Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Romero var ude med et rygte i går om at Chelsea vil byde 25-28 mio for auba. Hvis det er rigtigt så skal han sælges. Jeg ville så smide de jong, dest og depay oveni. Og hente Silva og bellerin.

Jeg kan godt forstå at folk er lidt imod et køb af Silva men hvis man sælger de jong, auba og depay så givet det imo mening da han både kan spille cm og kant.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

kklaus skrev:
søn aug 14, 2022 4:45 pm
Hvis man får både FdJ og Bernando i truppen, så håber jeg vitterlig at Busquets enten forlader klubben denne sommer eller accepterer en fast bænkplads, så FdJ kan spille DM.

Midtbanen vil så bestå af Frankie de Jong, Pedri og Bernando Silva. Det vil betyde en midtbane med masser speed, energi og kreativitet.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
søn aug 14, 2022 8:47 pm
kklaus skrev:
søn aug 14, 2022 4:45 pm
Hvis man får både FdJ og Bernando i truppen, så håber jeg vitterlig at Busquets enten forlader klubben denne sommer eller accepterer en fast bænkplads, så FdJ kan spille DM.

Midtbanen vil så bestå af Frankie de Jong, Pedri og Bernando Silva. Det vil betyde en midtbane med masser speed, energi og kreativitet.
Men så skal Frenkie ændre sin måde at spille på?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Iván Balliu (Rayo-spiller): "Vi vidste på forhånd, at vi kunne skabe fare i Jordi Albas side."
Nogle folk i bestyrelsen er ikke glade for Jordi Albas seneste præstationer. (Gerard Romero)
Det kan ikke siges mere tydeligt. Selv de døve og blinde må indse det nu! Modstanderne ved at Barcelona er meget svage på back positionerne, hvilket (som Rayo spilleren også siger) holdene vil udnytte i løbet af hele sæsonen.

Jeg har gentagende gange, helt i starten af vinduet (før Lewandowski, Raphinha osv. blev købt), givet udtryk for, at hovedprioritet må være at styrke backerne denne sommer.

Jordi Alba er blevet for dårlig. Dani Alves som forlod denne sommer, er ikke blevet erstattet. Og det værste af det hele er nok, at man går efter en spiller som Alonso!! Det er al for useriøst. Jeg kan simpelthen ikke lade være med at blive vred :oops: :oops:

Men jeg er glad for, at bestyrelsen LANGT OM LÆNGE er begyndt at indse Jordi Albas dårlige præstationer. Pyha. Bedre sent end aldrig. Nu må der altså gøres noget bedre end at gå efter en ekstrem middelmådig spiller som Alonso !! :mad:

Matves12
Indlæg: 59
Tilmeldt: søn apr 03, 2022 4:38 pm
Har takket: 121 gange
Blevet takket: 22 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Matves12 »

A great performance from the team and a fantastic atmosphere! I would also like to thank everyone at the stadium for those beautiful moments of love and support you guys showed me 💙


Det har Bernardo Silva skrevet på instagram efter Citys kamp. Det kan da vel næsten kun betyde at han er utrolig tæt på os?

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Barça have a list of five right-back targets. [@gerardromero] #fcblive
❗️ They are: Frimpong, Wan-Bissaka, Foyth, Dalot and Meunier. [@gerardromero]
❗️ Foyth and Meunier, favorites. [@gerardromero]
❗️ Out of those two, Foyth is the priority. [@gerardromero]
Hvad helvede er det for en liste.. Meunier ja, det kunne måske være, men ellers kan vi da lige så godt beholde Dest. At man overhovedet overvejer Wan-Bissaka og Dalot er jo fuldstændig hovedløst.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm foyth kunne være ok som en defensiv back. Men nej det er ikke den mest inspirerende liste.

Jeg tror dog ikke at Xavi ser dest som en mulighed. Der er noget ved hans spil han ikke er fan af.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Kvoller skrev:
man aug 15, 2022 7:48 am
Barça have a list of five right-back targets. [@gerardromero] #fcblive
❗️ They are: Frimpong, Wan-Bissaka, Foyth, Dalot and Meunier. [@gerardromero]
❗️ Foyth and Meunier, favorites. [@gerardromero]
❗️ Out of those two, Foyth is the priority. [@gerardromero]
Hvad helvede er det for en liste.. Meunier ja, det kunne måske være, men ellers kan vi da lige så godt beholde Dest. At man overhovedet overvejer Wan-Bissaka og Dalot er jo fuldstændig hovedløst.
Jeg synes alle navnene der er bedre end hvad vi har. Dalot og AWB spiller for det mest toxic hold nogensinde, alle ser dårlige ud der. Foyth er god, Meunier har massere af rutine og Frimpong ville være mit valg. Dest har bare intet kørende for sig, han har en mærkelig mentalitet og så er han hverken god taktisk, teknisk eller noget som helst. Det eneste Roberto er god til er kombinationsspillet.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Enig i at Foyth har kvalitet, men ikke som en Barca back. Det har jeg svært ved at se!

Bissaka nej.

Dalot! Utrolig svær at vurdere på det United mandskab, men har han ikke primært været reserve?

Meunier. Føler heller ikke overhovedet han passer ind + fylder 31.

Frimpong. Kender ham ikke, men opvokset i City og har allerede prøvet lidt af hvert. Måske bedste bud.

Men alle er vel bedre end Dest/Roberto!

Edit: Dalot er eneste med snarligt udløb, 2023.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Fatter simpelthen ikke, at der ikke arbejdes mod en 3-back kæde. Vi har elendige backs og er vores helt store hovedpine.
Araujo bliver ikke god derude og hans aggressivitet manglede vi virkelig centralt mod Rayo.
Og nu nævnes Foyth som bedste bud på en HB. Hvad er hans naturlige position? Central forsvar.

Det er simpelthen for vildt, at vi konstant kigger på spillere ude af position. Koundé er også bedst centralt, Araujo er, og Roberto er midtbane. :oops:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Alle de navne der nævnes er lige til at smide i skraldespanden.

Jeg synes ikke man skal hente en HB, med mindre det er en markant forbedring end det man har.

For hvad nytter det at give fx 20 mio., hvis den nye HB blot er en smule bedre end Dest eller Roberto?

Hellere lægge 20 mere oveni, og købe en klasse HB til +40 mio. euro. Kvaliteten skal ligesom ses på banen. Og nej, jeg kan ikke give nogle konkrete navne, da jeg ikke er sportdirektør og kender ikke markedet. Jeg kan kun gisne ligesom jer andre.
Senest rettet af Barca80 man aug 15, 2022 12:44 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
man aug 15, 2022 12:32 pm
Alle de navne der nævnes er lige til at smide i skraldespanden.

Jeg synes ikke man skal hente en HB, med mindre det er en markant forbedring end det man har.

For hvad nytter det at give fx 20 mio., hvis den nye HB blot er en smule bedre end Dest eller Roberto?

Hellere ligge 20 mere oveni, og købe en klasse HB til +40 mio. euro. Kvaliteten skal ligesom ses på banen. Og nej, jeg kan ikke give nogle konkrete navne, da jeg ikke er sportdirektør og kender ikke markedet. Jeg kan kun gisne ligesom jer andre.
Fordi at de to HB vi har bejler til at være ligaens værste par. De navne er alle dobbelt så god som de to vi har.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Champione skrev:
man aug 15, 2022 10:36 am
Fatter simpelthen ikke, at der ikke arbejdes mod en 3-back kæde. Vi har elendige backs og er vores helt store hovedpine.
Araujo bliver ikke god derude og hans aggressivitet manglede vi virkelig centralt mod Rayo.
Og nu nævnes Foyth som bedste bud på en HB. Hvad er hans naturlige position? Central forsvar.

Det er simpelthen for vildt, at vi konstant kigger på spillere ude af position. Koundé er også bedst centralt, Araujo er, og Roberto er midtbane. :oops:
Så køb Foyth og slå to fluer med et smæk, han har trods alt spillet HB de seneste 2,5 år.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Som jeg skrev allerede i vinters, så burde Mazraoui have været topprioriteten, før man gik efter nogen som helst anden. Man kunne have lukket den på samme betingelser som AC og Kessie allerede i januar. Nu er der bare middelmådighed at vælge i mellem.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster