21/8 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 21/8 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Flot mål!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kvoller
Indlæg: 5075
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 21/8 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Ansu skal bare være fast starter!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14842
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 21/8 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Lopezzz skrev:
søn aug 21, 2022 9:41 am
Barca80 skrev:
lør aug 20, 2022 11:47 pm
Det er vildt. RM styrker kun defensiven denne sommer, men alligevel banker 4 mål ind på udebane mod Celta :?

Lad os håbe Barca gør det samme imorgen imod Real Sociedad!
Der findes mirakler
Så fik vi hvad vi har håbet på :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 21/8 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Ansu har da ihvertfald haft indflydelse i det sekund han røg på banen.

Madameskrald
Indlæg: 1225
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 202 gange

Re: 21/8 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Lige præcis derfor skulle Torres starte inde....

Ansu kommer frisk ind og flår RS trætte organisation fuldstændig fra hinanden!

Og Ansu skal absolut spilles med måde, så han forbliver skadesfri for evigt, måske for evigt..!

PS. Samtidig var RS ikke så ville med vores systemskifte... 4-3-3 til 3-4-3. Spændende, at den mulighed allerede giver pote.
Senest rettet af Madameskrald søn aug 21, 2022 11:44 pm, rettet i alt 3 gange.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: 21/8 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Madameskrald skrev:
søn aug 21, 2022 11:40 pm
Lige præcis derfor skulle Torres starte inde....

Ansu kommer frisk ind og flår RS trætte organisation fuldstændig fra hinanden!
Præcis, men Ansu Fati er også den bedste spiller i verden. Hvis skaderne respekterer ham i denne sæson, så ender han med 20+ i La Liga.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/8 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Forfærdelige første 60 min. Komplet kaos og elendighed. Om det var udskiftningerne, real soc der blev trætte eller andet skal jeg ikke kunne sige men endelig begyndte vi at sætte os på spillet.

Flot resultat. Videre!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14842
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 21/8 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Utroligt at Roberto får spilletid i stedet for Pjanic.
Faktisk troede jeg aldrig at Roberto vil spille igen for Barca efter hans skade.
MDCCCXCIX

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 21/8 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

FUCK JADA !!!


3-4-3 fungerer :glad:

Ansu Fati og Lewandowski er så fucking gode !



Balde største overraskelse for mig, han var sgu god!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 21/8 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Lewandowski er satme god. Træls han brændte på Campen sidste uge. Men i dag er han der !

Fati er en fornøjelse.

Mere er der ikke at sige om kampen.
Forumlegende

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: 21/8 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Daluigi skrev:
søn aug 21, 2022 11:57 pm
Lewandowski er satme god. Træls han brændte på Campen sidste uge. Men i dag er han der !

Fati er en fornøjelse.

Mere er der ikke at sige om kampen.
Nej, enig, men vil tilføje at Balde bør starte og at 3-4-3 ikke er min kop te. Der er stadig et kæmpe stykke arbejde for Xavi.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/8 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1744
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 21/8 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Kæmpe sejr på 4-1 til Barca på udebane imod et top 6 hold i La Liga - og dét UDEN Busquets, Pique og Alba!! :thumbup: :thumbup: (selvom sidstnævnte spillede sidste 20 min.)

Det er forhåbentlig starten på en ny æra folkens! En æra uden halvpensionister som hæmmer klubben på flere måder. Og en æra hvor startopstillingen består af friske, unge og energifulde spillere :thumbup:

De første 45 min. var ikke super gode for Barca, men det skyldes især fordi Real Sociedad knoklede røven ud af bukserne i første halvleg - pressede sindssygt. Dertil var David Silva super god i dag på midtbanen. Men ellers var Sociedad ikke særlige målfarlige, selvom de pressede.

Nu må sangen om, at Busquets er vigtig på midtbanen altså gerne stoppe. Hvis man ser bort fra FdJ's fejl i starten, så spillede han mere end godkendt i dag som DM. Og når man tænker på hvor mange godkendte kampe Busquets har haft (især på det seneste), så bør FdJ fremadrettet få chancen igen på den position. Han var fin defensiv og god i opspillet. Man skal også huske det er hans første kamp som DM og vil kun blive bedre med tiden.

Sangen om Alba må også gerne stoppe. Barca har ikke behov for ham. Jeg håber stadig Barca køber en klasse VB, ellers må Balde få pladsen.

Men dejlig sejr. Xavi skal bruge samme startopstilling næste kamp, dog Kounde i stedet for Garcia og Ansu i stedet for Ferran. Så er den hjemme :thumbup:

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 21/8 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Barca80 skrev:
man aug 22, 2022 12:06 am
Kæmpe sejr på 4-1 til Barca på udebane imod et top 6 hold i La Liga - og dét UDEN Busquets, Pique og Alba!! :thumbup: :thumbup: (selvom sidstnævnte spillede sidste 20 min.)

Det er forhåbentlig starten på en ny æra folkens! En æra uden halvpensionister som hæmmer klubben på flere måder. Og en æra hvor startopstillingen består af friske, unge og energifulde spillere :thumbup:

De første 45 min. var ikke super gode for Barca, men det skyldes især fordi Real Sociedad knoklede røven ud af bukserne i første halvleg - pressede sindssygt. Dertil var David Silva super god i dag på midtbanen. Men ellers var Sociedad ikke særlige målfarlige, selvom de pressede.

Nu må sangen om, at Busquets er vigtig på midtbanen altså gerne stoppe. Hvis man ser bort fra FdJ's fejl i starten, så spillede han mere end godkendt i dag som DM. Og når man tænker på hvor mange godkendte kampe Busquets har haft (især på det seneste), så bør FdJ fremadrettet få chancen igen på den position. Han var fin defensiv og god i opspillet. Man skal også huske det er hans første kamp som DM og vil kun blive bedre med tiden.

Sangen om Alba må også gerne stoppe. Barca har ikke behov for ham. Jeg håber stadig Barca køber en klasse VB, ellers må Balde få pladsen.

Men dejlig sejr. Xavi skal bruge samme startopstilling næste kamp, dog Kounde i stedet for Garcia og Ansu i stedet for Ferran. Så er den hjemme :thumbup:

Busquest er vigtig for den kontrollerende måde at spille fodbold på det synes jeg om noget kampen i dag beviste!

Vi havde ikke haft lige så mange chancer i mod os og ikke lige så mange for os hvis han havde været på banen !

Ud fra denne kamp virker det fuldstændig latterligt at vi skulle betale for Alonso eller Foyth med sådan en 18 årig knægt løbende rundt :glad:


Jeg er bestemt ikke tilhænger af at Ansu skal overbruges. Men ja hold kæft hvor er han god!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: 21/8 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Magnus Frost skrev:
man aug 22, 2022 12:13 am
Barca80 skrev:
man aug 22, 2022 12:06 am
Kæmpe sejr på 4-1 til Barca på udebane imod et top 6 hold i La Liga - og dét UDEN Busquets, Pique og Alba!! :thumbup: :thumbup: (selvom sidstnævnte spillede sidste 20 min.)

Det er forhåbentlig starten på en ny æra folkens! En æra uden halvpensionister som hæmmer klubben på flere måder. Og en æra hvor startopstillingen består af friske, unge og energifulde spillere :thumbup:

De første 45 min. var ikke super gode for Barca, men det skyldes især fordi Real Sociedad knoklede røven ud af bukserne i første halvleg - pressede sindssygt. Dertil var David Silva super god i dag på midtbanen. Men ellers var Sociedad ikke særlige målfarlige, selvom de pressede.

Nu må sangen om, at Busquets er vigtig på midtbanen altså gerne stoppe. Hvis man ser bort fra FdJ's fejl i starten, så spillede han mere end godkendt i dag som DM. Og når man tænker på hvor mange godkendte kampe Busquets har haft (især på det seneste), så bør FdJ fremadrettet få chancen igen på den position. Han var fin defensiv og god i opspillet. Man skal også huske det er hans første kamp som DM og vil kun blive bedre med tiden.

Sangen om Alba må også gerne stoppe. Barca har ikke behov for ham. Jeg håber stadig Barca køber en klasse VB, ellers må Balde få pladsen.

Men dejlig sejr. Xavi skal bruge samme startopstilling næste kamp, dog Kounde i stedet for Garcia og Ansu i stedet for Ferran. Så er den hjemme :thumbup:

Busquest er vigtig for den kontrollerende måde at spille fodbold på det synes jeg om noget kampen i dag beviste!

Vi havde ikke haft lige så mange chancer i mod os og ikke lige så mange for os hvis han havde været på banen !

Ud fra denne kamp virker det fuldstændig latterligt at vi skulle betale for Alonso eller Foyth med sådan en 18 årig knægt løbende rundt :glad:


Jeg er bestemt ikke tilhænger af at Ansu skal overbruges. Men ja hold kæft hvor er han god!
Foyth er jo HB, en position som jeg finder meget nødvendig at opgradere.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster