Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana al vent »

nosslo15 skrev:
søn maj 29, 2022 2:06 pm
Real fik 5 i streg fra 55 til 60. Men Kroos fik sin 6 CL tiltel igår, da han jo også havde en med Bayern før han skiftede til Real i 13.

Jeg har ikke set Reals kampe i år, men jeg så finalen igår og selvom Real spillede som forventet med et meget lavt forsvar og stort set alle mand bag bolden, så synes jeg egentlig ikke at det var ufortjent, at de vandt igår. For selvom de spillede dødkedeligt, så var de alligevel det hold, der lavede færrest fejl. Liverpool derimod lavede fejl stort set hele tiden og de kom aldrig med den energi og vildskab, som man har set så ofte under Klopp. Deres backs blev aldrig afgørende og de havde begge 2 en virkeligt skidt aften.

Og så var det også flovt at se, hvordan Real nærmest kunne spadsere sig til serjsmålet på noget nær det eneste angreb de havde i 2 halvleg, Trent var helt væk - og det var han også i den anden ende.

Dog alligevel tillykke til Real forderes kynisme og så giver jeg helt ret i, at denne måde at spille på, som Real blandt andre praktiserer, den favoriseres af, at man tillader at kampene bliver ødelagt mere og mere af spilafbrydelser.

Men som Isageren siger, så skal vi ikke lade os stresse aller panikke pga. Reals mange sejre. Vi skal finde vores egen vej tilbage.
Kroos har 5 titler da han skiftede til Real i 2014.
Jeg bløder Blaugrana

nosslo15
Indlæg: 984
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 144 gange

Re: Champions league

Indlæg af nosslo15 »

Blaugrana al vent skrev:
søn maj 29, 2022 2:44 pm
nosslo15 skrev:
søn maj 29, 2022 2:06 pm
Real fik 5 i streg fra 55 til 60. Men Kroos fik sin 6 CL tiltel igår, da han jo også havde en med Bayern før han skiftede til Real i 13.

Jeg har ikke set Reals kampe i år, men jeg så finalen igår og selvom Real spillede som forventet med et meget lavt forsvar og stort set alle mand bag bolden, så synes jeg egentlig ikke at det var ufortjent, at de vandt igår. For selvom de spillede dødkedeligt, så var de alligevel det hold, der lavede færrest fejl. Liverpool derimod lavede fejl stort set hele tiden og de kom aldrig med den energi og vildskab, som man har set så ofte under Klopp. Deres backs blev aldrig afgørende og de havde begge 2 en virkeligt skidt aften.

Og så var det også flovt at se, hvordan Real nærmest kunne spadsere sig til serjsmålet på noget nær det eneste angreb de havde i 2 halvleg, Trent var helt væk - og det var han også i den anden ende.

Dog alligevel tillykke til Real forderes kynisme og så giver jeg helt ret i, at denne måde at spille på, som Real blandt andre praktiserer, den favoriseres af, at man tillader at kampene bliver ødelagt mere og mere af spilafbrydelser.

Men som Isageren siger, så skal vi ikke lade os stresse aller panikke pga. Reals mange sejre. Vi skal finde vores egen vej tilbage.
Kroos har 5 titler da han skiftede til Real i 2014.
Sorry.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Hold kæft hvor er Real dødssyge at se på.

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Det er de så også sygt gode til..

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: Champions league

Indlæg af Isageren »

Jeg ved ikke om man skal håbe Real gør det godt eller skidt her i starten, altså før vinduet lukker i. Jeg har det rigtig fint hvis de ikke forstærker sig yderligere.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Champions league

Indlæg af EasyBuddhist »



Kan man undgå Bayern og PSG fra første lag, så ser det fornuftigt ud.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1744
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Champions league

Indlæg af Barca80 »

Det kan være at Barca kommer til Parken nu når FCK er i CL! Køber I billetter i det tilfælde?

Der bliver så muligvis tale om "pakke billetter", hvor man køber alle tre FCK's hjemmekampe på samme tid. Aner ikke hvad prisen lander på.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: Champions league

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
tors aug 25, 2022 12:01 am
Det kan være at Barca kommer til Parken nu når FCK er i CL! Køber I billetter i det tilfælde?

Der bliver så muligvis tale om "pakke billetter", hvor man køber alle tre FCK's hjemmekampe på samme tid. Aner ikke hvad prisen lander på.
Eller købe på Barcas side. Jeg sad i Barca hjørnet i 2010.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: Champions league

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
ons aug 24, 2022 11:51 pm


Kan man undgå Bayern og PSG fra første lag, så ser det fornuftigt ud.
Hvad med City?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Champions league

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tors aug 25, 2022 12:16 am
EasyBuddhist skrev:
ons aug 24, 2022 11:51 pm


Kan man undgå Bayern og PSG fra første lag, så ser det fornuftigt ud.
Hvad med City?
De er ikke så giftige, som de to andre. Barca står godt til dem, da de spiller samme form for fodbold, men kan undgå dem også, så siger jeg da ikke nej, tak ;-) Frankfurt(hævn), Sporting og FCK :thumbup:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: Champions league

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tors aug 25, 2022 12:19 am
Isageren skrev:
tors aug 25, 2022 12:16 am
EasyBuddhist skrev:
ons aug 24, 2022 11:51 pm


Kan man undgå Bayern og PSG fra første lag, så ser det fornuftigt ud.
Hvad med City?
De er ikke så giftige, som de to andre. Barca står godt til dem, da de spiller samme form for fodbold, men kan undgå dem også, så siger jeg da ikke nej, tak ;-) Frankfurt(hævn), Sporting og FCK :thumbup:
Jeg har det sådan at jeg bare ikke vil møde Bayern, for alt i verden ikke Bayern. PSG er lidt blandede bolsjer og samme med City.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1744
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Champions league

Indlæg af Barca80 »

Isageren skrev:
tors aug 25, 2022 12:16 am
Barca80 skrev:
tors aug 25, 2022 12:01 am
Det kan være at Barca kommer til Parken nu når FCK er i CL! Køber I billetter i det tilfælde?

Der bliver så muligvis tale om "pakke billetter", hvor man køber alle tre FCK's hjemmekampe på samme tid. Aner ikke hvad prisen lander på.
Eller købe på Barcas side. Jeg sad i Barca hjørnet i 2010.
Er der muligt at købe Barca billetter til kampe udenfor Spanien? Eksempelvis hvis Barca skal møde Inter Milan i Milano - kan man købe billetter til kampen i Milano på Barcas side - i så fald har du link?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: Champions league

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
tors aug 25, 2022 3:42 am
Isageren skrev:
tors aug 25, 2022 12:16 am
Barca80 skrev:
tors aug 25, 2022 12:01 am
Det kan være at Barca kommer til Parken nu når FCK er i CL! Køber I billetter i det tilfælde?

Der bliver så muligvis tale om "pakke billetter", hvor man køber alle tre FCK's hjemmekampe på samme tid. Aner ikke hvad prisen lander på.
Eller købe på Barcas side. Jeg sad i Barca hjørnet i 2010.
Er der muligt at købe Barca billetter til kampe udenfor Spanien? Eksempelvis hvis Barca skal møde Inter Milan i Milano - kan man købe billetter til kampen i Milano på Barcas side - i så fald har du link?
Jeg var socio, det er sådan man får det tilbudt, men oftest er der en måde at få de billetter på alligevel.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
ons aug 24, 2022 11:51 pm


Kan man undgå Bayern og PSG fra første lag, så ser det fornuftigt ud.
Jeg kan stadigvæk ikke fatte at Real vandt CL og at de vinder det på stribe og uden de store problemer. :eek: :?:
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Champions league

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
tors aug 25, 2022 10:01 am
EasyBuddhist skrev:
ons aug 24, 2022 11:51 pm


Kan man undgå Bayern og PSG fra første lag, så ser det fornuftigt ud.
Jeg kan stadigvæk ikke fatte at Real vandt CL og at de vinder det på stribe og uden de store problemer. :eek: :?:
De har et godt hold og de behøver ikke bekymre sig om at spille god fodbold. Det er det korte svar
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst