Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Diabolito »

Er I ikke søde at lære at bruge citaionstfunktionen ansvarligt eller stoppe med at bruge den i det hele taget ? Det er forfærdeligt at se på det der.
El Señor de las Tartas

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Sjovt at det er brugere der nærmest ingen indlæg har, der giver thumps up :glad:


Det er vist et generelt problem for hovedparten af de faste brugere herinde. Jeg vil forsøge at huske på det.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Diabolito »

Antimadridista skrev:
fre aug 26, 2022 8:54 am
Sjovt at det er brugere der nærmest ingen indlæg har, der giver thumps up :glad:


Det er vist et generelt problem for hovedparten af de faste brugere herinde. Jeg vil forsøge at huske på det.
Det er jo nok fordi mange er herinde for at læse og de der evighedscitationer ødelægger læsevenligheden ;)
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Når man tænker på hvor mange chancer Lenglet fik, så er det uforstående hvorfor Umtiti ikke har fået flere.

Hans sidste kamp i CL var mod Juve, dengang vi tabte 0-3 hjemme (december 2020). Han kom ind i de sidste 35 minutter.
Hans seneste kamp i ligaen var mod Osasuna i december 2021 (90 minutter), kampen før det var tilbage i maj 2021 (45 min).
Det kan man da ikke kalde "at få chancen"? 2 kampe i ligaen på 1½ år.. Modsat har Lenglet fået minutter i stort set samtlige kampe.

Det korte er, at jeg håber han får en masse succes i Lecce. Det vil gavne ham og os som klub.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dia@

Du har ret, jeg er også selv træt af det haha :grin:

Men tror nu mange af de faste brugere, ofte blot kommer ind i en vane, når nu muligheden er der, som man ikke lige får lagt fra sig igen.

Men nu er opfordringen givet..

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit@

Du tror ikke overhovedet, at det er fordi han ikke fysik har været tilstrækkelig stærk til at man har orket blive ved at satse på ham?

Du tror at man sf uransagelige årsager bare beslutter ikke st ville bruge en klasse back, bare fordi..!?

Man var meget tålmodig med ham i flere år og gav ham tilstrækkelig med muligheder, men på et tidspunkt må man også sige: “slut, nu kan vi ikke satse helhjertet på dig længere” og indkøre alternativer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Milik til juve så de henter ikke depay. Han ender med at blive som reserve.

Men vi skal simpelthen have skudt auba afsted nu så vi kan få registreret kounde. Og så kan jeg virkelig ikke se hvordan vi skal kunne hente flere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

@Antimadridista Er det den nye citatmetode? :lol:


Jeg føler, at der har været en hetz imod ham fra øverste organer i klubben. Hvor meget spilletid har Xavi reelt givet ham? Ingenting. Som der også blev nævnt i tidligere opslag, så er det umuligt for hvilken som helst spiller i verden at vinde sin plads på 30-35 minutter. For at han kan genvinde sin plads, kræver det at træneren giver ham spilletid og tillid - akkurat som Lenglet fik hele sidste sæson og som Garcia har fået på trods af de utallige fejl.

I alle de kampe han spillede i året 2020-2021 tabte man nogle få (tror det var 2 jeg talte mig frem til). Det er jo ikke fordi han har været dårlig i de kampe han har spillet, på trods af ingen kampform.

På sit højeste var han jo en af de bedste, hvis ikke den bedste, CB i verden.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Diabolito »

I må altså gerne citere. I må bare meget gerne lige slette de 17 forgangne posts og kun beholde det modparten sidst har skrevet :).

I kan redigere indlægget når I har trykket på citationsknappen.
El Señor de las Tartas

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Diabolito skrev:
fre aug 26, 2022 12:52 pm
I må altså gerne citere. I må bare meget gerne lige slette de 17 forgangne posts og kun beholde det modparten sidst har skrevet :).

I kan redigere indlægget når I har trykket på citationsknappen.
Det har vi jo ikke tid til ;-)

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
fre aug 26, 2022 12:03 pm
@Antimadridista Er det den nye citatmetode? :lol:


Jeg føler, at der har været en hetz imod ham fra øverste organer i klubben. Hvor meget spilletid har Xavi reelt givet ham? Ingenting. Som der også blev nævnt i tidligere opslag, så er det umuligt for hvilken som helst spiller i verden at vinde sin plads på 30-35 minutter. For at han kan genvinde sin plads, kræver det at træneren giver ham spilletid og tillid - akkurat som Lenglet fik hele sidste sæson og som Garcia har fået på trods af de utallige fejl.

I alle de kampe han spillede i året 2020-2021 tabte man nogle få (tror det var 2 jeg talte mig frem til). Det er jo ikke fordi han har været dårlig i de kampe han har spillet, på trods af ingen kampform.

På sit højeste var han jo en af de bedste, hvis ikke den bedste, CB i verden.
Ja sku, det sparer tid :grin:

Mht Umtiti. Jeg syntes lidt vi hver i sær har beskrevet vores argumenter og det bliver bare gentagelser herfra.

God vind til Samuel og skulle han spille 30*90 min hos Lecce, skal han være velkommen i truppen næste sæson, hvis der er plads!!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Nu er Braitwaite på vej afsted (fryd), og Auba/Memphis situation er svær at gøre sig klog på, da United er interesseret i Memphis nu, kan skubbe prisen op på Auba. Hvis vi henter Bernardo, Foyth og en god VB (Galan, Gaya eller Grimaldo) så kan jeg ikke længere se hvorfor vi ikke skal sigte efter stjernerne. Dermed ikke sagt “elendigt hvis vi ikke vinder det hele” fordi at alle ved at nyindkøb ikke garanterer øjeblikkelig succes på banen.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

🚨🎖| Barcelona to pay €2.5M to terminate Braithwaite’s contract. [@gerardromero]
🚨🎖| Ali Dursun, Frenkie de Jong’s agent, left Barcelona yesterday without discussing the player’s situation with the club. His arrival was more for Braithwaite, because Espanyol, Mallorca and Real Sociedad are among the clubs interested in the player. [@tjuanmarti]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
fre aug 26, 2022 2:39 pm
🚨🎖| Barcelona to pay €2.5M to terminate Braithwaite’s contract. [@gerardromero]
🚨🎖| Ali Dursun, Frenkie de Jong’s agent, left Barcelona yesterday without discussing the player’s situation with the club. His arrival was more for Braithwaite, because Espanyol, Mallorca and Real Sociedad are among the clubs interested in the player. [@tjuanmarti]
Ja, har lige set det, men har også set at Ali Dursun har bedt klubben om at sende et officielt bud på lønreduktion. Det betyder ikke at de vil acceptere det, men de vil kigge på det. Kom nu FDJ, vælg Laporta eller Bartomeu og hans små venner (Xavier Bosch, Marcos Llorens, Luis Canut, Koeman og Co.)
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

EasyBuddhist skrev:
fre aug 26, 2022 2:39 pm
🚨🎖| Barcelona to pay €2.5M to terminate Braithwaite’s contract. [@gerardromero]
🚨🎖| Ali Dursun, Frenkie de Jong’s agent, left Barcelona yesterday without discussing the player’s situation with the club. His arrival was more for Braithwaite, because Espanyol, Mallorca and Real Sociedad are among the clubs interested in the player. [@tjuanmarti]
Tænk at sælge Alexander Isak og erstatte ham med Braithwaite.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster