Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Og, har så meget respekt for Miralem Pjanic. En spiller som reelt vil Barca det godt og som samtidig er motiveret af at spille fodbold. For mig er han starter i denne sæson over Busi. Så kan I hylde de der "kaptajner" lige så meget I vil, men den dag Pique bliver præsident i klubben, så stopper min tid som fan også. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvem der spiller på banen, hvem er trænere, men min klub skal ikke ødelægges af en fyr som skiftede til United i klubbens værste periode, og samtidig tog imod de terrorist kontrakter fra Barto. En fyr som gik i byen med vores unge spillere, mens han var kaptajn (!) og som har kritiseret og været et problem for mange trænere i klubben. En regulær cancer.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Vi burde have en “rant” side!! Så kan man sparke edder efter hvem man nu syntes fortjener det :glad:

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Norbit skrev:
fre aug 19, 2022 1:01 pm
Hvordan kan real blive ved med at lave hjernedøde salg. Angiveligt får de 70 mio euro for en Casemiro som selv vil væk. Mens vi prøver at få 75 for de Jong og tvinge ham ud.

Den ene er over sin prime og den anden er på vej ind i sin prime. Det er jo for vildt..
Med hans afgang sælger de vel nærmest også mesterskabet!?

Der er på mange måder et ret stort niveauskifte ned til Tchouameni, selvom han nok en dag skal blive rigtig god.

Bliver de ikke ret tynde på midtbanen generelt - Camavinga, Modric, Kroos, Tchouamenii, Valverde og? De står vel lidt med samme hovedpine som os - mange noget unge og så det grå guld.

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

Piquénbauer skrev:
fre aug 19, 2022 12:53 pm
Omkring HB så er der virkelig mange navne oppe pt. Det virker lidt til at man regnede med Azpi og nu skal man pludselig finde en løsning. Sidste navne er Gusto fra lyon, Vanderson fra Monaco og Atal fra nice.
Ham fra Lyon kunne være sjovt. Tænk at høre transmission og de hele tiden taler om dårlig smag på HB :grin:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Barca80 skrev:
fre aug 19, 2022 1:43 pm
FC Barcelonas officielle Twitter-konto på spansk lagde et tweet op af Jordi Alba, som dedikerede et mål til Barcas fans, men klubben måtte pille videoen ned igen kort tid efter til stort forundring blandt mange af klubbens følgere. Der kom en stormflod af hade-beskeder mod Jordi Alba hvorfor klubben valgte at fjerne opslaget.
Kanon dejligt. Så er budskabet givet til Alba og klubben. Nå må vi bare håbe at han trækker sig eller acceptere bænken. Og ikke mindst går ned i løn.

Jeg håber stadig der købes en klasse back denne sommer og ikke blot reserve til Alba. Men det sker næppe.
Det synes jeg fandme er usselt, at man sviner ham sådan til.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Kvoller skrev:
fre aug 19, 2022 4:29 pm
Barca80 skrev:
fre aug 19, 2022 1:43 pm
FC Barcelonas officielle Twitter-konto på spansk lagde et tweet op af Jordi Alba, som dedikerede et mål til Barcas fans, men klubben måtte pille videoen ned igen kort tid efter til stort forundring blandt mange af klubbens følgere. Der kom en stormflod af hade-beskeder mod Jordi Alba hvorfor klubben valgte at fjerne opslaget.
Kanon dejligt. Så er budskabet givet til Alba og klubben. Nå må vi bare håbe at han trækker sig eller acceptere bænken. Og ikke mindst går ned i løn.

Jeg håber stadig der købes en klasse back denne sommer og ikke blot reserve til Alba. Men det sker næppe.
Det synes jeg fandme er usselt, at man sviner ham sådan til.
Hvis det er personlige angreb eller dødstrusler, så ja, det er usselt.

Men han skal da I DEN GRAD vide (fra fans) at hans spil er faldet meget i niveau og han bør takke af. Man må da gerne signalere at han ikke er velkommen længere. Man må da gerne kritisere hans spil. Man må også gerne fortælle ham at han malker klubben for pegne, som vi ikke bryder os om.

Jeg synes det er SÅ FEDT, at han nu har fået vide af mange fans, at man ikke ønsker ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Albas sidste sæson var jo ikke dårlig?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Barca80 skrev:
fre aug 19, 2022 5:03 pm
Kvoller skrev:
fre aug 19, 2022 4:29 pm
Barca80 skrev:
fre aug 19, 2022 1:43 pm
FC Barcelonas officielle Twitter-konto på spansk lagde et tweet op af Jordi Alba, som dedikerede et mål til Barcas fans, men klubben måtte pille videoen ned igen kort tid efter til stort forundring blandt mange af klubbens følgere. Der kom en stormflod af hade-beskeder mod Jordi Alba hvorfor klubben valgte at fjerne opslaget.
Kanon dejligt. Så er budskabet givet til Alba og klubben. Nå må vi bare håbe at han trækker sig eller acceptere bænken. Og ikke mindst går ned i løn.

Jeg håber stadig der købes en klasse back denne sommer og ikke blot reserve til Alba. Men det sker næppe.
Det synes jeg fandme er usselt, at man sviner ham sådan til.
Hvis det er personlige angreb eller dødstrusler, så ja, det er usselt.

Men han skal da I DEN GRAD vide (fra fans) at hans spil er faldet meget i niveau og han bør takke af. Man må da gerne signalere at han ikke er velkommen længere. Man må da gerne kritisere hans spil. Man må også gerne fortælle ham at han malker klubben for pegne, som vi ikke bryder os om.

Jeg synes det er SÅ FEDT, at han nu har fået vide af mange fans, at man ikke ønsker ham.
Ja, sindsygt fedt med spiller/legende i klubben som har givet alt i den mest vindende periode bare svines til fordi han er faldet i niveau pga. alder.

Det er trods alt ikke hans skyld der ikke har været en reel konkurrent til pladsen længe. I øvrigt er han mig bekendt heller ikke ansat på en af de helt ublu kontrakter.

Selvfølgelig skal han skiftes ud med en anden snarest, pga. hans faldende niveau, men indtil da kan man da som minimum behandle manden med respekt!

Fankulturen (eller mangel på samme) er godt nok skredet de sidste par år.
Rey Abi!

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Piquénbauer skrev:
fre aug 19, 2022 1:08 pm
Man U har budt over 80 mio for de jong. De er tydeligvis desperate nu og hvis dog bare de jong ville til dem så kunne vi sikkert få 100 for ham.
Jeg siger vi venter. Efter en afklapsning på hjemmebane med tennis-cifre til Liverpool og et spinkelt men dog sikkert nederlag på udebane til Southampton er de sikkert villige til at give Ten Haag's højre testikel for Frenkie.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

DrGink skrev:
fre aug 19, 2022 6:12 pm
Piquénbauer skrev:
fre aug 19, 2022 1:08 pm
Man U har budt over 80 mio for de jong. De er tydeligvis desperate nu og hvis dog bare de jong ville til dem så kunne vi sikkert få 100 for ham.
Jeg siger vi venter. Efter en afklapsning på hjemmebane med tennis-cifre til Liverpool og et spinkelt men dog sikkert nederlag på udebane til Southampton er de sikkert villige til at give Ten Haag's højre testikel for Frenkie.
Ved ikke hvor pokkers interesseret vi er i Haags testikel.. ;-)

Men ja pengepungen er på bordet i United, tror nærmest bare man skal nævne en pris!

Men vi skal altså også være ret sikker på Bernardo, før Frenkie smutter. Syntes det var en underlig melding (hvis ellers den holder?) at Bernardo venter på Barcas udspil, efter PSG har meldt sig. Troede det var Barca eller blive i city….. :|

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
fre aug 19, 2022 6:45 pm
DrGink skrev:
fre aug 19, 2022 6:12 pm
Piquénbauer skrev:
fre aug 19, 2022 1:08 pm
Man U har budt over 80 mio for de jong. De er tydeligvis desperate nu og hvis dog bare de jong ville til dem så kunne vi sikkert få 100 for ham.
Jeg siger vi venter. Efter en afklapsning på hjemmebane med tennis-cifre til Liverpool og et spinkelt men dog sikkert nederlag på udebane til Southampton er de sikkert villige til at give Ten Haag's højre testikel for Frenkie.
Ved ikke hvor pokkers interesseret vi er i Haags testikel.. ;-)

Men ja pengepungen er på bordet i United, tror nærmest bare man skal nævne en pris!

Men vi skal altså også være ret sikker på Bernardo, før Frenkie smutter. Syntes det var en underlig melding (hvis ellers den holder?) at Bernardo venter på Barcas udspil, efter PSG har meldt sig. Troede det var Barca eller blive i city….. :|
Den testikel er nok mere værd end Umtiti. Sådan helt seriøst. På markedet vel at mærke.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Piquénbauer skrev:
fre aug 19, 2022 5:28 pm
Albas sidste sæson var jo ikke dårlig?
Det synes jeg nu heller ikke jeg har påstået.

Han er dog faldet meget i niveau siden sine gode gamle dage. I dag er han højst middelmådig. Og har ikke Barca niveau til at have en fast plads i start 11'eren. En rolle som backup kan gå an. Men han skal ned i løn.

Men du må gerne synes at han stadig fortjener en plads i start 11'eren. Jeg skal ikke prøve overbevise dig om andet.
!Option skrev:
fre aug 19, 2022 5:34 pm
Ja, sindsygt fedt med spiller/legende i klubben som har givet alt i den mest vindende periode bare svines til fordi han er faldet i niveau pga. alder.

Det er trods alt ikke hans skyld der ikke har været en reel konkurrent til pladsen længe. I øvrigt er han mig bekendt heller ikke ansat på en af de helt ublu kontrakter.

Selvfølgelig skal han skiftes ud med en anden snarest, pga. hans faldende niveau, men indtil da kan man da som minimum behandle manden med respekt!

Fankulturen (eller mangel på samme) er godt nok skredet de sidste par år.
Der er ingen (herinde i forummet) som synes at han skal svines til. Eller trues for den sagsskyld. Men uanset legende eller ej, så skal han kritiseres for sit spil og for at malke klubben for penge. Der er mange Barca fans som har kritiseret Alba på det seneste, og jeg kan naturligvis ikke udelukke at der er idioter blandt Barca fans som har svinet ham til, hvilket naturligvis ikke er i orden.

Du påstår at Jordi Alba ikke har en skamløs kontrakt. Øhh jov, han er en af de højst betalte spillere i klubben. Faktisk (til min orientering) har tredje højst løn med 400.000 euro per uge. Og utallige medier beretter at HAN NÆGTER AT GÅ NED I LØN!! Sikke en legende som tænker på klubben hva? Og så udstiller man nærmest kun FdJ i medierne som grådigt svin.

Bør det ikke være såkaldte klub legender eller kaptajner, som Busquets, Alba og Pique der UDEN TØVEN går ned i løn, og dermed sender et eksemplarisk signal til alle øvrige spillere i truppen, som fx FdJ?? :?

Jeg er fløjtende ligeglad hvad en spiller har præsteret i fortiden. Jeg er ligeglad med om det er en legende og været 20 år i klubben. Det er her og nu som gælder. Det er sådan fodboldverdenen er skruet sammen, hvilket godt kan virke kynisk. For i end of the day er det tal, resultater og titler som gælder - og altså ikke fortidens præstationer. Derfor er jeg ligeglad om Alba var verdensklasse en gang for flere år siden! Han er middelmådig i dag og har en kontrakt som han overhovedet ikke fortjener. Med andre ord (kort sagt) han hæmmer klubben i den grad - og det er det som jeg har fokus på. Og det er det man bør kritisere ham for.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Der er en grund til at de er højtlønnede - de har alle leveret for klubben. Det har fdj ikke. Han har tværtimod kostet klubben en formue i transfersum uden noget som helst at vise for det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af thomas »

Piquénbauer skrev:
fre aug 19, 2022 7:44 pm
Der er en grund til at de er højtlønnede - de har alle leveret for klubben. Det har fdj ikke. Han har tværtimod kostet klubben en formue i transfersum uden noget som helst at vise for det.
Det er godt nok en vild påstand, at Frenkie slet ikke har vist noget som helst. Ja, han havde en skidt sidste sæson, men der har også været mange gode præstationer tidligere. Hans fremdrift nedefra og op er der ikke så mange der matcher i klubben. Men for at få stabilitet kræver det nok også, at han får en defineret rolle og bliver vist tillid.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

I forhold til pique, Alba og bussi har han ikke vist noget. Han har haft fine sæsoner men han har aldrig været dominerende. Den med tillid er søgt da han stort set har været starter hver sæson. Problemet er at han ikke passer ind, vi spiller ikke med en rolle der passer til ham. Det er ikke hans skyld men tidligere ledelse der købt spillere uden at tænke på position.

De Jong står nu med en mulighed for at vise at han vil klubben ved at se bort fra en løn han aldrig nogensinde har fortjent og tage en mere passende løn.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 19 gæster