Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Villarreal skulle ville have 42 mio euro for Foyth. Det er sgu for meget synes jeg.

sorens
Indlæg: 381
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »

EasyBuddhist skrev:
tirs aug 16, 2022 5:22 pm
Jeg vil godt kunne lave med Foyth, selvom han langt fra er en optimal løsning. Imø havde Barca en mulighed for at forstærke HB med en kvalitetsspiller, men den forpassede de. Foyth har sine styrker i det defensive og helt ærligt, så synes jeg, det vil være en lettelse at få en back ind, der ved, hvordan man forsvarer. Nu har HB igennem mange år været det mest udsatte punkt på banen. Man har prøvet den ene offensive back efter den anden og det har ikke virket. Lad os bare prøve gøre det modsat. Defensive evner over det offensive og og så se, hvordan det går derfra. Det kan umuligt gå ringere, end det har gjort de sidste mange år.
Ja der har før været defensive backs i klubben. Og det gør ikke noget at have den som en del af den taktiske værktøjskasse. Og hvis Xavi holder fast i den plan med fløjene er der jo nærmest heller ikke nogen grund til backs med offensive evner :eek:

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Kvoller skrev:
tirs aug 16, 2022 8:40 pm
Villarreal skulle ville have 42 mio euro for Foyth. Det er sgu for meget synes jeg.
Hvis man skulle hente Foyth skulle der maks betales omkring 20 mil for ham. Den der købsklausul på 42 mil kan Villareal godt smutte af med.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Kvoller skrev:
tirs aug 16, 2022 8:40 pm
Villarreal skulle ville have 42 mio euro for Foyth. Det er sgu for meget synes jeg.
Ja 42 mio. lyder hans frikøbsklausul på. Sidst jeg læste, ville Barca ikke engang betale hans markedsværdi på 25 mio. (ifølge transfermarkt), men ville simpelthen forhandle den ned. Så det virker i den grad til, at klubberne står langt fra hinanden ift. Foyth.

Min drøm er, at man dropper en ny HB, men bruger Kounde på den position. Man dropper også Alonso, men køber Gaye eller en anden klasse VB. Samtidig sælger man Dest og udlejer Balde. Det ville være fantastisk imo. Men det sker næppe. Det jo sjældent drømme bliver til virkelighed.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Problemet med Kounde er, hvis han ser sig selv som cb og ønsker at spille der, så bliver han næppe en langsigtet løsning på hb! Men aner jo ikke hvordan han forholder sig.

Men potentielt er Kounde selvfølgelig en mulig god løsning, men siden man kigger efter en hb, kan han ikke rigtig være tiltænkt der.

42 lyder af meget, 30-35 inkl variabler vil være ok.

Kan vi få 30 samlet for Depay/Auba, vil det hjælpe gevaldigt, samt selvfølgelig at få sendt båtnakkerne MB & Umtiti videre :roll:

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Er der nogen, der kan forklare mig, hvorfor vi ikke var efter Molina, når han tilsyneladende kunne hentes for 20 millioner euro?
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Det er altså vildt hvis Barca ikke får en eneste krone for Depay? Det lyder til at han smutter til Juventus helt gratis :|

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Robert Lewandowski: “I was surprised when I saw more than 6 Rayo players sitting in their box, one of them was even marking me! This never happens in Bundesliga. This way of playing is anti-football. I hope this is the only team in this league that plays like this.”
Jamen velkommen til Barcelonas modstandere i La Liga, siger jeg bare :clap:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Barca80 skrev:
tirs aug 16, 2022 10:01 pm
Robert Lewandowski: “I was surprised when I saw more than 6 Rayo players sitting in their box, one of them was even marking me! This never happens in Bundesliga. This way of playing is anti-football. I hope this is the only team in this league that plays like this.”
Jamen velkommen til Barcelonas modstandere i La Liga, siger jeg bare :clap:
Han har ikke set meget La Liga :lol:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Kvoller skrev:
ons aug 17, 2022 8:10 am
Barca80 skrev:
tirs aug 16, 2022 10:01 pm
Robert Lewandowski: “I was surprised when I saw more than 6 Rayo players sitting in their box, one of them was even marking me! This never happens in Bundesliga. This way of playing is anti-football. I hope this is the only team in this league that plays like this.”
Jamen velkommen til Barcelonas modstandere i La Liga, siger jeg bare :clap:
Han har ikke set meget La Liga :lol:
Det er ærgerligt hvordan La Liga har udviklet sig, fra godt spil og teknik, til tidsudtræk og fysisk hårdt spil. I Italien er fodbold blevet meget mere attraktivt at se.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Hvad sker der? Man køber spillere for over 1 mia. kr., men man kan ikke få en eneste krone for Depay.

Jeg kan forstå at ingen gider at betale for klovnen Braithwaite, men Depay, really? Whats going on?? 🙄🙄

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
ons aug 17, 2022 12:05 pm
Hvad sker der? Man køber spillere for over 1 mia. kr., men man kan ikke få en eneste krone for Depay.

Jeg kan forstå at ingen gider at betale for klovnen Braithwaite, men Depay, really? Whats going on?? 🙄🙄
Det er fordi at klubben vil belønne ham for at tage et dårligere tilbud. Memphis har bedt om det. Synes egentlig det er klasse af ledelsen på sin vis. Hvis man gerne vil bede spillere om at gå ned i løn når de tjener 25 mio euro + på ulovlige kontrakter lavet af tidligere ledelse (FDJ, Pique, Busi, Alba), så skal man også belønne dem som virkelig vil Barca og afviser bedre tilbud (Araujo, Gavi, Ansu, Pedri, Auba, Depay, Raphinha osv.)
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Har ikke fulgt så meget med i Barca Athletic, men var ham Marmol ikke værd at sende på lån i stedet for at sælge ?

Synes man i forholdsvis lang tid hørte godt om ham.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Hvem fanden i helved kan ikke få 5 mio euro for Depay?.. Barca er idioter..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Det kan lyde grotesk, men Barca er selvfølgelig pressede af at skulle kunne indskrive de rette folk, som Juve udnytter, ligesom alene Depays løn betyder meget i det samlede billede. Er vist omkring 10m€ brutto!?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster