Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Hvis vi henter Galan OG Foyth, så har vi verdens bedste hold.
Det vil i hvert fald være et uhyre godt besat hold, det er der ingen tvivl om. Det vil tage noget tid at spille sammen dog.

Min eneste anke er stadig DM, i forhold til at kalde det verdens bedste hold.

Derudover, så ville jeg forsøge at få afsat Alba, hvis man henter Galan. Jeg ville ikke slippe Balde nu, som han spiller.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2645
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
fre aug 26, 2022 7:27 pm
Hvis vi henter Galan OG Foyth, så har vi verdens bedste hold.
Det vil i hvert fald være et uhyre godt besat hold, det er der ingen tvivl om. Det vil tage noget tid at spille sammen dog.

Min eneste anke er stadig DM, i forhold til at kalde det verdens bedste hold.

Derudover, så ville jeg forsøge at få afsat Alba, hvis man henter Galan. Jeg ville ikke slippe Balde nu, som han spiller.
Nej, 100% enig. Balde er lysår bedre, fatter ikke hvordan det ikke kan stå soleklart for træner og fans. “Han har ikke spillet nok” nej, så lad ham spille nu. Ja, DM. Altså Busi har jo vist i et velfungerende system stadig at være klasse, kan FDJ, Kessie og Pjanic så vikariere lidt så tror jeg Busi kan være endnu bedre.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Er det rigtigt det med at man har signet Hamari Traore ?

Og hvis det er rigtigt er han så et godt køb ?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Ja, DM. Altså Busi har jo vist i et velfungerende system stadig at være klasse, kan FDJ, Kessie og Pjanic så vikariere lidt så tror jeg Busi kan være endnu bedre.
Problemet er, hvis man skal måle sig med de absolut bedste. Ingen af dem kan siges at ville stå særligt godt over for de stærkeste hold. Ikke at Barca ikke kan vinde over dem alligevel, for det kan de godt. Men for at kalde Barca det bedste i verden, der mangler altså lidt. Men man er deroppe af efterhånden.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Magnus Frost skrev:
fre aug 26, 2022 7:47 pm
Er det rigtigt det med at man har signet Hamari Traore ?

Og hvis det er rigtigt er han så et godt køb ?
Har ikke hørt, man har hentet ham, kun at man er interesseret. Kender ham ikke særligt godt, så vil nødigt udtale mig. Men til de priser, der er tale om, så kan det næppe gå helt galt på det økonomiske. Spørgsmålet er, hvor meget han så kan tilbyde. Umiddelbart, så ser han ret stærk ud og så har han jo 7 år fra den franske liga og det er ikke helt skidt. Jeg tænker egentlig, han kunne gøre det godt, men det kommer til at handle om, hvordan han tilpasser sig Barca. Det er jo et helt andet pres, end noget han ellers har været udsat for, men det er svært at spå om de mentale aspekter.



Har han lidt Abidal over sig? Man kan vel håbe, hvis det ender med ham
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2645
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
fre aug 26, 2022 8:13 pm
Magnus Frost skrev:
fre aug 26, 2022 7:47 pm
Er det rigtigt det med at man har signet Hamari Traore ?

Og hvis det er rigtigt er han så et godt køb ?
Har ikke hørt, man har hentet ham, kun at man er interesseret. Kender ham ikke særligt godt, så vil nødigt udtale mig. Men til de priser, der er tale om, så kan det næppe gå helt galt på det økonomiske. Spørgsmålet er, hvor meget han så kan tilbyde. Umiddelbart, så ser han ret stærk ud og så har han jo 7 år fra den franske liga og det er ikke helt skidt. Jeg tænker egentlig, han kunne gøre det godt, men det kommer til at handle om, hvordan han tilpasser sig Barca. Det er jo et helt andet pres, end noget han ellers har været udsat for, men det er svært at spå om de mentale aspekter.



Har han lidt Abidal over sig? Man kan vel håbe, hvis det ender med ham
Hvis det er et stop gap, må man håbe der kommer nogle flere HB’er på markedet næste sommer. Eventuelt Pavard eller Mazraoui?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



80 mio pund!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Fuck me... Antony har efterfølgende været ude med et interview, hvor han kritiserer Ajax for ikke at lade ham skifte.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2645
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
fre aug 26, 2022 11:33 pm
Sælg til United, de vil give mere og de spiller ikke i CL. Plus at Chelsea har efterhånden overgået Real i klubber jeg hader.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 691
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
fre aug 26, 2022 11:40 pm
EasyBuddhist skrev:
fre aug 26, 2022 11:33 pm
Sælg til United, de vil give mere og de spiller ikke i CL. Plus at Chelsea har efterhånden overgået Real i klubber jeg hader.
Hvis beløbene er nogenlunde ens er det så ikke pænest at lade Auba selv beslutte. Han kom trods alt og reddede os lidt ud af en kattepine i vinters og blev ikke betalt supermeget for det.

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

DrGink skrev:
lør aug 27, 2022 6:53 am
Isageren skrev:
fre aug 26, 2022 11:40 pm
EasyBuddhist skrev:
fre aug 26, 2022 11:33 pm
Sælg til United, de vil give mere og de spiller ikke i CL. Plus at Chelsea har efterhånden overgået Real i klubber jeg hader.
Hvis beløbene er nogenlunde ens er det så ikke pænest at lade Auba selv beslutte. Han kom trods alt og reddede os lidt ud af en kattepine i vinters og blev ikke betalt supermeget for det.
Aubameyang er levemand. Jeg tror London passer ham lidt bedre end Manchester. Jeg tror også champions league passer ham bedre end det modsatte. Spilleren har magten i sidste end, og jeg tror ikke han vælger United.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2645
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Til den tid hvor vores kære Lewandowski nok er færdig, hvem ville I så foretrække som angriber til den tid? Gabriel Jesus, Erling Haaland eller Endrick, taget alting med i betragtningen. Selvfølgelig er det lidt et skud i tågen, da det er svært at spå om fremtiden.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
lør aug 27, 2022 12:04 pm
Til den tid hvor vores kære Lewandowski nok er færdig, hvem ville I så foretrække som angriber til den tid? Gabriel Jesus, Erling Haaland eller Endrick, taget alting med i betragtningen. Selvfølgelig er det lidt et skud i tågen, da det er svært at spå om fremtiden.
Til den tid skal Barca´s angreb da hedde Fati, Endrick, Yamal, Alarcon, Ilias, Barbera og Hugo Alba. Midtbanen skal hedde noget a'la Pau Prim, Gavi, Pedri, Garrido, Gerard Fernandez, Dual og Dani Rodriguez og forsvaret Araujo, Riad, Garcia, Cordoba, Balde, Valle, Almeida og Farré, mens målet besættes af Tenas, Peña og Aaron. Èn ude fra og resten fra egne rækker :cool: :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
lør aug 27, 2022 12:26 pm
Isageren skrev:
lør aug 27, 2022 12:04 pm
Til den tid hvor vores kære Lewandowski nok er færdig, hvem ville I så foretrække som angriber til den tid? Gabriel Jesus, Erling Haaland eller Endrick, taget alting med i betragtningen. Selvfølgelig er det lidt et skud i tågen, da det er svært at spå om fremtiden.
Til den tid skal Barca´s angreb da hedde Fati, Endrick, Yamal, Alarcon, Ilias, Barbera og Hugo Alba. Midtbanen skal hedde noget a'la Pau Prim, Gavi, Pedri, Garrido, Gerard Fernandez, Dual og Dani Rodriguez og forsvaret Araujo, Riad, Garcia, Cordoba, Balde, Valle, Almeida og Farré, mens målet besættes af Tenas, Peña og Aaron. Èn ude fra og resten fra egne rækker :cool: :lol:
Respekt for din viden omkring talenter, men er nu glad for du ikke er med i den sportslige ledelse :glad:

Endrick aner vi ikke om bliver til noget, Haaland ved vi er noget. En af disse, men pt umuligt, syntes jeg, at sammenligne disse 2.

Jesus. Nej.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster