Nicolás González Iglesias

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af Dytrax »

Det kunne sagtens tænkes, Isageren.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af Dytrax »

🗣 Nico Gonzalez: "Differences between Ronald Koeman and Xavi? They have different ideas. In the end, Xavi's idea is working, but we can't forget that last year, under Koeman, we won the Copa del Rey and fought for La Liga.”

"I don't play many minutes, but the priority is the team. I think competitiveness is positive, it makes you improve. I have to work hard and take advantage of the minutes that Xavi gives me."

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
fre mar 25, 2022 1:28 am
🗣 Nico Gonzalez: "Differences between Ronald Koeman and Xavi? They have different ideas. In the end, Xavi's idea is working, but we can't forget that last year, under Koeman, we won the Copa del Rey and fought for La Liga.”

"I don't play many minutes, but the priority is the team. I think competitiveness is positive, it makes you improve. I have to work hard and take advantage of the minutes that Xavi gives me."
Håber helt klart, at han kommer til at udvikle sig på holdet, selvom Kessie kommer. Gavi er jeg ikke så bange for.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
fre mar 25, 2022 1:28 am
🗣 Nico Gonzalez: "Differences between Ronald Koeman and Xavi? They have different ideas. In the end, Xavi's idea is working, but we can't forget that last year, under Koeman, we won the Copa del Rey and fought for La Liga.”

"I don't play many minutes, but the priority is the team. I think competitiveness is positive, it makes you improve. I have to work hard and take advantage of the minutes that Xavi gives me."
Håber helt klart, at han kommer til at udvikle sig på holdet, selvom Kessie kommer. Gavi er jeg ikke så bange for.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af Isageren »

nosslo15 skrev:
fre mar 25, 2022 1:39 pm
Dytrax skrev:
fre mar 25, 2022 1:28 am
🗣 Nico Gonzalez: "Differences between Ronald Koeman and Xavi? They have different ideas. In the end, Xavi's idea is working, but we can't forget that last year, under Koeman, we won the Copa del Rey and fought for La Liga.”

"I don't play many minutes, but the priority is the team. I think competitiveness is positive, it makes you improve. I have to work hard and take advantage of the minutes that Xavi gives me."
Håber helt klart, at han kommer til at udvikle sig på holdet, selvom Kessie kommer. Gavi er jeg ikke så bange for.
Jeg tror man ville gøre klogt i at gøre Nico til Busis arvefølger. Han har spillet på positionen mange gange, og Pimienta har også udtalt at han er den fødte 6'er. Han skal bare forbedre sit defensive spil markant
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af Drake »

Jeg tror desværre vi kommer til at spilde Nicos talent, og især nu hvor Kessie kommer, det er virkelig ærgerligt :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af Magnus Frost »

Drake skrev:
fre mar 25, 2022 10:01 pm
Jeg tror desværre vi kommer til at spilde Nicos talent, og især nu hvor Kessie kommer, det er virkelig ærgerligt :sørgelig:

Jeg synes Nico virkede som et af de største lyspunkter før Xavis ankomst, men han har i mine øjne slet ikke fulgt med resten af holdet i den positive udvikling efter Xavis system er implementeret, men med det han viste tidligere og hans alder tror jeg han kan blive en helt fantastisk spiller for barca!

Og ja med Kessie kommer han til at mangle spilletid! Men ja man kan jo ikke sige nej til en spiller der er så god som Kessie i den alder han har når han kommer på en fri transfer.

Måske er det bedste at leje Nico ud til en premier league klub en sæson?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af Drake »

Magnus Frost skrev:
lør mar 26, 2022 9:21 am
Drake skrev:
fre mar 25, 2022 10:01 pm
Jeg tror desværre vi kommer til at spilde Nicos talent, og især nu hvor Kessie kommer, det er virkelig ærgerligt :sørgelig:

Jeg synes Nico virkede som et af de største lyspunkter før Xavis ankomst, men han har i mine øjne slet ikke fulgt med resten af holdet i den positive udvikling efter Xavis system er implementeret, men med det han viste tidligere og hans alder tror jeg han kan blive en helt fantastisk spiller for barca!

Og ja med Kessie kommer han til at mangle spilletid! Men ja man kan jo ikke sige nej til en spiller der er så god som Kessie i den alder han har når han kommer på en fri transfer.

Måske er det bedste at leje Nico ud til en premier league klub en sæson?
Jeg det er svært at sige nej til en spiller som Kessie i hans bedte alder på fri transfer, men man skal ikke bare gøre de på grund af det. Spilleres skal jo også passe ind i spillestile og holdet, og umiddelbart synes jeg ikke vi har brug for en Kessie, da han ikke virker til at være stæk nok på bolden. Nico har også en stor fysik, og ville kunne være den fysik på midten, så han har selvfølge ikke den monster fysik som Kessie.

Ja, jeg tænkte også at leje Nico ud, nu når vi får Kessie, så vi netop ikke spilder hans talent, men tror ikke det kommer til at ske, så der spilder vi endnu en stort talent.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af Magnus Frost »

Er Nico god nok til at være starter eller i det mindste få en masse spilletid i Valencia?

Jeg er sgu lidt i tvivl om hans niveau allerede er så højt at Valencia er den rigtige klub at udvikle sig i!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af Kvoller »

Gattuso skulle efter sigende have været den der virkelig har skubbet på, for at få Nico. Han har sagt han ville være meget vigtig for holdet, så man kan da håbe.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af Filten »

Imo er han ikke god nok til Barca.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af A$AP »

Filten skrev:
ons aug 10, 2022 8:11 pm
Imo er han ikke god nok til Barca.
Meget enig. Han er stadig ung og selvfølgelig kan meget stadigvæk nå at ændre sig, men han har ikke vist andet end middelmådighed, når chancen har været der.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af Isageren »

Kvoller skrev:
ons aug 10, 2022 7:44 pm
Gattuso skulle efter sigende have været den der virkelig har skubbet på, for at få Nico. Han har sagt han ville være meget vigtig for holdet, så man kan da håbe.
Udover det er Valencia jo også hvad man ville kalde et shitshow. Det er sådan set ikke om Novo har niveau, tror han ville være blandt de bedste, det er mere om Gattuso får en fyring, og så en ny træner kommer og vrager Nico. Der sku for meget tumult i den klub, synes det er et dårligt valg. Forhåbentligt tager jeg fejl. Ved heller ikke hvad der sker med Gaya og Soler, hvad jeg tror definerer deres sæson.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af Lopezzz »

A$AP skrev:
ons aug 10, 2022 8:31 pm
Filten skrev:
ons aug 10, 2022 8:11 pm
Imo er han ikke god nok til Barca.
Meget enig. Han er stadig ung og selvfølgelig kan meget stadigvæk nå at ændre sig, men han har ikke vist andet end middelmådighed, når chancen har været der.
Jeg forstår ikke at vi forlænger med gamle og intetsigende Roberto og sender en ung La Masia profil væk :?
Det giver ingen mening.
Ja ok, måske er Nico ikke helt god nok (endnu) men jeg vil hellere have ham på bænken end Roberto.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster