ingen vb) vel det smarteste

Og mod Real og lignende har vi Araujo på hb men ingen defensivt stærk vb
Er Wan ikke hb?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

DrGink skrev:
tirs aug 30, 2022 7:15 pm
Magnus Frost skrev:
tirs aug 30, 2022 7:15 pm
Hmmm er en defensivt stærk vb som Wan egentlig ikke præcis det vi har brug for ?

I kampe mod valladolid og lignende er Balde/Alba ( eller ingen vb) vel det smarteste

Og mod Real og lignende har vi Araujo på hb men ingen defensivt stærk vb
Er Wan ikke hb?
Det er meget sjovt i kalder ham Wan. Tror vi er ved at hente en asiatisk spiller, men jeg vil også begynde at kalde ham Wan.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
tirs aug 30, 2022 5:14 pm
Isageren skrev:
tirs aug 30, 2022 5:05 pm
Barca80 skrev:
tirs aug 30, 2022 5:02 pm
BREAKING: Marcos Alonso to Barcelona is 100% DONE. [@gerardromero]
Nneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjj!! 😑😑😑

Hvilken person sidder på et Barca kontor og beslutter disse transfers!!? Hvem, jeg vil have navn??!! Jeg fatter simpelthen ikke!!
Rolig, han er god, og jeg har hellere lyst til at spille med ham end Alba, som også lyder til at være planen.
Øhh nej. Han er bestemt ikke god, men ekstrem middelmådig. Han er snart 32 år. Han har hverken fart eller energi. Han er endnu en overflødig spiller i truppen. Så nej tak.
Han præsterede rigtig fint sidste år for Chelsea, i en langt hurtigere og fysisk liga. Han spillede fænomenalt i flere kampe jeg så, mod United, Real, Juve og mod Tottenham. Han har gode stats, og er i det hele taget meget mere sulten end Alba, som bare virker til at være ligeglad hver gang han går på banen. Vi kan ikke bare have Balde ude på den VB i en hel sæson.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

DrGink skrev:
tirs aug 30, 2022 7:15 pm
Magnus Frost skrev:
tirs aug 30, 2022 7:15 pm
Hmmm er en defensivt stærk vb som Wan egentlig ikke præcis det vi har brug for ?

I kampe mod valladolid og lignende er Balde/Alba ( eller ingen vb) vel det smarteste

Og mod Real og lignende har vi Araujo på hb men ingen defensivt stærk vb
Er Wan ikke hb?
Jo det er han sgu da( doooh :oops: ) Men så en anden defensivt stærk vb :grin: !

Men egentlig, er det så så nødvendigt med en venstrebenet vb hvis det primære fokus er defensivt og man har cb'ere der er glimrende til at spille bolden fremadrettet?

Det er jo ikke en ny Alba vi har brug for imod de helt store hold og til de små hold har vi både Balde, Alba og muligheden for 3-4-3
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Er det ikke netop derfor, at man gerne vil købe Alonso - en defensiv orienteret venstreback.

Med tilføjelsen af Alonso har man lige pludseligt mulighed for at sætte en start-11, der på dødbolde vil være rigtigt stærke; Pique, AC, Araujo, Alonso, Lewan og Busq. Det er jo fuldstændig uset i Barcelona regi...

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »



Heldigvis ser det ud til at vi ikke henter Wan-Bissaka. Det ville være et kæmpe skridt tilbage, han er en skrækkelig spiller.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Madameskrald skrev:
tirs aug 30, 2022 9:55 pm
Er det ikke netop derfor, at man gerne vil købe Alonso - en defensiv orienteret venstreback.

Med tilføjelsen af Alonso har man lige pludseligt mulighed for at sætte en start-11, der på dødbolde vil være rigtigt stærke; Pique, AC, Araujo, Alonso, Lewan og Busq. Det er jo fuldstændig uset i Barcelona regi...
Busquets?
Ham og dødbolde er en by i Rusland.
Jeg vil bytte ham med Kessie på din liste ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Jeg forstår ikke hvorfor skal man altid vente til allersidste transfer dag for at sælge eller købe en spiller??
Synes det er meget uretfærdigt, specielt for dem der skal væk.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Det er fordi det tangerer poker. Du må ik blinke….

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Madameskrald skrev:
tirs aug 30, 2022 9:55 pm
Er det ikke netop derfor, at man gerne vil købe Alonso - en defensiv orienteret venstreback.

Med tilføjelsen af Alonso har man lige pludseligt mulighed for at sætte en start-11, der på dødbolde vil være rigtigt stærke; Pique, AC, Araujo, Alonso, Lewan og Busq. Det er jo fuldstændig uset i Barcelona regi...


Men han er vel ikke ret god defensivt? Så hellere Azpilicueta da.

Men ja hvad ved jeg? Jeg har tidligere troet Coutinho ville passe perfekt til barca, at der var stor chance for Raphinha ville være elendig og at Puig ville få en stor karriere i Barca sååå....
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Ville være skønt at sælge Pjanic og Auba da de er gamle, højtlønnede og reserver.

Braitwaite skal selvfølgelig også bare væk.

Dest vil jeg hellere beholde, hvis alternativet er Meunier, som jeg ikke ser et stort lys eller fremtid i. En klasse-hb med fremtid i ville være en anden snak, men han findes vist ikke på markedet. Så giv Dest chancen i år.

Fint med ny vb (og er egentlig ok med Alonso, selvom jeg klart foretrækker Galan), men hvis hverken Balde lejes ud eller Alba sælges, synes jeg det er for meget.

Depay vil jeg egentlig gerne beholde (vi får jo nok ikke penge for ham), hvis Auba ryger. Hans løn er ikke koloenorm, men han giver bredde og muligheder til angrebet.

Kommer vi af med Pjanic, Auba og Braithwaite og dermed sparer deres løn, så er jeg egentlig godt tilfreds.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Lopezzz skrev:
tirs aug 30, 2022 11:04 pm
Madameskrald skrev:
tirs aug 30, 2022 9:55 pm
Er det ikke netop derfor, at man gerne vil købe Alonso - en defensiv orienteret venstreback.

Med tilføjelsen af Alonso har man lige pludseligt mulighed for at sætte en start-11, der på dødbolde vil være rigtigt stærke; Pique, AC, Araujo, Alonso, Lewan og Busq. Det er jo fuldstændig uset i Barcelona regi...
Busquets?
Ham og dødbolde er en by i Rusland.
Jeg vil bytte ham med Kessie på din liste ;-)
Han slår Gavi ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 30 gæster