Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Åbenbart forhandlinger i gang med Chelsea om auba. Barca kræver 25 mio men Chelsea vil kun betale det halve. Auba er åben for et skifte hvis det økonomiske hænger sammen.

Jeg ville personligt sælge ham for 10 mio. Hans løn stiger og med de spillere vi har i truppen så kan vi sagtens dække tabet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
fre aug 12, 2022 5:40 pm
Åbenbart forhandlinger i gang med Chelsea om auba. Barca kræver 25 mio men Chelsea vil kun betale det halve. Auba er åben for et skifte hvis det økonomiske hænger sammen.

Jeg ville personligt sælge ham for 10 mio. Hans løn stiger og med de spillere vi har i truppen så kan vi sagtens dække tabet.
Jeg synes minimum 15 mio. Han er stadig klasse og kunne være vigtig i denne sæson.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
fre aug 12, 2022 7:41 pm
Piquénbauer skrev:
fre aug 12, 2022 5:40 pm
Åbenbart forhandlinger i gang med Chelsea om auba. Barca kræver 25 mio men Chelsea vil kun betale det halve. Auba er åben for et skifte hvis det økonomiske hænger sammen.

Jeg ville personligt sælge ham for 10 mio. Hans løn stiger og med de spillere vi har i truppen så kan vi sagtens dække tabet.
Jeg synes minimum 15 mio. Han er stadig klasse og kunne være vigtig i denne sæson.
100 for ham og Frenkie, så vil jeg være tilfreds og man vil være et stort skridt nærmere det planlagte spillerbudget for 22/23 på 400 mio euro. Intet sportsligt synspunkt, kun økonomisk. 120, så kan de få Dest med i købet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
fre aug 12, 2022 7:46 pm
Isageren skrev:
fre aug 12, 2022 7:41 pm
Piquénbauer skrev:
fre aug 12, 2022 5:40 pm
Åbenbart forhandlinger i gang med Chelsea om auba. Barca kræver 25 mio men Chelsea vil kun betale det halve. Auba er åben for et skifte hvis det økonomiske hænger sammen.

Jeg ville personligt sælge ham for 10 mio. Hans løn stiger og med de spillere vi har i truppen så kan vi sagtens dække tabet.
Jeg synes minimum 15 mio. Han er stadig klasse og kunne være vigtig i denne sæson.
100 for ham og Frenkie, så vil jeg være tilfreds og man vil være et stort skridt nærmere det planlagte spillerbudget for 22/23 på 400 mio euro. Intet sportsligt synspunkt, kun økonomisk. 120, så kan de få Dest med i købet.
Jeg synes godt du kunne give lidt mere mængderabat. 110 for dem alle.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Er tanken så at beholde Depay? Eller kører vi MB i stilling som Lewan reserve :grin:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

6 players will be registered for tomorrow & 1 will be left out.
@rac1
Noget tyder på det bliver Kessié. Og det er frivilligt fra hans side. Han er åben for at vente en uge mere.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Barca80 skrev:
fre aug 12, 2022 9:21 pm
6 players will be registered for tomorrow & 1 will be left out.
@rac1
Noget tyder på det bliver Kessié. Og det er frivilligt fra hans side. Han er åben for at vente en uge mere.
Kessie og AC er netop registreret!

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Kunne man ikke bare fjerne f.eks. MB registrering og registrerer en af de nye ?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Antimadridista skrev:
fre aug 12, 2022 8:23 pm
Er tanken så at beholde Depay? Eller kører vi MB i stilling som Lewan reserve :grin:

Jeg vil sgu også foretrække Depay over Auba!
Auba er bedre til at score mål, men Depay indgår væsentligt bedre i småspillet og både Raphinha, Dembélé, Fati og selvfølgelig Lewandowski er gode på det punkt.
+
Depays alder betyder at han formentlig ikke falder i niveau og hans værdi kommer til stige efter VM så vi kan sælge ham med meget større profit end Auba.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Magnus Frost skrev:
fre aug 12, 2022 9:44 pm
Antimadridista skrev:
fre aug 12, 2022 8:23 pm
Er tanken så at beholde Depay? Eller kører vi MB i stilling som Lewan reserve :grin:

Jeg vil sgu også foretrække Depay over Auba!
Auba er bedre til at score mål, men Depay indgår væsentligt bedre i småspillet og både Raphinha, Dembélé, Fati og selvfølgelig Lewandowski er gode på det punkt.
+
Depays alder betyder at han formentlig ikke falder i niveau og hans værdi kommer til stige efter VM så vi kan sælge ham med meget større profit end Auba.
Han er kontraktfri næste sommer, så et godt VM profiterer vi sandsynligvis ikke på.

Personligt ville jeg foretrække at beholde Auba. Han har bedre målnæse og syntes Depay er for langsom og trækker tempoet ud...men den store betydning tror jeg ikke det får ift hvem af dem der bliver.

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dani Alves »

Hvad siger folk til rygtet om en gratis Héctor Bellerín? Jeg har ikke fulgt ham de sidste år

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dani Alves skrev:
lør aug 13, 2022 4:20 pm
Hvad siger folk til rygtet om en gratis Héctor Bellerín? Jeg har ikke fulgt ham de sidste år
Jeg siger fint, La Masia dreng og havde en god sæson i Betis. Jeg var én af dem som var for Bellerin fremfor Semedo i sin tid. Til prisen er det okay, men han er stadig ikke svaret.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Dani Alves skrev:
lør aug 13, 2022 4:20 pm
Hvad siger folk til rygtet om en gratis Héctor Bellerín? Jeg har ikke fulgt ham de sidste år
Synes faktisk det er en helt fantastisk lappeløsning. En spiller i sin bedste alder, der dog måske har tabt lidt niveau, men med mulighed for at genfinde det i sin ungdomsklub. Ganske gratis. Næppe høj løn. Selv hvis han viser sig at være så dårlig Roberto bliver fast mand, synes jeg det har været forsøget værd. Hvis han viser sig at være nogenlunde har man en fin backup og kan løse problemet næste sommer. Og så er der jo en lille mulighed for han brager igennem som en langtidsløsning.

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

Spørgsmålet, der melder sig, er: Og hvorfor er franskmændene ikke skrevet under fra Sevilla? Forklaringen er et spørgsmål om tal. Lige nu, og efter den fjerde løftestang udført i fredags, er der stadig en mangel mellem 20-30 millioner for FC Barcelona for at opnå fuld balance og opnå fuld registrering.
https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... ounde.html
Jeg havde håbet med var mindre og udlån af Umtiti kunne klare det

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Kan godt forstå Gary Neville har ondt i røven. Han troede jo Barca ville få "United tilstande" i mange år. Han regnede jo ikke med, at Barca ville løse sine udfordringer relativ hurtigt.

Og på stående fod er United bagud med 4-0 til Brentford, hvilket jo gør mere ondt i numsen. Jeg forstår hans frustrationer.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster