Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

https://www.capology.com/club/barcelona/salaries/

Jeg ved ikke hvor du har dine tal fra. De tjener også alt, alt for meget men de jong tjener langt mere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
man aug 29, 2022 4:01 pm
https://www.capology.com/club/barcelona/salaries/

Jeg ved ikke hvor du har dine tal fra. De tjener også alt, alt for meget men de jong tjener langt mere.
Med deferred Wages kommer Pique og Busi op på 50 mio euro. Det har været meget i medierne. Jeg ved ikke hvor god den der kilde er, for der står at Umtiti får 20 brutto, hvilket jeg ved ikke er rigtigt.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Har du et link hvor man kan læse om det?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

https://www.sportbible.com/football/bar ... 7.amp.html

Jeg fandt det her. Men det giver jo ærlig talt ingen mening. Det er flere års løn som de skulle have udskudt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
man aug 29, 2022 4:17 pm
https://www.sportbible.com/football/bar ... 7.amp.html

Jeg fandt det her. Men det giver jo ærlig talt ingen mening. Det er flere års løn som de skulle have udskudt.
Nej, det er kun sidste års deferred. Faktum er at de heller ikke “elsker” klubben. De elskede også den kontrakt de fik af Bartomeu, og nu holder de fast på den. Kan du huske Pique der sagde at han ville være den første til at gå til siden, da vi tabte 2-8, se nu. Det handler om penge, og har gjort det længe.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Når vi taler om at "gå ned i løn", så synes jeg helt klart, at de såkaldte klubmænd skal "vise vejen" for de andre. Busquest, Alba og Pique har vanvittige lønninger og må være eksemplariske. Hvis de som kaptajner accepterer lønnedgang som de første, så vil det også bane vejen for andre.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

BREAKING: Marcos Alonso will be the new player of Barcelona.

[Gerard Romero ]
Nejjj, why?? 😢

Jeg kan leve med denne handel, hvis Alba smutter, ellers ikke!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
man aug 29, 2022 4:58 pm
Når vi taler om at "gå ned i løn", så synes jeg helt klart, at de såkaldte klubmænd skal "vise vejen" for de andre. Busquest, Alba og Pique har vanvittige lønninger og må være eksemplariske. Hvis de som kaptajner accepterer lønnedgang som de første, så vil det også bane vejen for andre.
Se, her er jeg uenig. De er ikke små børn, og ingen behøver at skulle vise noget for nogen. De tjener alle en absurd løn, og bør alle gå ned i løn. Hvis FDJ har brug for nogen til at "vise vejen" hvad siger det ikke om hans menneskelige og leder egenskaber? De er alle sammen voksne nok til at have en samvittighed. Hvis de gik ud og var ærlige og i morgen sagde; "Vi har ikke et særligt forhold til klubben, men vi kan lide vores løn og det er en dejlig by" så ville jeg sætte pris på deres ærlighed.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Må jeg bede en stille bøn om at tråden transferrygter ikke er stedet for at diskutere om den ene eller anden spillers kontrakt er rimelig eller ej.

Den tråd ku f.eks hedde kontrakter.

Det bare fordi jeg er rigtig nysgerrig ift. Transferrygter og ret ligeglad, måske endda lidt frustreret, over igen igen igen at høre om eksisterende barca spilleres kontrakter i tråden transferrygter !
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Isageren skrev:
man aug 29, 2022 4:30 pm
Piquénbauer skrev:
man aug 29, 2022 4:17 pm
https://www.sportbible.com/football/bar ... 7.amp.html

Jeg fandt det her. Men det giver jo ærlig talt ingen mening. Det er flere års løn som de skulle have udskudt.
Nej, det er kun sidste års deferred. Faktum er at de heller ikke “elsker” klubben. De elskede også den kontrakt de fik af Bartomeu, og nu holder de fast på den. Kan du huske Pique der sagde at han ville være den første til at gå til siden, da vi tabte 2-8, se nu. Det handler om penge, og har gjort det længe.
Præcis og så giver det ingen mening overhovedet. De tjener lige netop ikke de beløb pr år så hvordan pokker kan klubben skylde dem 50+ mio? Det giver absolut ingen mening.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
man aug 29, 2022 5:41 pm
Isageren skrev:
man aug 29, 2022 4:30 pm
Piquénbauer skrev:
man aug 29, 2022 4:17 pm
https://www.sportbible.com/football/bar ... 7.amp.html

Jeg fandt det her. Men det giver jo ærlig talt ingen mening. Det er flere års løn som de skulle have udskudt.
Nej, det er kun sidste års deferred. Faktum er at de heller ikke “elsker” klubben. De elskede også den kontrakt de fik af Bartomeu, og nu holder de fast på den. Kan du huske Pique der sagde at han ville være den første til at gå til siden, da vi tabte 2-8, se nu. Det handler om penge, og har gjort det længe.
Præcis og så giver det ingen mening overhovedet. De tjener lige netop ikke de beløb pr år så hvordan pokker kan klubben skylde dem 50+ mio? Det giver absolut ingen mening.
De har måske skubbet 15 brutto eller noget. Jeg har også set og læst andre steder at Pique havde og stadig har en løn på 20 m netto. Husk at han forlængede samme terrorist kontrakt til 2024, som den FDJ skrev under på. 7 dage før Barto dimiterede. De er begge kriminelle.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Men det giver stadig ingen mening. Hvordan kan klubben nogensinde skylde dem 50 mio når deres årsløn ikke er i nærheden af set? De har jo ikke skubbet flere års løn. Det lugter af BS.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
man aug 29, 2022 6:43 pm
Men det giver stadig ingen mening. Hvordan kan klubben nogensinde skylde dem 50 mio når deres årsløn ikke er i nærheden af set? De har jo ikke skubbet flere års løn. Det lugter af BS.
Nej, deres årsløn er helt klart tæt på. De der tal er brutto. Det er meget realistisk.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er overhovedet ikke realistisk. Bussi er vores næsthøjest betalte spiller med 22 mio brutto om året. Pique tjener 10 mio brutto.

Hvis man har gjort som med fdj så får de deres manglende løn ved at deres kontrakter er blevet længere og den manglende løn kommer oveni løbende. Det er derfor fdj skal have 700000 pr uge i næste sæson og det vil stige og stige. Men deres kontrakter er korte og deres løn er, på trods af at være høj, ikke i nærheden af fdj.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Nogen der ved hvorfor Atletico har udlånt Renan Lodi? virker da hjernedødt, han er en klasse spiller!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster