Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Champions league

Indlæg af SIOUX »

Må godt nok være specielt for Dovskidrengen :lol:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Lorte gruppe, men med det her hold kan det lads at gøre.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Champions league

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tors aug 25, 2022 7:24 pm
Selvfølgelig ville det være fedt. Men man skal også være realistisk. Vi er et skridt fra afgrunden med en gruppe fans der tror vi kan fjolle os til titler pga nogle gode køb. Der kommer lynhurtigt til at gå full retard i den hvis vi taber til Bayern/Inter og det har truppen ikke brug for på nuværende tidspunkt.
Ja, det er en elendig pulje, men vi bør stadig gå videre, det kan der ikke herske tvivl om, vi er bedre end Inter.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Ja men det er CL. Shit happen og i sådan en gruppe er der ikke plads til det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Champions league

Indlæg af Madameskrald »

Piquénbauer skrev:
tors aug 25, 2022 7:24 pm
Selvfølgelig ville det være fedt. Men man skal også være realistisk. Vi er et skridt fra afgrunden med en gruppe fans der tror vi kan fjolle os til titler pga nogle gode køb. Der kommer lynhurtigt til at gå full retard i den hvis vi taber til Bayern/Inter og det har truppen ikke brug for på nuværende tidspunkt.
Jeg er skam relativt sikker på, at vi får gevaldige problemer med at komme videre..., men det ændrer ikke på, at jeg syntes, at det er fedt at holdet bliver udfordret til stregen.

Nu må Laporta og Xavi viser, at de er deres store udtalelser værdige...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan slet ikke følge den tankegang men fair at du har det sådan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: Champions league

Indlæg af BarcaBarca »

Synes vi gir alt for meget kredit til Bayern,men vores hold kollegaer fra Villarreal slog dem ud i sidste års kvart finale,så hvis de kunne det,så burde der også kunne kæmpes med om den første plads gruppen.
Er det en nem gruppe/nej overhoved ikke,men så længe der er vilje så er der vej.
Glæder mig allerede til bragene mod Bayern og Inter,sidst nævnte burde vi køre over at any time sorry to say.

Hvis man vil vinde chl så skal man møde de bedste,så hjælper det ikke noget at vi opgir 1 pladsen på forhånd,lad os håbe at vi kan vise nogen tænder og få nogen gode resultater.
Glæder mig allerede som et lille barn til spændingen starter til september det jo om et par uger🙏🏼
Mes que un club Culers 4ever

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Det er helt fint at man foretrækker at møde de bedste og alt det der, men 1. Inter er ikke et “køre over” mandskab og 2. Man behøver slet ikke møde de bedste for at komme langt.

Jeg kunne godt frygte st det hele ikke helt spiller endnu, her til efteråret og så vil lidt mellemvare imo være at foretrække. Så kan olieklubberne og jeg skal give dig, komme til foråret.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Champions league

Indlæg af Magnus Frost »

ØV FUCK :roll:


Meeeeeen også


FUCK hvor fedt :glad:

Nu glæder jeg mig faktisk endnu mere til champions league kampene!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Champions league

Indlæg af Isageren »

BarcaBarca skrev:
tors aug 25, 2022 8:47 pm
Synes vi gir alt for meget kredit til Bayern,men vores hold kollegaer fra Villarreal slog dem ud i sidste års kvart finale,så hvis de kunne det,så burde der også kunne kæmpes med om den første plads gruppen.
Er det en nem gruppe/nej overhoved ikke,men så længe der er vilje så er der vej.
Glæder mig allerede til bragene mod Bayern og Inter,sidst nævnte burde vi køre over at any time sorry to say.

Hvis man vil vinde chl så skal man møde de bedste,så hjælper det ikke noget at vi opgir 1 pladsen på forhånd,lad os håbe at vi kan vise nogen tænder og få nogen gode resultater.
Glæder mig allerede som et lille barn til spændingen starter til september det jo om et par uger🙏🏼
Mes que un club Culers 4ever
Jeg vil give dig ret, stor grund til at vi tabte 6-0 samlet sidste år, var fordi 1. Koeman bange approach første kamp. 2. Xavi helt ny træner. 3. Mange af de gamle veteraner, som ikke har intensiteten som Muller siger. Det er noget mentalt for Barca med Bayern, det burde kunne ændre sig.

Det her er Barca, hvis noget er de andre hold uheldige med at møde os, lad os ikke køre vores eget hold i sænk. Selvfølgelig er det nemmere at møde Leipzig, Shaktar og Celtic, men omvendt så vinder man heller ikke store kampe ved at dømme dem tabt på forhånd. Visca Barca y Visca Catalunya!
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: Champions league

Indlæg af BarcaBarca »

Antimadridista skrev:
tors aug 25, 2022 9:07 pm
Det er helt fint at man foretrækker at møde de bedste og alt det der, men 1. Inter er ikke et “køre over” mandskab og 2. Man behøver slet ikke møde de bedste for at komme langt.

Jeg kunne godt frygte st det hele ikke helt spiller endnu, her til efteråret og så vil lidt mellemvare imo være at foretrække. Så kan olieklubberne og jeg skal give dig, komme til foråret.
Gir dig delvis ret i at vi måske ikke rundbarbere Inter 5-0 på hjemmebane og 0-3 på ude bane,men hvis vi ikke kan slå dem på hjemmebane og så tage til Inter og få et godt result med hjem,så dette medføre at vi må “nøjes” med 3 pladsen,så er vores tid til at nå finalerne eller som minimum til semi finalerne,så er holdet bare ikke på dette stadie endnu.
Sidste år da vi røg ud til Benfica,der må jeg indrømme at det var en smule trist,men dagen efter vi røg ud af chl,der sad jeg og tænkte,at som om vi kunne vinde Chl med det kaos der var i sidste sæson i la liga,vi lå jo og rodede rundt på 10 pladsen efter vinterpausen,så dette var måske bittersødt at ryge over til Uefa Liege,så holdet kunne tage sig sammen i ligaen,og sikke en fremragende afslutning da vi endte på 2 pladsen imod alle odds.

summa summarum
Vi skal gerne videre hvor det er sjovest i dette års chl,gerne mindst semifinalerne og forhåbentlig til finalen.
Hvis dette skulle glippe,så må nogen drages til ansvar,da vi har købt ind til at skulle være med hvor det er sjovest og det er efter gruppespillet.Jeg tror på det,Xavi og Co er sultne efter at vinde noget sølvtøj til klubben,jeg ser det på den lyse side og tror på det bliver en spændende sæson for os,håber andre herinde har samme gejst,da vi støttet klubben i medgang og modgang.
Culers 4ever

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Champions league

Indlæg af Barca80 »

Jeg er normalt ikke tilhænger af konspirationsteorier, men hold nu kæft, "endnu en svær CL gruppe" tænker jeg. Man skulle næsten tro der var konspiration bag alle de svære grupper som Barca havner i, år efter år. Jeg mindes ikke Barca har fået en decideret nem gruppe i CL. Real Madrid til gengæld har fået nemme grupper mange gange.

Anyway, fra underholdnings perspektiv, er det jo federe at se Barca mod Inter Milan end fx Celtic.

Der er INGEN undskyldninger, Barca skal videre og helst som 1'er fra gruppen. Det er nu Xavi skal bevise sig selv på den store scene mod storhold. Det er Barcelona vi taler om!

Barcelona har brugt over en mia. denne sommer for at lukke nærmest alle svagheder på holdet. Alle klubber, inkl. Bayern og Inter har fået nye spillere denne sommer, så undskyningen om "tilvænning" kan simpelthen ikke bruges. Barcelona har måske Europas breddeste trup og bør kunne håndtere stram program med La Liga og CL. Jeg har som altid store forventninger. Let's go! ;-)

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Champions league

Indlæg af Magnus Frost »

Barca80 skrev:
tors aug 25, 2022 10:55 pm
Jeg er normalt ikke tilhænger af konspirationsteorier, men hold nu kæft, "endnu en svær CL gruppe" tænker jeg. Man skulle næsten tro der var konspiration bag alle de svære grupper som Barca havner i, år efter år. Jeg mindes ikke Barca har fået en decideret nem gruppe i CL. Real Madrid til gengæld har fået nemme grupper mange gange.

Anyway, fra underholdnings perspektiv, er det jo federe at se Barca mod Inter Milan end fx Celtic.

Der er INGEN undskyldninger, Barca skal videre og helst som 1'er fra gruppen. Det er nu Xavi skal bevise sig selv på den store scene mod storhold. Det er Barcelona vi taler om!

Barcelona har brugt over en mia. denne sommer for at lukke nærmest alle svagheder på holdet. Alle klubber, inkl. Bayern og Inter har fået nye spillere denne sommer, så undskyningen om "tilvænning" kan simpelthen ikke bruges. Barcelona har måske Europas breddeste trup og bør kunne håndtere stram program med La Liga og CL. Jeg har som altid store forventninger. Let's go! ;-)
Ja og Bayern har også haft problemer i den hjemlige liga ligesom Barca de sidste par år, deres træner har heller ikke haft noget som helst succes før og de har også købt seks nye spillere i år til start opstillingen. Selvfølgelig har de også en del teenagere som den bærende del af holdet, så det ER altså bare det samme og hvis ikke Barca vinder 100 % af deres kampe denne sæson er der ingen undskyldninger ;-)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Champions league

Indlæg af Barca80 »

Magnus Frost skrev:
tors aug 25, 2022 11:05 pm
Ja og Bayern har også haft problemer i den hjemlige liga ligesom Barca de sidste par år, deres træner har heller ikke haft noget som helst succes før og de har også købt seks nye spillere i år til start opstillingen. Selvfølgelig har de også en del teenagere som den bærende del af holdet, så det ER altså bare det samme og hvis ikke Barca vinder 100 % af deres kampe denne sæson er der ingen undskyldninger
Hjemmelige problemer eller ej. Xavi er ansat til at vende den negative tendens på holdet. Problemerne skal jo ikke fortsætte i denne sæson igen vel.

At en træner aldrig har haft succes før, kan da ikke bruges som undskyldning for fiasko sæson fremadrettet.

Hvad du kalder teenagere, er spillere som har vist deres værd længe og er blandt de bedste på deres position. De har også landsholdserfaring. Og så mange teenagere bærer altså heller ikke holdet. Der er jo også stadig fedtmule og de andre kaptajner på holdet, som er +30 år. Samt en hel masse spillere i truppen, som er i deres bedste alder.

Mig bekendt har Barca ikke fået 6 nye startere denne sommer. Jeg vil sige Kounde og Lewandowski er faste. Hvorimod AC, Kessie, Raphinha og andre skal kæmpe om pladsen. Og det samme gælder Bayern, som har to nye startere: Mane og de Ligt, og resten skal kæmpe om pladsen.

Så JA, der er ingen undskyldninger!

Ja Bayern bliver rigtig svær at danse med. Men jeg regner som minimum at Barca går videre som 2'er, og helst som 1'er. Vi kan ikke blive ved med at tale Barca ned. Vi må ikke acceptere at der går SÅ mange sæsoner uden succes!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Uden tvivl en svær men også spændende lodtrækning. Det bliver da fedt at komme på Camp Nou og endnu engang se os mod Inter og Bayern. Vi har tidligere haft op - nedture mod begge hold.

Det har igen og igen været fremhævet i den catalanske sportspresse, og også af Xavi, at Barca skal vinde titler i år. Selvom der nok først og fremmest tænkes på La Liga, har vi (forhåbentligt!) også holdet til at nå langt i CL. Det bliver naturligvis svært, men hvis Barca har ambitioner om at gøre det godt i CL, bør vi kunne blive minimum nummer to i puljen. For at nå langt i CL, for eksempel hele vejen til semi, risikerer vi at møde hold som City, Liverpool, Chelsea, PSG og de hvide fra Madrid. Hold som jeg ser som værende markant bedre end Inter.

Anyway, det bliver en enormt spændende CL kampagne! Det bliver vildt, turneringen måtte godt starte i morgen…

Visca el Barca!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster