28/8 FC Barcelona - Valladolid

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Valladolid
La Liga
28. august - kl. 19.30
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Isageren »

kklaus skrev:
søn aug 28, 2022 11:36 am
shit Dest mand. Vi skal hente en HB som prioritet. Spørgsmål til jer alle; Hvis vi henter Foyth, skal man så rive 8 tallet af Pedri, siden Foyth spiller med 8 i Villarreal?

En anden ting, hvorfor det er livsvigtigt vi får Foyth. Han er den perfekte Busi erstatning.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Ialocin »

Fatter ingenting af, hvorfor Dest ikke er med. Han er den bedste hb vi har.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Antimadridista »

Tænker Xavi spiller hardball for at få ham væk. Udsigt til 0 minutter indtil januar, kan måske få Dest til at se realiteterne i øjnene.
Men der skal selvfølgelig være en køber!

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Dani Alves »

Forstår virkelig ikke Xavis behandling af Dest. By far den bedste HB (og eneste naturlige) vi har.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Rekick »

Dest er jo pivringe til alt det som Xavi vil have sin HB til at kunne. Hans positionering er skrald, han spiller elendigt sammen med Dembele og hans forsvars egenskaber er sketchy.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Isageren »

Jeg kan virkelig ikke se noget i Dest, han bringer intet offensivt og er rigtig dårlig defensivt.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Magnus Frost »

Jeg synes Dest har god bold kontrol og rigtig gode dribleevner. Og ikke elendige men under middel forsvars evner, i mine øjne er hans største mangel forståelsen for sine medspillere, jeg tror han vil være meget bedre på et dårligere hold hvor det mere er enkelt mands præstationer der afgører kampene.

Btw. Læste lige en god artikel af Domagoej ( er det ikke det han hedder? )

Ift. Sidste kamps 3-4-3 opstilling og den aggressive indstilling.

https://barcafutbol.substack.com/p/tami ... g-sense-of

Jeg er enig med ham i det meste men jeg tænker faktisk Pedri kunne fungere rigtig godt længere tilbage på banen ( især med det hold vi har lige nu)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Filten »

Mit bud til aftenens startopstilling:

Ter stegen
Koude - Araujo - AC - Balde
Busquets
De jong pedri
Raphina Lewandowski Dembele
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Magnus Frost »

Filten skrev:
søn aug 28, 2022 5:03 pm
Mit bud til aftenens startopstilling:

Ter stegen
Koude - Araujo - AC - Balde
Busquets
De jong pedri
Raphina Lewandowski Dembele

Det tror jeg faktisk også er den mest sandsynlige, synes en hvor man spiller 3-4-3 med Kessie i stedet for Balde, hvor han er nede og understøtte Busi ku være endnu bedre, eller Gavi og så med Pedri nede og støtte Busi( ja Frenkie giver umiddelbart bedre mening ved siden af Busi men det synes jeg er prøvet uden stor succes)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Messi king
Indlæg: 16
Tilmeldt: fre aug 16, 2019 7:54 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Messi king »

Glæder mig for en gang skyld igen til en Barca kamp.
Glæder mig til at se Kounde og håber vi kan bygge videre på de gode takter fra de sidste 20 min mod Real Sociedad.
Forventer at se enten Ansu eller Raphina starte

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Lopezzz »

Filten skrev:
søn aug 28, 2022 5:03 pm
Mit bud til aftenens startopstilling:

Ter stegen
Koude - Araujo - AC - Balde
Busquets
De jong pedri
Raphina Lewandowski Dembele
Du kan med sikkerhed smide Roberto i forsvaret. Han er tilbage, han er kaptajn, han har været i klubben i mange år og derfor spiller han fra start uanset hvor dårlig han er.
Det samme gælder Pique og Alba.
De 3 er til at finde i startopstillingen indtil 2076.
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af EasyBuddhist »

Magnus Frost skrev:
søn aug 28, 2022 2:25 pm
Jeg synes Dest har god bold kontrol og rigtig gode dribleevner. Og ikke elendige men under middel forsvars evner, i mine øjne er hans største mangel forståelsen for sine medspillere, jeg tror han vil være meget bedre på et dårligere hold hvor det mere er enkelt mands præstationer der afgører kampene.

Btw. Læste lige en god artikel af Domagoej ( er det ikke det han hedder? )

Ift. Sidste kamps 3-4-3 opstilling og den aggressive indstilling.

https://barcafutbol.substack.com/p/tami ... g-sense-of

Jeg er enig med ham i det meste men jeg tænker faktisk Pedri kunne fungere rigtig godt længere tilbage på banen ( især med det hold vi har lige nu)
Han viser bare statistikken for det, man kunne se på banen. Jeg synes bare, når nu han kommer til den erkendelse, at Barca faktisk spillede bedre, end mange gav dem kredit for, så synes jeg også, han burde kigge på Frenkie´s præstation igen. Ikke fordi han spillede nogen stor kamp, men han var trods alt inde i det maskinrum på midten, hvor det hele blev afgjort. Hvor man modstod Reals pres og hvor man knækkede deres modstand. Det gør man selvfølgelig ikke, uden at have gjort en del ting rigtigt. For mit vedkomne, kan man lige så godt fortsætte med Frenkie derinde, som at gå tilbage til Busi. Busi er på bigtime downhill og modstanderne har læst ham og læst Barca med Busi, i stor stil. En midtbane med Frenkie, Gavi og Pedri giver mere fleksibilitet og en større evne til at modstå pres. De vil udvikle sig til at blive en rigtig stærk midtbane konstellation, når de får mere tid sammen på banen og så vil den større kontrol, som mange efterspurgte mod Sociedad, også komme.

Jeg giver ham dog helt ret i Ferran på falsk interiør, ikke var nogen succes, ligesom Dembélé på HWB også var en skidt beslutning. Derudover, som jeg også skrev postmatch, så var Araujo også et svagt led, specielt i det opbyggende spil, hvilket også medvirkede til manglende kontrol.

Men godt han fik kigget på det igen, for det var meget lig det, jeg selv så under kampen. Jeg er specielt glad for, Xavi viser nogle cojones og tør sætte ting på spil. Jeg er ærligt taget ikke meget for det alt stramme taktiske setup. Der skal være plads til, spillerne kan udfolde sig individuelt, specielt når man nu har fået bedre spillere ind på holdet og jeg synes, han gav spillerne ansvar mod Sociedad og det klædte holdet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Valladolid

Indlæg af Rekick »

Lopezzz skrev:
søn aug 28, 2022 5:59 pm
Filten skrev:
søn aug 28, 2022 5:03 pm
Mit bud til aftenens startopstilling:

Ter stegen
Koude - Araujo - AC - Balde
Busquets
De jong pedri
Raphina Lewandowski Dembele
Du kan med sikkerhed smide Roberto i forsvaret. Han er tilbage, han er kaptajn, han har været i klubben i mange år og derfor spiller han fra start uanset hvor dårlig han er.
Det samme gælder Pique og Alba.
De 3 er til at finde i startopstillingen indtil 2076.
Kun Alba der har startet inde i en kamp denne sæson og den plads mistede han allerede efter første kamp. Så har Roberto gjort det udmærket i de indhop han har haft indtil videre, så jeg ser ingen grund til hvorfor man ikke kan prøve ham på HB.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst